quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:02 schreef DjDev het volgende:
wat is de bijenkorf?
Ach, uit je opmerkingen op te maken weet je niet wat de Bijenkorf is. Maar als je `n keer de gelegenheid krijg, proef ze eens.. Dan durf je ze zelfs niet meer te vergelijken met de Mc Donaldsquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:07 schreef DjDev het volgende:
De Mac is gewoon nummer 1 en dat zal het altijd blijven![]()
De Bijenkorf is een soort van mand waar de bijen in leven en honing maken. Bijenhamburgers dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:02 schreef DjDev het volgende:
wat is de bijenkorf?
ohhh Mc BijBurger dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:11 schreef snijder het volgende:
[..]
De Bijenkorf is een soort van mand waar de bijen in leven en honing maken. Bijenhamburgers dus![]()
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:11 schreef snijder het volgende:
[..]
De Bijenkorf is een soort van mand waar de bijen in leven en honing maken. Bijenhamburgers dus![]()
ooit....misschienquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:10 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Ach, uit je opmerkingen op te maken weet je niet wat de Bijenkorf is. Maar als je `n keer de gelegenheid krijg, proef ze eens.. Dan durf je ze zelfs niet meer te vergelijken met de Mc Donalds![]()
Kom dan ook eens uit dat gat waar je leeft....quote:
in de bijenkorfquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:16 schreef longinus het volgende:
Kun je ook vertellen waar deze culinaire hoogstandjes worden verkocht, plaatsnaam?
Magazijn De Bijenkorf BVquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:16 schreef longinus het volgende:
Kun je ook vertellen waar deze culinaire hoogstandjes worden verkocht, plaatsnaam?
Ik leef lekker hier hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:18 schreef snijder het volgende:
[..]
Kom dan ook eens uit dat gat waar je leeft....
Overigens:
http://www.bijenkorf.nl/BijenkorfWeb/
Amsterdam is hét filiaal.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:22 schreef longinus het volgende:
Amsterdam dus, mijn ervaring is dat filealen nogal eens verschillen in hun produkten.![]()
Hmmm eens opletten morgen als ze `m bereiden. Ik haal hem altijd in Eindhoven, 2 stuks met friet en soort van salade en grote cassis iets van 12 of 15 euro geloof ik...quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:18 schreef Xenomaniac het volgende:
Het is die saus, een soort remoulade/ravigotte-shit, maar dan anders...
Idd, vele malen beter dan bij de Mac, en de medium ga ik morgen gelijk bestellen! Maar weet nou niemand (een deel van) het geheim van de Bijko-burger?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:05 schreef hassanjassan het volgende:
Ik heb ze in r'dam en den haag en a'dam wel eens gegeten en idd, die in a'dam is beter dan in den haag en r'dam, maar in r'dam kunnen ze er ook wat van hoor !!
Enne het heet de bijko-burger en kost naar mijn laatste weten, 7,95 met patat. Redelijk duur, maar superlekker, je kan hem ook medium gebakken bestellen en dan istie helemaal super !!
Als ik toch moet kiezen tussen de mek en de bij, op het gebied van hamburgers, dat ZEKER de bijenkorf. Het broodje is ook veel lekkerder.
Hmm nee dat doen ze niet, de bereiding lijkt allemaal vrij normaal. Burgertje draaien, uien erbij etc.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:28 schreef zoalshetis het volgende:
misschien zit de fame wel in de flame (waar ken ik dat toch van...) maw. zorg ervoor dat je na het bakken van een hamburger er nog ff met je gasbrander overheen gaat. je weet niet wat je proeft.
dan zit het in het gehakt denk ik. of ze zijn voor-geflamed.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:43 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Hmm nee dat doen ze niet, de bereiding lijkt allemaal vrij normaal. Burgertje draaien, uien erbij etc.
geef mij maar alle recepten van de mc. denk namelijk niet dat je die hebt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:25 schreef realbase het volgende:
hmz ik heb wel alle recepten van de burgers etc van de mac
maar noet die van de beijenkorf
Voornamelijk die van de MCChicken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:17 schreef zoalshetis het volgende:
geef mij maar alle recepten van de mc.
iemand die roept dat ie alle recepten van de 'mac' heeft is al bij voorbaat discutabel. het is nl mc donalds en niet mac donalds... dus ik wacht af of hij/zij het echt heeft. en dan wil ik ook graag de recepten. van het maanzaad tot de ijsbergsla.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:27 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Voornamelijk die van de MCChicken.
Die staan op internetquote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geef mij maar alle recepten van de mc. denk namelijk niet dat je die hebt.
de echte of de taiwan variant?quote:
4.85 in guldens, 2.30 in euro's.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:32 schreef boyv het volgende:
Om nou 7,95 te betalen
Ik ook, laat maar komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:34 schreef zoalshetis het volgende:
dus ik wacht af
Joepie, alvast bedankt!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 18:06 schreef Billy_Mack het volgende:
Ik werk bij de Bijenkorf en zal eens een balletje voor je opgooien bij de HV Horeca
Oh ja, ik ook cker !!quote:Op maandag 23 mei 2005 18:15 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Joepie, alvast bedankt!!!![]()
Als ik `t geheim heb blijf ik nog steeds trouwe klant hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |