duhquote:Op zondag 22 mei 2005 20:47 schreef OnaNia het volgende:
Dat is de Bijenkorf in Amsterdam, die in Rotterdam ziet er anders uit (meer als een echte bijenkorf)
Zo klinkt het net als een sekte.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:06 schreef Billy_Mack het volgende:
ik toon hier de bijenkorf Amsterdam omdat dat ons hoofdfiliaal is
Wat een gaar woord, outlet, konden ze daar niet gewoon iets Hollands voor bedenken?quote:zijn er hier al mensen naar de nieuwe outlet in Venlo geweest?
Jan Berger is onze Leiderquote:Op zondag 22 mei 2005 21:09 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Zo klinkt het net als een sekte.
[..]
Wat een gaar woord, outlet, konden ze daar niet gewoon iets Hollands voor bedenken?
Een ware contradictio in terminis.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:16 schreef Billy_Mack het volgende:
meestal werken er hete meiden bij de Chill
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:47 schreef OnaNia het volgende:
Dat is de Bijenkorf in Amsterdam, die in Rotterdam ziet er anders uit (meer als een echte bijenkorf)
Hoe hebben ze jou daar ooit aan kunnen nemenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:08 schreef Billy_Mack het volgende:
vinden jullie dat er veel hete meidjes bij de Bij werken?
Een beetje jammer dat je dit topic laat verzanden in een "ik wil zo graag de kassa laten rinkelen van mijn collegaatje"...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:08 schreef Billy_Mack het volgende:
sorry mensen, ik zal hier mee stoppen. Maar hier zijn het vooral de knappe meiden die ze aannemenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:32 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Hoe hebben ze jou daar ooit aan kunnen nemen![]()
Nou, ben wel eens op de Centrale geweest, en moet zeggen dat dat absoluut niet verkeerd isquote:Op zondag 22 mei 2005 23:08 schreef Billy_Mack het volgende:
ben je snel uitgekekenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:23 schreef tho_Omas het volgende:
Binnenkort maar eens kijken naar onze nieuwe Bijenkorff in Venlo
hehehe jullie zijn toch maar met zijn 6en ofzo?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:05 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Zal ik als Helpdesk van de Bijenkorf dan ook maar een post doen?![]()
Ha, dat zal de afdeling IT wel geweest zijnquote:Op maandag 23 mei 2005 18:05 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
hehehe jullie zijn toch maar met zijn 6en ofzo?Dan heb ik een foto van jou in de Bij-en-korf gezien
Ik had vandaag trouwens nog een klacht over jullie
Je vind het geen leuke winkel, omdat je er niet vaak bent geweest?quote:Op maandag 23 mei 2005 07:30 schreef Little_Angel het volgende:
Er is hier geen Bijenkorf in de buurt. Vind het ook niet zo'n leuke winkel omdat ik er dus niet vaak ben geweest.
Been there done thatquote:
de bijenkorf niet dacht ik. check de site anders: http://www.lacoste.com/nl/quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:02 schreef MaLo het volgende:
Verkoopt de Bijenkorf ook schoenen van het merk Lacoste? Mijn vriend heeft op vakantie in Spanje in een Lacoste boetiek heel gave schoenen gezien, maar we zijn vergetenze te kopen op de laatste vakantiedag.
De Bijenkorf in Enschede verkoopt in ieder geval geen schoenen van Lacoste, maar misschien de grotere Korven wel?
Oké, dank je! Op die site staan inderdaad wel de Lacoste boetieks, maar voor waar ze de schoenen verkopen moet je naar een bepaald bedrijf bellenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:29 schreef Fratz het volgende:
de bijenkorf niet dacht ik. check de site anders: http://www.lacoste.com/nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |