Check !!quote:Op maandag 23 mei 2005 08:42 schreef greatgonzo het volgende:
dit is wel een leuk "onzin" kado voor iemand die bijvoorbeeld net z'n rijbewijs heeft.
ik ook, op een hele oude 405 met 4 petdragende marokkaantjes erin, allemaal hand uit raam op de snelwegquote:Op maandag 23 mei 2005 08:28 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb ze al zien rijden..
dit is natuurlijk wel plastic troep héquote:Op maandag 23 mei 2005 09:16 schreef Youp het volgende:
die dingen zijn wel rap goedkoop geworden zegeen tijdje terug kostte ze nog 50 euri oid...
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:21 schreef Martijntj het volgende:
Ik heb ze al zien rijden, een paar maanden geleden. Ziet er écht gaaf uit.
loserquote:Op maandag 23 mei 2005 09:21 schreef Martijntj het volgende:
Ja hè? Vond ik ook al !quote:Op maandag 23 mei 2005 09:21 schreef Martijntj het volgende:
met een sportgat in het midden van de uitlaatquote:Op maandag 23 mei 2005 09:38 schreef Quannum het volgende:
Misschien een idee voor iemand met een 1.2 Corsa die echt mega kei vet hard optrekt?![]()
"tweedertig!"quote:Op maandag 23 mei 2005 09:38 schreef Quannum het volgende:
Misschien een idee voor iemand met een 1.2 Corsa die echt mega kei vet hard optrekt?![]()
juistemquote:Op maandag 23 mei 2005 08:30 schreef greatgonzo het volgende:
van die kansloze sjonnies in van die pauperbakken zeker
nee fugie!quote:Op maandag 23 mei 2005 09:48 schreef Fugie het volgende:
ik heb ze wekleens willen kopen voor op mijn winterbanden, lekker fout![]()
inderdaad fout, een ander plaatst ze namelijk op de velgen...quote:Op maandag 23 mei 2005 09:48 schreef Fugie het volgende:
ik heb ze wekleens willen kopen voor op mijn winterbanden, lekker fout![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:52 schreef Jereon het volgende:
[..]
inderdaad fout, een ander plaatst ze namelijk op de velgen...
![]()
Dan rijd je zeker in een Mercury Maitresse?quote:Op maandag 23 mei 2005 10:15 schreef Maincolt het volgende:
Misschien wel wat voor onder mn partner..
quote:Op maandag 23 mei 2005 08:45 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Check !!Broertje is morgen jarig, staat vast leuk op z'n dikke Alfa 155.
Maar ze zijn lééélijk!quote:Op maandag 23 mei 2005 15:14 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga t trouwens maar aan mn broertje geven denk ik, voor dat geld![]()
M'n broertje is echt zo kansloos, je had z'n vorige auto moeten zienquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
Maar ze zijn lééélijk!
touchequote:
Heb ze wel zien liggen bij de Action in Nijkerk (de eerste en laatste keer dat ik in die winkel kwamquote:Op maandag 23 mei 2005 18:05 schreef aKra het volgende:
Ik moet ze hebben voor mijn moeders auto (PT Cruiser 2.0i maar ze wilt zoveel mogelijk chroom, dus ze heeft chrome doppen) dus ik ben even gaan bellen maar Amersfoort had ze niet
![]()
Tywraps will do the job...quote:Op maandag 23 mei 2005 18:25 schreef Toxic_nl het volgende:
Als ik die krengen nou eens op m'n fiets kon doen.![]()
Ik weet hetquote:Op maandag 23 mei 2005 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
zoiets hoort onder een Opel of VW, maar NIET onder een Alfa
![]()
ik weet niet of het ooit in je opgekomen is, maar je kan ze er ook weer afhalen hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:04 schreef dark_humanity774 het volgende:
Lachen jatotdat je je auto gaat inruilen met die 'sier'doppen
![]()
Een mercedes met spinnersquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:09 schreef Chris_Redfield het volgende:
Gaaf man, zijn die ook in 18" te krijgen?
In 20" heb ik ze al gezien, maar dat waren geen doppen. (en dus nogal prijzig)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja behalve dat sommige de meeste van die mensen zo stom zijn om hun originele wieldoppen weg te gooien/kwijtmakenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
ik weet niet of het ooit in je opgekomen is, maar je kan ze er ook weer afhalen hoor
Gelukkig ik schrok alquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:34 schreef Geqxon het volgende:
Mijn vader is 6 juni jarig, en ik ga hem de schrik van zijn leven geven door ze op zijn E46'er te plakken
Moet ie wel wieldoppen hebben he.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:34 schreef Geqxon het volgende:
Mijn vader is 6 juni jarig, en ik ga hem de schrik van zijn leven geven door ze op zijn E46'er te plakken
Denk dat ik dat ook maar eens moest gaan proberen op mijn Ford Mondeo Station uit '99.quote:
Is dat de buurtdealer?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:09 schreef Chris_Redfield het volgende:
Gaaf man, zijn die ook in 18" te krijgen?
In 20" heb ik ze al gezien, maar dat waren geen doppen. (en dus nogal prijzig)
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan niet aan vrienden denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:36 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Gelukkig ik schrok alvolgens mij koopt de meerderheid ze om ze "kado" te geven aan iemand ( tenminste dat hoop ik
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |