Que?quote:
M'n nick lamlulquote:
Je zou toch maar zón teer TMF-zieltje kwetsenquote:Op zondag 22 mei 2005 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
zielig, ze hebben z'n pik weggephotoshopt
dat kuiken is anders ook flink kutquote:Op zondag 22 mei 2005 20:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij is het ergste van al die jamba mongole diertjes
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:47 schreef Varr het volgende:
Die folli kander anders ook wat van!
[afbeelding]
Maar niet zo ergquote:
SCHNI SCHNA SCHNAPIE!!!quote:Op zondag 22 mei 2005 20:39 schreef SkaterSam het volgende:
Ring-ding-ding-ding baaaaaa.....
NEE HOU JE MUIL GRAFKIKKER !!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schnappi is dan weer wel tofquote:Op zondag 22 mei 2005 20:58 schreef Brilaap het volgende:
SCHNI SCHNA SCHNAPIE!!!
Die komt juist uit Duitslandquote:Op zondag 22 mei 2005 21:17 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik stel voor de betuwelijn versneld aan te leggen zodat we deze kikker kunnen deporteren.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:57 schreef Tha_Flash het volgende:
[afbeelding]
Dit is het enige wat ik erover kwijt wil.....
Ab-so-luut en liever gisteren dan vandaag.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:23 schreef _Administr8or_ het volgende:
die moet dood.
bron: cnnquote:
dat geloof je toch gewoon niet.. Coldplay gepasseerd door dit soort hyper-commerciele bagger!quote:'Crazy Frog' leaps to top of charts
LONDON, England (AP) -- A track based on a cell phone ring tone famed for its ability to infuriate listeners topped Britain's singles charts on Sunday, beating the new track from Coldplay to the No. 1 spot.
Wat ken jij veel scheldwoordenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:50 schreef Angst het volgende:
hij moet dood!
en de kanker en de tyfus en de tering en ASTMA en acne krijgen en dat alles tegelijkertijd!
Vetquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:55 schreef junkiesietze het volgende:
http://www.xs4all.nl/~jejf/watsk/CRAZY%20FROG%20Axel%20F%20.mp3
Staat op nummer 1 in Engeland![]()
ben je er nou nog trots op ook ?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:50 schreef Angst het volgende:
hij moet dood!
en de kanker en de tyfus en de tering en ASTMA en acne krijgen en dat alles tegelijkertijd!
En bedankt...quote:
In de reclame's zie je z'n pik anders duidelijk genoegquote:Op zondag 22 mei 2005 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
zielig, ze hebben z'n pik weggephotoshopt
Coldplay is toch een matig B bandjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:48 schreef DrDentz het volgende:
die kikker is een held, hij heeft dat klote coldplay geowned
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:30 schreef Meierij het volgende:
omfg, nee. Gelukkig dat dit topic in onzin staat. Dat beest moet dood, en snel.
ja komop dan gaan we em doodschoppenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:05 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Kan iemand mij de naam vertellen van die flikker die die troep verzint?
*oorvijg verkoopt*quote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:57 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]
Coldplay is toch een matig B bandje
Dan krijgt ie er nog zo'n ventieltje bij......quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:36 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik hoop dat die Jamba kikker nog eens de ziekte van Chron krijgt ofzo...![]()
Heeft ie toch nog iets goed gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:48 schreef DrDentz het volgende:
En dan zelf zo'n icoontje hebben,quote:
Ga lekker met je breezer vriendjes MJ luisteren homoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:48 schreef DrDentz het volgende:
Waarom moet hij dood, hij heeft hij dan ook iets fout gedaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:55 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Heeft ie toch nog iets goed gedaan![]()
En nu mag ie dood![]()
Gothicquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:46 schreef DrDentz het volgende:
Ga coldplay in je arm kerfen, maffe gothic![]()
Jouw avatar is nog erger als een gothic en satan bij elkaar dude!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:46 schreef DrDentz het volgende:
Ga coldplay in je arm kerfen, maffe gothic![]()
je mocht willen dat je zo knap wasquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:52 schreef zapsel het volgende:
[..]
Jouw avatar is nog erger als een gothic en satan bij elkaar dude!
![]()
![]()
![]()
![]()
Wtf, hoe weet jij hoe ik heet?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:52 schreef DrDentz het volgende:
ik ken jou en je familie wel langer dan vandaag frankie!
oh wacht dit staat in me profielquote:
je komt uit delft!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
oh wacht dit staat in me profiel
nog steeds vage opmerking...jij kent mijn familie?
Hij maakt me gek, dat is erg genoegquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:21 schreef Djaser het volgende:
[..]
Waarom moet hij dood, hij heeft hij dan ook iets fout gedaan?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://www.boreme.com/boremerigid/funny-2005/ringtone.php![]()
![]()
quote:
Dat is Schnappie, niet Snappie van Jambaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:55 schreef stoepjong het volgende:
[..]
En dan zelf zo'n icoontje hebben, [afbeelding]
die ken ik ja, tuig van de richel! allemaalquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
oh wacht dit staat in me profiel
nog steeds vage opmerking...jij kent mijn familie?
nou.. daar heb je veel aanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:23 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Wij hebben teminste nog een neus![]()
virus 14.gifquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
Probeer iets digitaals maar eens dood te krijgen.....
Die koe heeft wel watquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat afschuwelijk lelijk smakeloos afschuwelijik![]()
![]()
ja, en ongetwijfeld weer dankzij de BrEeZaH generatiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:20 schreef WebForce het volgende:
Ik zag vandaag bij ons in de krant (De Gelderlander) een heel artikel over die kikker
Dat ie op 1 staat in België en hie rook
![]()
![]()
....
Idd, boven Coldplay![]()
joh, dat was toch al maanden terug geprobeert? het was iets van jambareclame.sucks.nlquote:Op zondag 12 juni 2005 10:40 schreef MmadviewW het volgende:
lol het 999ste jamba topic, als je echt wat wil doen moeten we gewoon ff jamba boycotten, geen een fokker die meer wat besteld bij Jamba
Mijn vader is vorig jaar overleden....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
die ken ik ja, tuig van de richel! allemaal![]()
vooral die vader van je, godse kamper dattie is
Dit bewijst dan weer eens dat je niet zomaar alles kunt roepen.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mijn vader is vorig jaar overleden....
tis maar internet hoor, niet persoonlijk.. weet nieteens waarom die gast uit het niets zo kwaad op me isquote:Op maandag 13 juni 2005 16:51 schreef Morphieus het volgende:
[..]
Dit bewijst dan weer eens dat je niet zomaar alles kunt roepen.
Daarom is hij ook zo origineel.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef Varr het volgende:
DAT GELUID DAT DIE OOK MAAKT![]()
![]()
![]()
DAT GELUID MAKEN KIKKERS HELEMAAL NIET![]()
HIJ IS ZOOO WAANZINNIG GEK!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik hem ergens online bekijken?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:49 schreef Djaser het volgende:
Iedereen die nieuwe craizy frog dj reclame al gezien?
Echt waar ik liep me hier weer te bescheuren.
Zo gaaf gedaan die kikker.Jamba!
uh-huh, zal de link ff zoeken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:20 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Kan ik hem ergens online bekijken?
Bedankt voor de moeitequote:Op woensdag 15 juni 2005 15:29 schreef Zebbie het volgende:
[..]
uh-huh, zal de link ff zoeken.
EDIT:
Funny links, pics & clips
Daar stond ie, maar werkt volgens mij niet meer.
Ik vind em ook prachtigquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite, maar ik bedoel eigenlijk die met die draaitafels...
Die andere heb ik al op de computer (kan hem niet meer horen of zien, maar de kinderen vinden het prachtig!)
Ik heb er een soort haat-liefdeverhouding mee...quote:
Ik ookquote:
Koop gewoon die kikker zeg, GVDquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:20 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Kan ik hem ergens online bekijken?
Kheb geen telefoon waar die op kanquote:
voor 50 cent op de rommelmarkt toevallig?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:38 schreef PallominnoXIII het volgende:
Kijk he!:Dd:"0
Ik heb zo die kikker gekocht:Dd:')
En toen heb ik zo..![]()
;d;d;d
HEM HELEMAAL KAPOTGESTAMPT!!1MUAHAH1!!1ÉÉNTWEEDREI1!!!:D;D;d;d;d;dF:"Deé
quote:
weet je wat pas leuk is? Dragostea din tei op een DRAAIORGELquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:44 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik heb er een soort haat-liefdeverhouding mee...
Aan de ene kant vreselijk irritant, en toch weer geinig... Had ik ook met Dragostea Din Tei...![]()
die heb ik gehoordquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:19 schreef daniman het volgende:
[..]
weet je wat pas leuk is? Dragostea din tei op een DRAAIORGEL![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:19 schreef daniman het volgende:
[..]
weet je wat pas leuk is? Dragostea din tei op een DRAAIORGEL![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |