Ik zou helemaal gek worden joh...in het rond springen en mn tv kapot gooienquote:Op zondag 22 mei 2005 22:58 schreef VoreG het volgende:
dat die mensen altijd zo rustig blijven zitten met zo'n bedrag
Inderdaad, je zou me niet meer in beeld zienquote:Op zondag 22 mei 2005 23:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden joh...in het rond springen en mn tv kapot gooien
Het nut ervan ontgaat me effequote:Op zondag 22 mei 2005 23:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden joh...in het rond springen en mn tv kapot gooien
Ik dacht ook aan scrabblescores (weer zo'n woordquote:
Ben inderdaad benieuwd naar de Awardsquote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef rubbereend het volgende:
k had een andere titel bedacht: "Hier drinken we op zn Best"
Ik wilde hem net sluiten en opeens was ie wegquote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef VoreG het volgende:
Mijn topic is zelfs gewist
Stom.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef VoreG het volgende:
Mijn topic is zelfs gewist
Dat moet schrikken zijn Clau ... dat je zo diep kan zinken dat je op mijn niveau kan denkenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan scrabblescores (weer zo'n woord) toen ik het typte
Ik nietquote:Op zondag 22 mei 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wilde hem net sluiten en opeens was ie weg
Wie deed dat?
Ja sorry, ik gebruikte mijn nieuwe knopjes hier.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wilde hem net sluiten en opeens was ie weg
Wie deed dat?
Een andere overijverige Mod of (F)A misschien?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat moet schrikken zijn Clau ... dat je zo diep kan zinken dat je op mijn niveau kan denken![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:00 schreef Suijk het volgende:
Heb ik toch mooi niet gepost in die homo hools.
Ga op onderzoek uit in de crewforaquote:Op zondag 22 mei 2005 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Een andere overijverige Mod of (F)A misschien?
Wil mezelf niet op tv zienquote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het nut ervan ontgaat me effemaar je hebt dan in ieder geval genoeg geld om een nieuwe te kopen.....
nouja k bedoelde meer qua dat hij jarig is vandaagquote:
ligt eraan ook waar en of je bijvoorbeeld ook t melkquotum kooptquote:Boerderij dik voor mekaar, lijkt me niet. Boerderijen zijn duur hoor.
Kan ook natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja k bedoelde meer qua dat hij jarig is vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |