Er zijn al reclame-auto's die daarmee rondrijden, dus niet meer origineel...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:45 schreef Devilnl het volgende:
geen idee hoe die spinner velgen werken.. Maar blijven die nou stilstaan? of draaien die ook mee?
wat misschien wel leuk zou zijn is een zwarte plaat tegen je velg.
en dan een andere kleur -logo/vorm- met een lager op die plaat monteren
zodat zegmaar de velg stil blijft staan (gewichtje onder in)
Tis maar een idee !!! (ik zou het niet willen.. maar zou wel grappig staan denk ik)
Eheh, Valkenburg vanmiddag, een Corsa, een Toledo en een Swift.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:43 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb ze hier in Limburg nog niet gezien, blijkt toch wel dat we hier smaak hebben![]()
De spinners draaien zeg maar altijd harder dan de velgen zelf. Hierdoor krijg je het effect dat het lijkt alsof de velgen harder draaien (en de auto harder draait) dan het eigenlijk is.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:45 schreef Devilnl het volgende:
geen idee hoe die spinner velgen werken.. Maar blijven die nou stilstaan? of draaien die ook mee?
wat misschien wel leuk zou zijn is een zwarte plaat tegen je velg.
en dan een andere kleur -logo/vorm- met een lager op die plaat monteren
zodat zegmaar de velg stil blijft staan (gewichtje onder in)
Tis maar een idee !!! (ik zou het niet willen.. maar zou wel grappig staan denk ik)
quote:Op zondag 29 mei 2005 02:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De spinners draaien zeg maar altijd harder dan de velgen zelf. Hierdoor krijg je het effect dat het lijkt alsof de velgen harder draaien (en de auto harder draait) dan het eigenlijk is.
2e functie is dat je velgen doordraaien als je stilstaat (met een veertje geregeld vaak, of gewoon door de newton krachten), wat een hoge blingfactor geeft
Mijn buurman wil ze! Voor onder zijn Honda Concertoquote:Op maandag 23 mei 2005 08:26 schreef greatgonzo het volgende:
Nou, volgens mij moet je echt knettergek zijn, wil je die op je auto plaatsen:
in de aanbieding bij de action deze week
Spinning wieldop
chroom-look
set á 4
13, 14 en 15 inch
PIMP YOUR RIDE!!
Voor 11,49
Is er iemand zo gek om deze te plaatsen?
DIT WIL IK ZIEN... DIT WIL IK MEEMAKENquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:07 schreef Zeverzak het volgende:
Ik heb ze! En onder de Fiesta van mijn zusje gefrot...
Nu mag ze weer meedoen met d'r Bling Bling vriendjes!
Feauteaux volgen!
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:10 schreef 19_William_78 het volgende:
[..]
DIT WIL IK ZIEN... DIT WIL IK MEEMALEN![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
OMG ik zag vandaag een camper rijden met die spinner wieldoppen![]()
![]()
![]()
![]()
Met elasteikjes op je fiets? Op een aanhangwagen? Op de mammoetskelter van je buurjochie? Op een kruiwagen? Tandenas caravan? De mogelijkheden zijn eindeloos!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:06 schreef God_de_Vader het volgende:
moehahahah ik heb er vier liggen ... weet nog niet onder wiens auto ze ik ga stekenmaar niet onder mijn bakkies
hoewel op een keverke van 1975 ziet dat nog wel cool uit denk ik
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:43 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb ze hier in Limburg nog niet gezien, blijkt toch wel dat we hier smaak hebben![]()
OMG.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:09 schreef Chris_Redfield het volgende:
[afbeelding (Mercedes met spinners) ]
Dat zijn echte en behoorlijk duur.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
OMG.
Nou ja, wansmaak is ook smaak
De beschrijving, de beschrijving!!!!!!!!!!!!!11111111 one! Zwei! !!!!!!!1quote:Op maandag 13 juni 2005 13:45 schreef Sjoewe het volgende:
Kwam net een sip kijkende turkse familie in een hyundai H100 voorbijbanjeren inclusief die knakenspinners
Tekst uit de link.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:24 schreef FRaGMaN het volgende:
Nu ook bij Halfords
Wel een stukkie duurder
Dan doen ze het wel goed als frisbeequote:Nieuwste rage overgewaaid uit de USA.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |