abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:40:09 #276
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_27348056
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 18:32 schreef kanaiken het volgende:

[..]

Helaas een utopie
Hey... mijn utopiën hebben een ultieme vorm van efficiency
pi_27348410
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:54 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Klopt. Zolang mensen niet perfect zijn, kunnen ze geen perfecte dingen creeëren.
Maar je zei net dat je denkt dat computers foutloos zijn. Computers zijn nog altijd een menselijke creatie, dus ondanks alles onderhevig aan menselijke imperfectie.
quote:
Dat er geen plaats is op de wereld. Te druk. Winkels, winkelstraten, autowegen, fietspaden, tekort aan beschikbaarheid van woningen en ook om ze te bouwen (ruimte).
Dan krijg je zinloze daklozen. Mensen die wel geld hebben, maar nergens kunnen wonen.
Vreselijk, onleefbaar.
Dat het hier al zo druk is dat meer drukte onvoorstelbaar is, wil nog niet betekenen dat het overal zo druk is Al zou het op den duur waarschijnlijk wel betekenen dat elke kilometer ter wereld, hoe ongenaakbaar ook (maar we hebben toch technologie?), gebruikt zal worden voor woningbouw. Wellicht gaan we alleen maar wolkenkrabbers bouwen om maar zoveel mogelijk mensen op een vierkante kilometer te krijgen. Wellicht bouwen we kunstmatige eilandjes om meer ruimte te krijgen Ik ben benieuwd hoeveel miljarden mensen de aarde op die wijze zou kunnen huisvesten. Maar ik denk inderdaad dat het niet echt de bedoeling is nee
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:02:23 #278
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:38:51 #279
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_27349786
Is wel mooi maar jah dan ben ik al 70 en dan krijg ik hem toch niet meer omhoog dus wat voor zin heeft het om nog oneindig te leven
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:40:57 #280
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_27349852
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:38 schreef dvdfreak het volgende:
Is wel mooi maar jah dan ben ik al 70 en dan krijg ik hem toch niet meer omhoog dus wat voor zin heeft het om nog oneindig te leven
Downloaden in een stalen rosch...
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:22:20 #281
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_27351188
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:40 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Downloaden in een stalen rosch...
Ik zie het werkelijk zitten
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_27377808
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:22 schreef TheMassive het volgende:
LONDEN - Als de wetenschappelijke vooruitgang verder doorzet, heeft de mens in 2050 uitzicht op onsterfelijkheid. Dit geldt niet voor het lichaam, maar wel voor het brein. Computers zijn dan naar verwachting zo ver ontwikkeld dat de complete herseninhoud van een stervende gedownload en dus bewaard kan worden.
Misschien moet Donner dan nu alvast copyright-wetgeving gaan regelen, want anders kan een ander straks illegaal mijn brein downloaden. Overigens begrijp ik de naam van de waakhond Brein ineens ook veel beter. Die lui zijn hun tijd ver vooruit.

Ik neem het verhaal trouwens met een flinke korrel zout. Computers die emoties voelen... ik zie het zo'n vaart echt niet lopen. Nog even en zo'n bak heeft z'n dag niet. Wil je een bestand downloaden, zegt dat ding: "Nee vandaag heb ik te veel stress, ik doe het morgen wel"...
pi_27379198
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 16:05 schreef dVTB het volgende:

[..]

Misschien moet Donner dan nu alvast copyright-wetgeving gaan regelen, want anders kan een ander straks illegaal mijn brein downloaden. Overigens begrijp ik de naam van de waakhond Brein ineens ook veel beter. Die lui zijn hun tijd ver vooruit.

Ik neem het verhaal trouwens met een flinke korrel zout. Computers die emoties voelen... ik zie het zo'n vaart echt niet lopen. Nog even en zo'n bak heeft z'n dag niet. Wil je een bestand downloaden, zegt dat ding: "Nee vandaag heb ik te veel stress, ik doe het morgen wel"...

Dan doet zo'n computer niets meer trouwens Het is slavernij
pi_27380307
Een computer met emoties.
Dus de computer die het vliegtuig moet besturen zou het beter doen omdat die bang is te crashen?

Computer: ik ben bang dus ik vlieg lekker helemaal niet.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_27382085
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:14 schreef Balthar het volgende:
Dus de computer die het vliegtuig moet besturen zou het beter doen omdat die bang is te crashen?

Computer: ik ben bang dus ik vlieg lekker helemaal niet.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 04:07:11 #286
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_27395834
Ik wil hem wel uitgeprint hebben Kijken waar ik onbewust allemaal aan denk en wat ik weet zonder dat ik weet dat ik het weet (hoezo onduidelijk ).
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 27 mei 2005 @ 10:03:05 #287
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27398980
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:14 schreef Balthar het volgende:
Dit vind ik ook zo populair gesteld in het artikel. Alsof die dingen echt emotie moeten ervaren willen ze alles eraan doen om je niet te laten crashen. Wat een onzin
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_27399094
Dat staat er niet. Er staat niet dat de computer het vliegtuig beter zou besturen vanwege emoties, er staat dat wanneer een computer de emotie angst (specifiek: angst voor neerstorten) zou hebben, het alles eraan zou doen om het neerstorten te voorkomen.
Op dit moment zal een computer enkel opdrachten uitvoeren. Niet omdat de computer weet dat het bezig is neer te storten, maar omdat het gezien factoren in een situatie handelingen moet verrichten. Daar zit een verschil in. Ik kan me voorstellen dat een computer in geval van het bezitten van de emotie angst voor neerstorten het gerichter/efficienter opdrachten zou kunnen uitvoeren dan in geval het niet die emotie zou hebben.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 10:26:54 #289
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27399635
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 10:07 schreef TheMassive het volgende:
Dat staat er niet. Er staat niet dat de computer het vliegtuig beter zou besturen vanwege emoties, er staat dat wanneer een computer de emotie angst (specifiek: angst voor neerstorten) zou hebben, het alles eraan zou doen om het neerstorten te voorkomen.
Op dit moment zal een computer enkel opdrachten uitvoeren. Niet omdat de computer weet dat het bezig is neer te storten, maar omdat het gezien factoren in een situatie handelingen moet verrichten. Daar zit een verschil in. Ik kan me voorstellen dat een computer in geval van het bezitten van de emotie angst voor neerstorten het gerichter/efficienter opdrachten zou kunnen uitvoeren dan in geval het niet die emotie zou hebben.
Dat ding wordt geprogrammeerd met een doel namelijk dat vliegtuig in de lucht houden. Mocht het nodig zijn, en dat is niet ondenkbaar, dat er emotie geëmuleerd moet worden om dit doel te geven dan lijkt me dat een prima plan. Ik zie echt niet in waarom dat ding deze emotie ook echt zou moeten ervaren? Het is niet zo dat ie dan beter zijn best gaat doen heur. Geeft dat ding de opdracht om zijn variabele angst zo laag mogelijk te houden en het resultaat zal dezelfde zijn aan de buitenkant.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_28404977
Update! Bill Gates spreekt!
quote:
Technological advances will one day allow computers to be implanted in the human body -- and could help the blind see and the deaf hear -- Bill Gates said Friday. But the Microsoft Latest News about Microsoft chairman says he's not ready to be hardwired.

"One of the guys that works at Microsoft ... always says to me 'I'm ready, plug me in,'" Gates said at a Microsoft seminar in Singapore. "I don't feel quite the same way. I'm happy to have the computer over there and I'm over here."

Meshing people directly with computers has been a science fiction subject for years, from downloading memories onto computer chips Latest News about Chip to replacement robotic limbs controlled by brain waves. The fantasy is coming closer to reality as advances in technology mean computers are learning to interact with human characteristics such as voices, touch -- even smell.
Het hele artikel is te lezen op: NewsFactor.com
mijn reactie volgt nog. ik moet 'm zelf nog lezen
  zaterdag 2 juli 2005 @ 01:29:39 #291
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28405058
2 vliegtuigen met emotie in de lucht.
A:Nou, komaan vliegtuig B, jij mag eerst
B: nee, ik sta erop, u eerst
A: nee nee, ik zei het eerst, B gaat voor
B: A is eerder in het alfabet
A: komaan he, ik doe nog netjes
C: zeg, zijn jullie nog steeds niet begonnen met landen!?
A: ja sorry, maar meneer B wil niet voor
B: als eerst A gaat, dan ga ik daarna wel, dan mag C landen.
A: nee, ik stá erop dat B eerst gaat landen

nee dat zal n lekker zooitje worden,
laat die emoties er gewoon uit, dat wil ik helemaal niet
Zie eens I, robot, ik ben die Will Smith, die apparatuur heeft waar je niet tegen moet praten, maar gewoon op > (play) drukt, en hij doet het.

Simpel, klaar, oprotten met de rest.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_28405159
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 01:29 schreef Yildiz het volgende:
2 vliegtuigen met emotie in de lucht.
A:Nou, komaan vliegtuig B, jij mag eerst
B: nee, ik sta erop, u eerst
A: nee nee, ik zei het eerst, B gaat voor
B: A is eerder in het alfabet
A: komaan he, ik doe nog netjes
C: zeg, zijn jullie nog steeds niet begonnen met landen!?
A: ja sorry, maar meneer B wil niet voor
B: als eerst A gaat, dan ga ik daarna wel, dan mag C landen.
A: nee, ik stá erop dat B eerst gaat landen

nee dat zal n lekker zooitje worden,
laat die emoties er gewoon uit, dat wil ik helemaal niet
Zie eens I, robot, ik ben die Will Smith, die apparatuur heeft waar je niet tegen moet praten, maar gewoon op > (play) drukt, en hij doet het.

Simpel, klaar, oprotten met de rest.
ik ben het zeer met je eens.
waarom zou een computer moeten voelen? oh ja, that's not the point.
het gaat om de uitvinding en de wetenschappers hebben iets te doen.
we moeten niet onsterfelijk willen zijn. accept life how it is.
pi_28405858
Lama
  zaterdag 2 juli 2005 @ 09:37:47 #294
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_28407525
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  zaterdag 2 juli 2005 @ 09:46:27 #295
92418 BGN
Sunrise
pi_28407592
Dat zei ik in 256 ook al.
pi_28409133
Bewustzijn is iets dat je op dit moment doet, de enigste persoon die bewust is, is 'jij' of 'ik' in dit geval.
Ik vind het een kromme gedachte om te denken dat een computer bewust kan worden, je zult het immers nooit kunnen bewijzen.

En TheMassive, jou mogen ze opsluiten, zieke geest.
Niets.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 16:07:25 #297
3542 Gia
User under construction
pi_28415218
Hm, dan ben ik 87. Dan wil ik niet meer onsterfelijk zijn.
Stel je voor: voor altijd 87 zijn!!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 16:23:09 #298
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28415653
Onsterfelijkheid komt eerder en niet alleen voor het brein. De cellen die afsterven kunnen zeker worden aangepakt. De cellen die verouderen moeten niet ouder worden en dat is toch wel mogelijk of niet soms?

Om verder te gaan. De cellen die oud zijn moeten jonger kunnen worden gemaakt.

Alles is mogelijk. Er zijn geen beperkingen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:48:54 #299
38229 kanaiken
pi_28420009
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 01:36 schreef SlimShady het volgende:

[..]

ik ben het zeer met je eens.
waarom zou een computer moeten voelen? oh ja, that's not the point.
het gaat om de uitvinding en de wetenschappers hebben iets te doen.
we moeten niet onsterfelijk willen zijn. accept life how it is.
Nee, we zouden maar iemand proberen te genezen als hij ziek is
belachelijk inderdaad
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:49:30 #300
38229 kanaiken
pi_28420033
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Alles is mogelijk. Er zijn geen beperkingen
eensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')