Dude, als je dat geld gewoon converteert naar aldi bier kun je een avondje aardig zuipenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:40 schreef Steve-O het volgende:
Die ga ik halen
Lelijker kan mijn auto toch niet worden
Ik drink geen bier dus dat is makkelijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:44 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dude, als je dat geld gewoon converteert naar aldi bier kun je een avondje aardig zuipen
Denk het niet..... kopen dus!quote:
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:25 schreef BaggerUser het volgende:
iemand al foto's ?
Zo te zien ook nog een om gebouwde bak uit '90 ofzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:09 schreef Chris_Redfield het volgende:
Gaaf man, zijn die ook in 18" te krijgen?
In 20" heb ik ze al gezien, maar dat waren geen doppen. (en dus nogal prijzig)
[afbeelding]
[afbeelding]
de inzittenden hadden waarschijnlijk dezelfde tint als de ramenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:00 schreef Neverstop het volgende:
Ik heb er een schraal VW busje mee zien rijden met geblindeerde ramen enzo, dus kon de inzittende niet zien. Heb wel een idee...
Je zag dus gewoon de inzittenden en niet de ruiten, je dacht dus dat de ruiten getint warenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:01 schreef JosvG het volgende:
[..]
de inzittenden hadden waarschijnlijk dezelfde tint als de ramen
Wat een sjonniesquote:
die punto is ook niet van hemquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:05 schreef zijle het volgende:
Morgen ook een setje halen voor m'n moeders Punto, zal ze leuk vinden
Kijk naar boven! En dat is moderatorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb er nog niemand mee zien rijden...
En er heeft hier ook nog niemand een foto geplaatst van iemand met die dingen op z'n gebakje..
Bestaat ze wel echt eigenlijk??
ik heb zelfs een filmpje gepost?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb er nog niemand mee zien rijden...
En er heeft hier ook nog niemand een foto geplaatst van iemand met die dingen op z'n gebakje..
Bestaat ze wel echt eigenlijk??
Meneer Benz draait zich weer een keer om in z'n grafquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:09 schreef Chris_Redfield het volgende:
Gaaf man, zijn die ook in 18" te krijgen?
In 20" heb ik ze al gezien, maar dat waren geen doppen. (en dus nogal prijzig)
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe triest kan je dan zijnquote:Op maandag 23 mei 2005 09:19 schreef Thetallguy het volgende:
Hehe die zag ik laatst op een Astra
Met BMW logo op de motorkap...
Ik gisteren een Golf VR6 met een 328i plaatje achterop... hij krijgt de 3 er niet af denk ikquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |