Frankensteins lichaam zal wel wat elementen hebben die niet meer functioneren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
de reden
(ik bedoel hiermee : de aandrijving van alles , het spontane dat het lichaam dmv wil doet bewegen , kun jij ala frankenstein een lichaam *leven inblazen* ? , als dat al niet kan , hoe wil je een mechanisch bio mechanisme zichzelf laten ....wezen?
1. Dat is in feite een andere discussie, hoewel ik daar wel antwoord op wil geven.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:00 schreef SlimShady het volgende:
1. waarom zou je in een HD verder willen leven? echt leven kan je niet. zoals slapen -> wakker worden, gezellig dinertje, je liefde tonen.
sowieso gaat 'verliefd worden/zijn' niet werken doordat er geen hart is die sneller klopt of vlinders in je buik.
Wat dan wel mogelijk is: informatie zoeken (database, internet), informatie delen, advies geven, vragen stellen/beantwoorden, etc. Zoals Zordon van Power Rangers.
Hij laat me wat in de verdediging schieten (excusez-moi) maar ik vermoed van wel. Waarom zou het niet zo zijn? Als een lichaam van zygote tot volwassen blijkbaar volledig ontwikkelt, waarom zou het uit meer bestaan dan in het DNA is opgeslagen om tot ontwikkeling te komen? Blijkbaar stelt het niet meer voor dan een gigantische samenwerking. Maar ik moet nu stoppen, les afgelopen...quote:
Sterven bestaat wel, mijn opa is een paar maanden geleden overleden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
sterfen bestaat niet , en jezelf eeuwig laten opsluiten , rare keuze hoor.
Dus je denkt dat we DNA digitaal kunnen maken in de toekomst?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hij laat me wat in de verdediging schieten (excusez-moi) maar ik vermoed van wel. Waarom zou het niet zo zijn? Als een lichaam van zygote tot volwassen blijkbaar volledig ontwikkelt, waarom zou het uit meer bestaan dan in het DNA is opgeslagen om tot ontwikkeling te komen? Blijkbaar stelt het niet meer voor dan een gigantische samenwerking. Maar ik moet nu stoppen, les afgelopen...
Na het sterven. Als jij beweert dat sterven niet bestaat, zeg je daarmee dat er na het doodgaan iets anders is. Of niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:19 schreef BaajGuardian het volgende:
waarna? bedoel je nu?
Jij gaat toch een keer dood? Is er ooit iemand in jouw familie/vriendenkring doodgegaan? Als jij zegt dat er geen doodgaan is, wat is er dan met die persoon gebeurd?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:24 schreef BaajGuardian het volgende:
nee ik zeg dat er geen doodgaan is.
dit topic gaat trouwens over onsterfelijkheid , dat wil men bereiken , daarom de moeite / inspanning
correct?
dit is alles onnodig.
de enige leegte , is het geloof dat deze er is
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:42 schreef TheMassive het volgende:
'gewoon' verhuisd? Sorry, maar ik vind daar echt niks gewoons aan.
Verhuisd waarnaartoe?
Nou, meer dat wanneer je datgene wat het DNA voortbrengt we na zouden kunnen maken. Het DNA bevat voor een complete encyclopedie serie aan informatie. Dat is betrekkelijk weinig. Breng dit in kaart. En je weet wat je van een lichaam moet namaken om de geüploade versie van de hersenen te laten werken. (Mss eerst wat onderzoek verrichten, maar volgens mij is het dan snel gebeurd).quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:21 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dus je denkt dat we DNA digitaal kunnen maken in de toekomst?
Ik stem dan ook voor dat we nu even aannemen dat je wél gewoon doodgaat, omdat een andere aanname mijns inziens niets toevoegt aan deze discussie.quote:
jij zegt snel, ik zeg minstens 100 jaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:52 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nou, meer dat wanneer je datgene wat het DNA voortbrengt we na zouden kunnen maken. Het DNA bevat voor een complete encyclopedie serie aan informatie. Dat is betrekkelijk weinig. Breng dit in kaart. En je weet wat je van een lichaam moet namaken om de geüploade versie van de hersenen te laten werken. (Mss eerst wat onderzoek verrichten, maar volgens mij is het dan snel gebeurd).
Wat dus indiceert dat het mogelijk zou zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:54 schreef SlimShady het volgende:
[..]
jij zegt snel, ik zeg minstens 100 jaar.
Correct, ik ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:53 schreef kanaiken het volgende:
Ik stem dan ook voor dat we nu even aannemen dat je wél gewoon doodgaat, omdat een andere aanname mijns inziens niets toevoegt aan deze discussie.
Tuuwk is het mogelijk. Robots met bewustzijn zie ik ook niet als probleem. Vervang elke keer een stuk van je hersens door een chip en op een gegeven moment ben je toch echt een robot in een klomp cellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:56 schreef kanaiken het volgende:
Wat dus indiceert dat het mogelijk zou zijn
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:10 schreef BaajGuardian het volgende:
zucht . mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |