Die gele is om de ondergrond af te binden en af te sluiten tegen zuiging, die roze is ook voor hechting en heeft een kwartstoeslag.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:19 schreef klusfoobje het volgende:
wat is ook alweer het verschil tussen de gele en de roze pikkuhpoelie ?
Je gaat dus ff die grit troep eraf halen ?
Ik vermoed dat ik dat ook ga doen, of ik ga weer voor de "tot op de bodem" manier. Das al het oude spul tot op de baksteen eraf. Scheelt in sommige kamers bij mij echt centimeters. Die oude mortel die eraf komt zit er echt enorm dik op gesmeerd.
Onzin. Als je zoekt op 'MP75 handmatig' zie je dat je het prima handmatig kan en mag verwerkt worden..quote:Op maandag 30 januari 2012 15:57 schreef CutCake het volgende:
MP75 nooit gebruiken bij handverwerking, de structuur en samenstelling is toegespitst op machinale vermenging (MachinePutz) en zal bij mengen zonder het door een wrongel te draaien niet voldoende geactiveerd worden.
Wij hebben hier redelijk wat problemen mee gehad (ook zelf gedaan dus) en de expert van Knauf kwam hier mee aan. Dat het kan is wat anders dan of het de juiste manier is. Het technisch blad zegt ook nog steeds dat het mogelijk is, dat vind ik wat vreemd. Of de samenstelling is aangepast óf de adviezen die ze aan de klanten verstrekken kloppen niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:07 schreef foreverman het volgende:
[..]
Onzin. Als je zoekt op 'MP75 handmatig' zie je dat je het prima handmatig kan en mag verwerkt worden..
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:07 schreef foreverman het volgende:
En 5mm voor spac: er is helemaal niet gezegd dat de wanden met spac gespoten zijn.
Hele grote kans dus dat het spac is.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Flinke schop!
Wij willen dus ook 1 klein wandje in de woonkamer strak hebben zodat we er overheen kunnen gaan behangen. Er zit nu korrelig spuitwerk op. Niet al te grof.
Is afsmeren met Fix en Finish dan voldoende, weet iemand dat?
Moet het dan nog voorbehandeld worden?
Als het technisch blad zegt dat het kan, is het een juiste manier. Anders kan je alles wel in twijfel gaan trekken. Ik gebruik zelf ook mp75 handmatig en geen enkel probleem mee gehad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:13 schreef CutCake het volgende:
[..]
Dat het kan is wat anders dan of het de juiste manier is. Het technisch blad zegt ook nog steeds dat het mogelijk is, dat vind ik wat vreemd.
[..]
Hele grote kans dus dat het spac is.
Het was meer de combinatie van het feit dat een technisch adviseur van Knauf dat vertelde en dat het in ca. 35 appartementen zo van de wand af donderde als mensen wilden gaan behangen/stucen na oplevering..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:38 schreef foreverman het volgende:
Als het technisch blad zegt dat het kan, is het een juiste manier. Anders kan je alles wel in twijfel gaan trekken.
mwah tot een zekere hoogte hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:38 schreef foreverman het volgende:
[..]
Als het technisch blad zegt dat het kan, is het een juiste manier. Anders kan je alles wel in twijfel gaan trekken. Ik gebruik zelf ook mp75 handmatig en geen enkel probleem mee gehad.
En verder geen spac dus![]()
Zo had ik eens een discussie met een gevlovige over het waarheidsgehalte van de Bijbel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:17 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Over de bijbel zeggen ze ook dat het wara is omdat het geschreven staat.![]()
haha, dergelijke discussie ook gehad met een theologie student, zo gelovig als wat. Het staat geschreven dus het is waar! Hij kon het niet waarderen dat ik hem vervolgens een briefje met tekst gaf. Hierop stond dat hij 100 gulden moest betalen aan mij en dat het waar was omdat het geschreven stond.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:31 schreef blomke het volgende:
[..]
Zo had ik eens een discussie met een gevlovige over het waarheidsgehalte van de Bijbel.
Volgens haar was wat in de Bijbel staat, absoluut waar.
"Waarom is dat dan zo", vroeg ik. "Nou", zei ze, "dat staat in de Bijbel over de Bijbel zelf geschreven".
Nou vraag ik u....
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:24 schreef Gieliovd het volgende:
Goed, ik heb dus net iemand ge-PM-ed over een post van 8 jaar geleden.... ik dacht dat dit een nieuw topic was
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:24 schreef Gieliovd het volgende:
Goed, ik heb dus net iemand ge-PM-ed over een post van 8 jaar geleden.... ik dacht dat dit een nieuw topic was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |