abonnement Unibet Coolblue
pi_34992789
Waarom doe je hem opeens weg Ger? Iets anders leuks gezien wat je wil hebben of was je al langer op zoek naar iets heftigers?
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_34993110
Laat ik mezelf NOG niet over uit, vanwege de mogelijkheden, waar ik zelf nog niet aan uit ben.
Ook voor mij stiekem nog een vraag.
Maar ik doe hem niet ZOmaar weg....
pi_34996202
Zonde dat je hem weg doet het is echt 1 van de mooiste mr2's in nederland
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_35003462
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:34 schreef Mad-Matt het volgende:
Zonde dat je hem weg doet het is echt 1 van de mooiste mr2's in nederland
Zonde misschien wel, maar ik heb plannen die ook jou wel aanspreken waarschijnlijk!
Look who's talking: Gen II Turbocharged SW20, wie heeft hier nou de mooiste 2 uit NL

pi_35022556
D'r komt een Honda NSX voor in de plaats
pi_35344480
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_35345595
Doe jij hem ook al weg? Waarom?
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  woensdag 22 februari 2006 @ 09:47:10 #158
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_35357134
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:00 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Doe jij hem ook al weg? Waarom?
Uiteidelijk wil iedereen tóch een supra
pi_35357179
Mad-Matt:
"Vorige eigenaar had hem in onderhoud bij een Toyota dealer in Maassluis."

Dan weet ik wel waarom je de wagen nu weg doet.
  woensdag 22 februari 2006 @ 09:50:06 #160
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_35357196
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:49 schreef Fiets-toeter het volgende:
Mad-Matt:
"Vorige eigenaar had hem in onderhoud bij een Toyota dealer in Maassluis."

Dan weet ik wel waarom je de wagen nu weg doet.
pi_35357259
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:47 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Uiteidelijk wil iedereen tóch een supra
Uhm niet generaliseren bitte , ik heb liever een skyline
pi_35357986
Had ik niet van je verwacht Matthijs Wat komt ervoor in de plaats?
pi_35361859
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:49 schreef Fiets-toeter het volgende:
Mad-Matt:
"Vorige eigenaar had hem in onderhoud bij een Toyota dealer in Maassluis."

Dan weet ik wel waarom je de wagen nu weg doet.
Gelukkig weet jij hoe het zit met mijn auto, mafketel.
Ik zou zeggen kijk ff op het mr2 forum hoe mensen over de auto en mij denken.

Dwaas

En ik geloof niet dat ik voor een supra ga. Ik ben opzoek naar een auto waar mensen het niet van zullen snappen, maar dat boeit me niet echt.
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_35362693
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:52 schreef Mad-Matt het volgende:

[..]

Gelukkig weet jij hoe het zit met mijn auto, mafketel.
Ik zou zeggen kijk ff op het mr2 forum hoe mensen over de auto en mij denken.

Dwaas
Wat de staat van je auto is kan me geen zak boeien, je reputatie ook niet.
Wat ik wel weet is dat de toyota dealer in Maassluis niet al te best werk afleverd over het algemeen. Dat heeft niks te betekenen over de staat waarin je auto nu verkeerd.
maarja lekker offensieve reactie van je, het ging mij alleen om de dealer.

Dwaas
pi_35363297
Dat zeg je net wel, idioot. Je insinueert dat zijn auto bagger is:
quote:
"Vorige eigenaar had hem in onderhoud bij een Toyota dealer in Maassluis."

Dan weet ik wel waarom je de wagen nu weg doet.
Dus loopt niet zo dom te lullen fiets-toeter.

En als het je geen zak boeit, waarom reageer je dan? Ga lekker iemand anders topic verzieken, mongool.
pi_35364670
idioot, mongool, zo he, dat is pas een manier om je post kracht bij te zetten

Het ligt er maar aan hoe je het opvat, je kan wel gelijk denken dat de wereld vergaat maar dat gebeurd niet. luchtig opvatten kan geen kwaad. Daarnaast ken ik zijn wagen al lang en staat z'n wagen niks voor niks op beurzen, dat doe je niet met een gare wagen.
pi_35365098
gaan we rellen?
  woensdag 22 februari 2006 @ 14:27:11 #168
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_35365213
Mja Mad-matt (spike) heeft wel vaker de gewoonte zich wat ongenuanceerd uit te drukken.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_35662678
Cool, SW20's in LeMans-uitvoering, ik wist niet eens dat dat bestond





Gebaseerd op de MR2, ze heten officieel Sard MC8-R. Ook een heel ander blok erin (4 liter V8).

Gebaseerd op deze LeMans auto is er ook een widebodykit voor de huis tuin en keuken MR2:



Ik moet zeggen dat ik hem nog niet eens zo lelijk vind. Alleen staat zo'n GT wing als op de LeMans auto wel beter op een widebodykit dan het spoilertje van de kit... Maarja, die zijn niet streetlegal...
pi_35674046
Ik herken er niet eens meer een MR2 in
Nee, ik vind het niet mooi
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_35676690
SARD heeft meerdere Toyota's voor Le Mans\racerij gemaakt, waaronder de MR2, Supra en de 90C-V.
Erg gaaf imo
pi_35724174
De MR2 blijft na alle waarschijnlijkheid toch in me eigen bezit.
Reden is omdat de verkoop van de geweldige Turbo van Matthijs openbaar is en na alle waarschijnlijkheid al voor een andere koper.
Reden genoeg om met mijn wagen dus lekker door te hobbyen.













En dan het leukste:
FILMPJE

De reden van deze run is om te kijken wat mijn auto nu presteert.
Ik wist totaal niet wat mijn mr2 aan prestaties gaf.
Er is vanuit de vorrige eigenaar wat informatie mee gegeven zonder raporten e.d., en om op dat verhaal te gokken, was ik beu.

Resultaten zijn niet spectaculair, maar vandaar deze run, nu weet ik wat ik bezit, zodat er wellicht wat aan gedaan kan worden.

Max vermogen: 152,6
Max koppel: 171,8
Air/Fuel: Rijk (Persoonlijk van mening dat dit niet erg is)

Weer iets om naar uit te kijken.
pi_35733474
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:52 schreef Mad-Matt het volgende:

[..]

Gelukkig weet jij hoe het zit met mijn auto, mafketel.
Ik zou zeggen kijk ff op het mr2 forum hoe mensen over de auto en mij denken.

Dwaas

En ik geloof niet dat ik voor een supra ga. Ik ben opzoek naar een auto waar mensen het niet van zullen snappen, maar dat boeit me niet echt.
Zijn die mensen van die mr 2 forum niet een beetje bevooroordeeld omdat juist gaat om een mr2?. Ze zullen het vast wel allemaal fantasties vinden en roepen dat de auto geweldig is. Een getunede opel doet het op een opel forum ook goed

[ Bericht 0% gewijzigd door StephanL op 05-03-2006 10:38:52 ]
pi_35738722
Aan wat voor prijs moet je denken bij zo'n turbo model?
Zijn de uberhaubt wel te vinden die dingen?
pi_35740337
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:45 schreef Ger-E het volgende:
Resultaten zijn niet spectaculair, maar vandaar deze run, nu weet ik wat ik bezit, zodat er wellicht wat aan gedaan kan worden.

Max vermogen: 152,6
Max koppel: 171,8
Air/Fuel: Rijk (Persoonlijk van mening dat dit niet erg is)
Ach, als dat aan de wielen is dan is het juist heel erg netjes, zou dan +/- 190 PK aan de krukas zijn
(weet niet wat je aan het blok hebt gedaan en of de bank het al verrekend heeft naar krukas PK's of niet?)
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:52 schreef BaraCuda het volgende:
Aan wat voor prijs moet je denken bij zo'n turbo model?
Zijn de uberhaubt wel te vinden die dingen?
Goede turbo's zijn best moeilijk te vinden ja, daar moet je tegenaan lopen of veel geduld hebben. Als je een 1990-1992 Amerikaan neemt (stuur links), reken dan op zo'n 8000 euro, of wat meer als er wat mods op zitten of de auto in bovengemiddelde staat verkeert. Als je zelf kan en wil sleutelen kom je misschien ook wel weg met een goedkoper exemplaar (je ziet ze soms al wel voor 5~6000, maar dat zijn dan wel de "projectjes" ).

Als je bereid bent met stuur rechts te rijden kan je er ook een uit Engeland halen, dan rijd je voor hetzelfde geld een 1994+ model met standaard 250 PK (officieel 245, maar deze generatie is nogal ondergespecificeerd, de meeste gaan al richting de 255 standaard), een aantal verbeteringen, wat moderner uiterlijk (andere spoiler/lichten, trim in kleur etc), en uiteraard jonger / minder km's.
pi_35743986
Hmmm dat ligt wel in m'n budget...
Aangezien ik nu een turbo gewend ben, ben ik op zoek naar een auto met of 4wd of rwd.
En de Mr2 is zo'n kandidaat. Alleen was ik al bang dat een turbo amper te vinden is
pi_35794945
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:15 schreef BaraCuda het volgende:
Hmmm dat ligt wel in m'n budget...
Aangezien ik nu een turbo gewend ben, ben ik op zoek naar een auto met of 4wd of rwd.
En de Mr2 is zo'n kandidaat. Alleen was ik al bang dat een turbo amper te vinden is
Toevallig hebben er de laatste tijd een paar te koop gestaan (die van Mad-Matt, maar die was iets duurder, nog een stocker in technisch goede staat voor 7500, en ik geloof nog een derde), maar volgens mij zijn die nu allemaal al van eigenaar gewisseld...

Als je niet zoveel haast hebt, gewoon een tijd het Te Koop forum op mr2club.nl in de gaten houden.
Of als je een jongere rechtsgestuurde wilt importeren, de Sale section van het Engelse forum (in Engeland zijn er veel meer tubby's dan hier, dus er zijn er ook meer te koop).
pi_35814443
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:30 schreef johnwoo het volgende:

[..]

Toevallig hebben er de laatste tijd een paar te koop gestaan (die van Mad-Matt, maar die was iets duurder, nog een stocker in technisch goede staat voor 7500, en ik geloof nog een derde), maar volgens mij zijn die nu allemaal al van eigenaar gewisseld...

Als je niet zoveel haast hebt, gewoon een tijd het Te Koop forum op mr2club.nl in de gaten houden.
Of als je een jongere rechtsgestuurde wilt importeren, de Sale section van het Engelse forum (in Engeland zijn er veel meer tubby's dan hier, dus er zijn er ook meer te koop).
Thanks voor de tips Maar rechts gestuurde auto's krijg je volgends mij "nooit" meer verkocht
pi_35826882
Jahoor, tegenwoordig begint die markt steeds meer te groeien.
pi_35827387
Ja, 1 op de 100.00 auto's hier is RHD . Meeste mensen zullen hier nooit met een RHD gaan rijden .. veel te gevaarlijk.

[ Bericht 26% gewijzigd door Wimo. op 07-03-2006 22:48:01 ]
pi_35830810
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:33 schreef Fiets-toeter het volgende:
Jahoor, tegenwoordig begint die markt steeds meer te groeien.
OK er is wel een marktje, maar let's face it, die is vrij beperkt. Je kunt een rechtsgestuurde auto eigenlijk alleen kwijt aan een liefhebber van dat type auto die (indien het om een auto gaat die ook linksgestuurd te krijgen is) niet het extra geld heeft voor een linksgestuurd exemplaar. En dan moeten je eventuele mods ook nog maar net in de smaak vallen. In de praktijk krijg je voor een rechtsgestuurde maar weinig terug vergeleken met een linksgestuurde (denk 2/3 van de prijs van de linksgestuurde).

Als je zelf zo'n liefhebber bent van het type auto dat je hem "op" wilt rijden / erg lang wilt houden, dan is dat natuurlijk geen probleem. Dan profiteer je alleen maar van die lagere prijs. Als ik niet al een tubby had zou zoiets bijvoorbeeld zeker mijn aandacht hebben gekregen: klik.
1994 auto, dus met een gen3 turboblok (250 PK standaard)

Even doorrekenen: 4650 pond is 7200 euro. Daar komen nog kosten bij:
- Rest-BPM; zal voor die auto een kleine 1000 euro zijn.
- RDW keuring + APK keuring + tenaamstelling; 175 euro.
- BTW betaal je volgens mij niet als je een gebruikte auto invoert uit een EU-land (is al verrekend in dat land)
- Invoerrechten weet ik niet. Volgens mij ook niks omdat je de auto niet aangeeft bij de douane maar bij de RDW. Fietsbel, jij hebt er ervaring mee, leg eens uit?
- Enkeltje vliegtuig naar Engeland; 80 euro
- Boottocht of tunnel terug; geen idee wat dat kost (Fietsbel?).

Onder de streep moet het dan wel lukken om voor 9000 euro die 250 PK 1994'er MR2 turbo met 77.000 km op de teller voor de deur te hebben staan
pi_36199183
Zijn de 2tjes al verkocht?
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  maandag 20 maart 2006 @ 14:05:04 #183
109577 2609
Paris (L)
pi_36199341
stoere velgen zeg
pi_36199604
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:52 schreef Mad-Matt het volgende:

[..]


En ik geloof niet dat ik voor een supra ga. Ik ben opzoek naar een auto waar mensen het niet van zullen snappen, maar dat boeit me niet echt.
Hint: 205 Dimma met 2.0 16v Turbo en AWD

Weinig auto's die daar voorbij komen
pi_36200491
quote:
Op maandag 20 maart 2006 14:00 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Zijn de 2tjes al verkocht?
De mijne niet!
Ik blijf er lekker aan door hobbyen.

Die van Matthijs is al wel weg.
En hij heeft zelfs al een nieuwe japanner op de dam staan......
pi_36201488
En dat is een.... ?
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_36223720
Hij gaat hem vandaag ophalen, dus hij zal het binnenkort wel posten
(voor wie het nu al wil weten, het is gewoon te lezen op het MR2club forum)
Z'n tubby is naar Portugal geėmigreerd
pi_36226151
Ik zie het ja, wat een achteruitgang IMHO
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:39:09 #189
138465 ForcedInduction
If it doesn't blow...
pi_36283926
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:23 schreef Mr._T-Rex het volgende:
En dat is een.... ?


die.
...it has to suck.
pi_36287670
En ik ga vrolijk door met me MR2....



pi_36289340
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 08:17 schreef Ger-E het volgende:
En ik ga vrolijk door met me MR2....

[afbeelding]

[afbeelding]
Leuke stoeltjes
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_36368617
Velgjes binnen





pi_36375757
ook die zijn vet
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  maandag 27 maart 2006 @ 02:33:22 #194
46960 StefanP
polemicist
pi_36395046
Mooie auto hoor. De lak ziet er erg goed uit, is die nog origineel? Alleen valt het vermogen me ietsje tegen maar waarschijnlijk verwacht ik er teveel van.

Waarom doe je trouwens die pulls vlak na elkaar op de dyno? Dat kan nooit goed zijn voor het resultaat (heat soak).
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_36414476
KLIK

StefanP, ik heb de test niet zelf gedaan, ik liep daar met die bak koffie.....
De test bij alle versnellingen bedoel je? Dat was bij mijn wete topsnelheid en kijken wat hij bij welk toerental aan air/fuel waarde heeft, waaruit blijkt dat hij zeer rijk staat.
Vermogen viel me ook wat tegen, maarja het is en blijf een NA.

Hoop ooit een mooie "broer" aan te schaffen....

[ Bericht 20% gewijzigd door Ger-E op 27-03-2006 20:12:15 ]
pi_36414578
ERG vette velgen Johnwoo, staan zeer zeer sexy.
Velgen blijft gewoon "het zicht" van de wagen, en dit oogt erg erg netjes.
Maat van me heeft laatst onder zijn RX-7 FC nieuwe velgen gefixt, en dan kijk je gelijk anders tegen zo'n geweldige auto aan.

Van wie is die strakka zwarte Suup? Quad shoot houden.....

[ Bericht 46% gewijzigd door Ger-E op 27-03-2006 20:15:30 ]
pi_36418422
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:06 schreef Ger-E het volgende:
ERG vette velgen Johnwoo, staan zeer zeer sexy.
Velgen blijft gewoon "het zicht" van de wagen, en dit oogt erg erg netjes.
Maat van me heeft laatst onder zijn RX-7 FC nieuwe velgen gefixt, en dan kijk je gelijk anders tegen zo'n geweldige auto aan.

Van wie is die strakka zwarte Suup? Quad shoot houden.....
Thanks, de wielen maken inderdaad de auto, ik vind het zelfs zo'n verschil dat ik denk dat ik de bodykit en paintjob maar ff lekker voor onbeperkte tijd ga uitstellen en eerst voor de "go" ga:

Stap 1 is een motorrevisie, gelijk gesmeedde zuigers erin, ARP kopbouten etc, Greddy intercooler, verse koppeling en nieuwe distributieriem.
Dat kost al een aardige duit (~4000), maar dan is het blok er klaar voor.
Stap 2 voor nog eens een kleine 4000 euro is dan walbro pomp, brandstofdrukregelaar, uprated fuel rail met 550cc injectoren, een tuned ROM om ze aan te sturen, en een TD06 20G turbo kit
Totaal goed voor tegen de 400 PK (340 op de wielen) (zal in de praktijk wat conservatief -lees: veilig- worden afgesteld, dus zeg 360 PK / 310 op de wielen)

(OK het is wel een meerjaren plan, vooral die stap 2, want voor stap 1 ben ik al aardig op weg )

Nu weer even met beide beentjes op de grond
Je bedoelt die FC van Furb uit het andere topic? Die ziet er schitterend uit ja
Shootje lijkt me leuk; de Suup is van Fietsbel (aka Homedisc), die zwerft hier ook af en toe wel rond...
Als ik in je profiel kijk woon je niet eens ver hiervandaan, dus is wel een ideetje om eens te doen

[ Bericht 1% gewijzigd door johnwoo op 27-03-2006 22:22:40 ]
pi_36420497
sow-de-enzovoorts dat is een planning (y)
Super, je hebt een turbo, dan zou ik ook eerder voor de GO gaan.....
Furb is idd me makker, hebben die foto's samen gemaakt, en dat filmpje van mij hierboven, heeft hij vanuit zijn RX-7 gemaakt.
We wonen idd niet ver van elkaar, moeten we een keer doen joh, lijk me gaaf.
Houden contact! (ger-e@party-addict.nl)
pi_36440907
Celica's are the way of the future, one day you will realise this

@ Johnwoo, neem wel ff een 93 onderlip, maakt je auto zoveel mooier en veel kost het niet.
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_36441211
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:58 schreef johnwoo het volgende:


Shootje lijkt me leuk; de Suup is van Fietsbel (aka Homedisc), die zwerft hier ook af en toe wel rond...
Fiets-toeter heet ik hier

Ger-E, ben je ook nog van plan om een turbo op je huidge blok te gaan zetten? of lees ik eroverheen wat je plannen zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')