Beetje anti-climax inderdaad, maar is het niet bij elk toernooi zo, dat de gemiddelden winnen?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:36 schreef Barca het volgende:
Wel een flut finale trouwens!
Geen van deze twee grillen krijgt mijn stem.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:35 schreef Barca het volgende:
gril next door
quote:
wat is er mis met die Portugese naam?quote:
Ik vind het geen mooie naamquote:Op maandag 23 mei 2005 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is er mis met die Portugese naam?
Helaas zit zij niet in de finale.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:21 schreef dwerg het volgende:
[..]
Geen van deze twee grillen krijgt mijn stem.Franzi
]quote:
Jawel, 2e ronde eruit volgens mij. Tegen Franziska van Almsick?quote:
Oh, jammer.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Jawel, 2e ronde eruit volgens mij. Tegen Franziska van Almsick?
Niki rijdt op een moutainbike. De mooiste hockeyster Ellen Hoog kwam ook al niet ver.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:25 schreef thaleia het volgende:
Nou, doe dan Niki maar. Die eerste foto is super! Wat voor sport doet die dame eigenlijk?
Moreira de Melo is niet meer dan een gemiddeld hockeytrutje met nog akelig veel kapsones ook.
Ik stem dan maar op Nikiquote:
Yeah right!quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:41 schreef rubbereend het volgende:
ach dit hele toernooi werd achterhaald nadat Linneruit ging
Ik zou haar echt kapot neuken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:48 schreef cultheld het volgende:
Die Niki Gudex is echt een klasse beter.
[afbeelding]
dit kun je toch geen babe noemen?
Dat blijft zonde inderdaad. Maarja de meeste fokkers kijken niet verder dan een bikini en een bloot buikje.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:41 schreef rubbereend het volgende:
ach dit hele toernooi werd achterhaald nadat Linneruit ging
HAHAHAquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat blijft zonde inderdaad. Maarja de meeste fokkers kijken niet verder dan een bikini en een bloot buikje.
en Dione de Graaf...quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:17 schreef pfaf het volgende:
Dat blijft zonde inderdaad. Maarja de meeste fokkers kijken niet verder dan een bikini en een bloot buikje.
Nou ... ik heb oog voor mijn vriendin. Overigens ... ik heb deze week de wedstrijd HEAT vs SUNS van 25 maar jl. ontvangen en daar doet ene Colleen een interview met r&b snolletje Brandy (vriendin van SUNS-speler Quentin Richardson). Die mag er wel zijn die Colleen.quote:
Ik zou het niet weten... geen smaak hier op Fok!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:07 schreef fanneke het volgende:
Zat zojuist het sportjournaal te kijken. Roland Garros, Maria Sharapova. Hoe heeft men haar in godsnaam weg kunnen stemmen???![]()
Jawel, wansmaak!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:06 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten... geen smaak hier op Fok!![]()
het lijkt wel een afgelikte boterham met hangtieten en wallen onder de ogen waar je bang van wordt.quote:
*steeds meer benieuwd begint te worden naar de foto van de vriendin van fanneke, gezien de commentaren hier zet ik in op minstens Cindy Crawford, Beyonce dat gehaltequote:Op donderdag 26 mei 2005 13:35 schreef fanneke het volgende:
het lijkt wel een afgelikte boterham met hangtieten en wallen onder de ogen waar je bang van wordt.
Nee helaas is z'n geen Beyoncé gehaltequote:Op donderdag 26 mei 2005 13:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*steeds meer benieuwd begint te worden naar de foto van de vriendin van fanneke, gezien de commentaren hier zet ik in op minstens Cindy Crawford, Beyonce dat gehalte
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee pfaf, Grof in de mond van Fatima dan...
Dat is een omgebouwde vent man!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:06 schreef Barca het volgende:
Hoe konden jullie deze babe nu wegstemmen in de eerste ronde?!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:06 schreef Barca het volgende:
Hoe konden jullie deze babe nu wegstemmen in de eerste ronde?!
[afbeelding]
Fake.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:10 schreef Barca het volgende:
[afbeelding]
Om te fok!ken ... een plaatje van Anna. Die rode billetjes komen van mijn spanking!
Heb nog wel een paar mooie foto's van Anna.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Fake.
Wie zegt mij dat dat Anna is?
Daarnaast: kijk even naar dat rood aan de rechterbovenkant, dat zwarte lijntje loopt niet helemaal door.
idd puik werk weerquote:Op zondag 29 mei 2005 16:57 schreef komrad het volgende:
Ik ga voor Niki Gudex
en tevens: grote dank aan de organisator
Ja ... ik ben niet zo slim. Jammer dat 't plaatje zo slecht te bekijken is!quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:50 schreef placebeau het volgende:
Was dit nu nodig?ik had al schrik dat die trut met haar slang het zou halen
Moet je zeker doen, lachen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:04 schreef pfaf het volgende:
Misschien een mailtje sturen, of een bericht op een fansite. Ik zal eens zoeken.
Nee, van haar word je blij. Okay ... ik kan om haar lachen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:04 schreef twi het volgende:
Mooi! Gelukkig zijn er genoeg verstandige mensen die niet die hockeysnol hebben gekozen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|