duhquote:Op zondag 22 mei 2005 20:47 schreef OnaNia het volgende:
Dat is de Bijenkorf in Amsterdam, die in Rotterdam ziet er anders uit (meer als een echte bijenkorf)
Zo klinkt het net als een sekte.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:06 schreef Billy_Mack het volgende:
ik toon hier de bijenkorf Amsterdam omdat dat ons hoofdfiliaal is
Wat een gaar woord, outlet, konden ze daar niet gewoon iets Hollands voor bedenken?quote:zijn er hier al mensen naar de nieuwe outlet in Venlo geweest?
Jan Berger is onze Leiderquote:Op zondag 22 mei 2005 21:09 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Zo klinkt het net als een sekte.
[..]
Wat een gaar woord, outlet, konden ze daar niet gewoon iets Hollands voor bedenken?
Een ware contradictio in terminis.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:16 schreef Billy_Mack het volgende:
meestal werken er hete meiden bij de Chill
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:47 schreef OnaNia het volgende:
Dat is de Bijenkorf in Amsterdam, die in Rotterdam ziet er anders uit (meer als een echte bijenkorf)
Hoe hebben ze jou daar ooit aan kunnen nemenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:08 schreef Billy_Mack het volgende:
vinden jullie dat er veel hete meidjes bij de Bij werken?
Een beetje jammer dat je dit topic laat verzanden in een "ik wil zo graag de kassa laten rinkelen van mijn collegaatje"...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:08 schreef Billy_Mack het volgende:
vinden jullie dat er veel hete meidjes bij de Bij werken?
sorry mensen, ik zal hier mee stoppen. Maar hier zijn het vooral de knappe meiden die ze aannemenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:32 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Hoe hebben ze jou daar ooit aan kunnen nemen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |