idd belachelijkquote:Op zondag 8 mei 2005 15:31 schreef KreKkeR het volgende:
Spinners ja!
Het enige wat me wel dwars zit, horen die dingen niet specifiek bij negers? Want ik wil dus echt niet als wigger Amsterdam binnen cruisen. Dan sla ik echt een ultra flater
Je zult er absoluut niet uitzien als wigger hoorquote:Op zondag 8 mei 2005 15:31 schreef KreKkeR het volgende:
Spinners ja!
Het enige wat me wel dwars zit, horen die dingen niet specifiek bij negers? Want ik wil dus echt niet als wigger Amsterdam binnen cruisen. Dan sla ik echt een ultra flater
Dan heb je de goedkopequote:Op zondag 8 mei 2005 15:30 schreef SpeedyRich het volgende:
5000 euro als je echte neemt en ze zijn legaal
Ja die in die clip waren ook zilverkleurig zie ik net. En ze draaiden niet door.quote:
Mwoa, sommige mensen kopen speciale kleding voor het uitgaan. Ik spinners (waarschijnlijk).quote:Op zondag 8 mei 2005 15:30 schreef Freeflyer het volgende:
sorry hoor... maar omdat je uitgaat in Amsterdam wil je spinners ?
Kloptquote:Op zondag 8 mei 2005 15:30 schreef Freeflyer het volgende:
sorry hoor... maar omdat je uitgaat in Amsterdam wil je spinners ?
1 ding is zeker, je valt gelijk op als het boertje van buuten
Bull, zijn gewoon legaal..maar onder een Opel Corsa .......quote:Op zondag 8 mei 2005 15:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan heb je de goedkope![]()
En ze zijn illegaal
Ik ben trouwens ook alvast speciale muziek aan het downloaden om dan te draaien in de auto. Om de auto te compenseren. Dat was ook het idee achter de spinners.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt
Fout, fout, fout
Zeker als je die nepperds hebt onder een opel
Het is wel een 1.2 maar hij trekt echt giga vet snel op. Sneller dan de normale 1.2.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:49 schreef Roulette het volgende:
Onder een opel corsa whaha, en dan nog die van plastic zijn van 20 euro per wieldop is helemaal grappig whaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |