quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:02 schreef DjDev het volgende:
wat is de bijenkorf?
Ach, uit je opmerkingen op te maken weet je niet wat de Bijenkorf is. Maar als je `n keer de gelegenheid krijg, proef ze eens.. Dan durf je ze zelfs niet meer te vergelijken met de Mc Donaldsquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:07 schreef DjDev het volgende:
De Mac is gewoon nummer 1 en dat zal het altijd blijven![]()
De Bijenkorf is een soort van mand waar de bijen in leven en honing maken. Bijenhamburgers dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:02 schreef DjDev het volgende:
wat is de bijenkorf?
ohhh Mc BijBurger dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:11 schreef snijder het volgende:
[..]
De Bijenkorf is een soort van mand waar de bijen in leven en honing maken. Bijenhamburgers dus![]()
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:11 schreef snijder het volgende:
[..]
De Bijenkorf is een soort van mand waar de bijen in leven en honing maken. Bijenhamburgers dus![]()
ooit....misschienquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:10 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Ach, uit je opmerkingen op te maken weet je niet wat de Bijenkorf is. Maar als je `n keer de gelegenheid krijg, proef ze eens.. Dan durf je ze zelfs niet meer te vergelijken met de Mc Donalds![]()
Kom dan ook eens uit dat gat waar je leeft....quote:
in de bijenkorfquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:16 schreef longinus het volgende:
Kun je ook vertellen waar deze culinaire hoogstandjes worden verkocht, plaatsnaam?
Magazijn De Bijenkorf BVquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:16 schreef longinus het volgende:
Kun je ook vertellen waar deze culinaire hoogstandjes worden verkocht, plaatsnaam?
Ik leef lekker hier hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:18 schreef snijder het volgende:
[..]
Kom dan ook eens uit dat gat waar je leeft....
Overigens:
http://www.bijenkorf.nl/BijenkorfWeb/
Amsterdam is hét filiaal.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:22 schreef longinus het volgende:
Amsterdam dus, mijn ervaring is dat filealen nogal eens verschillen in hun produkten.![]()
Hmmm eens opletten morgen als ze `m bereiden. Ik haal hem altijd in Eindhoven, 2 stuks met friet en soort van salade en grote cassis iets van 12 of 15 euro geloof ik...quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:18 schreef Xenomaniac het volgende:
Het is die saus, een soort remoulade/ravigotte-shit, maar dan anders...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |