een poolquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:14 schreef joshus_cat het volgende:
15 euro is redelijk. Voor een pool is dat aan de dure kant, voor een nederlander goedkoop. Hangt er wel vanaf wat je wilt laten doen.
Wa's daar zo grappig aan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:32 schreef Razz_Gul het volgende:
[..]
een poolgoeie, maar daar moet je ook mee kunnen communiceren he.
hmmm kee ik zei nixquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:45 schreef Knakker het volgende:
Bovendien zou ik liever een pool aan't werk hebben dan een nederlander (als ik hem niet zou kennen dan hè!); veelal zijn ze véél serieuzer in hun werk.
Nee op marktplaats loop je het risico een illegaal te treffen.Veelal hebben ze geen VAR verklaring of Sofi-nummer. Dit kan je op een behoorlijke boete (min. ¤ 4000,=) komen te staan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:04 schreef Razz_Gul het volgende:
[..]
hmmm kee ik zei nix![]()
Is marktplaats.nl een goeie weg om met ''betrouwbare'' poolse stucadoorovski's in contakt te treden ?of kunnen jullie iemand aanbevelen (regio a'dam)
Gewoon de dikte uitzetten met wat latjes, die je waterpas stelt.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:52 schreef TimC het volgende:
Hoi ik zat er ook over te denken mij muren zelf te stucen, alleen zijn dit 2 structuur muren met vrij dikke groeven erin (lelijk dus). Werkt dit ook op dezelfde manier??
Waarom zou je het muurtje niet even in de stucprimer zetten? Aan 1 litertje heb je meer dan genoeg, kost je maar een paar euro.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:00 schreef Panance het volgende:
Ik heb een muur van 2,5 x 2. Deze is een bakstenen muur die bewerkt is met wit Latex. Er zijn geen hoekprofielen nodig. En de muur geeft niet af bij aanraking met een natte lap. Kan ik aan deze muur onbewerkt beginnen? Ik heb de muur nat gesproeid maar ik kon niet zeggen of het erg, normaal of langzaam absorberend is.
bvb bedankt
Pan
Dat is wel heel erg weinigquote:Op maandag 23 mei 2005 21:51 schreef Joene het volgende:
hier in huis alle beneden muren laten doen in totaal 70m2 ofzo voor 200 euro
ex materiaal
Klinkt wel handig, maar op die site kan ik niets vinden over hoe dat werkt met zo'n Poolse stucadoor via Eurojob...quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee op marktplaats loop je het risico een illegaal te treffen.Veelal hebben ze geen VAR verklaring of Sofi-nummer. Dit kan je op een behoorlijke boete (min. ¤ 4000,=) komen te staan.
Veel beter kun je een Pools detacheringbureau consulteren, zo 1 als waar ik werk. www.eurojob.nl of bel eens met 023-5633088 en vraag naar Sander. Ik kan je dan doorverbinden met de juiste persoon.
Bij mij komen ze zaterdag thuis de keukenwand doen.
Als je de geleideprofielen gebruikt, hoe kan je ze dan laten zitten? Je ziet ze toch als afscheiding tussen je stuc lagen? Of moet er dan nog weer een dunne laag achteraf overheen?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:13 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik laat ze zelf eigenlijk altijd zitten. Stukadoors die aangeven dat die dingen er uit moeten vanwege roest e.d. vergeten waarschijnlijk dat er ook hoekprofielen verwerkt zijn van exact hetzelfde materiaal.![]()
Als je besluit de profielen er uit te halen, dan doe je dat als het gips al behoorlijk droog is, er blijft een sleuf achter die je weer vol stuct, je huidige stucwerk is dan je nieuwe geleideprofiel![]()
Oh ja, nog een tip:
Haal stucgeleideprofielen niet bij de Gamma oid. Die verkopen stukken van 1,50 M, 6 M in een doos voor 13,89. Hier haal ik het bij een Imabo vestiging, 2,50 M lengte (Dus kamerhoog) voor 2,99 per stuk. Vandaag totaal 25 M. gehaald voor 35.50, wat bij de Gamma 5x13.89=69.45 kost. Plus dat je dan ook nog moet gaan kloten met 2 stucgeleide profielen voor 1 x kamerhoog.![]()
ik heb net een deal gemaakt met een vriend van een vriend, 10e per m2 incl materiaalquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:32 schreef Razz_Gul het volgende:
[..]
een poolgoeie, maar daar moet je ook mee kunnen communiceren he.
Betreft woonkamer, zit nu overal structuurbehang op (of behang met structuurverf) en wil dat alles eraf en mooi glad stucen. In de slaapkamers t zelfde maar aangezien dat geen centraal vertrek is wil ik die gewoon verven (eerst behang eraf). De mogelijk vele gaatjes vul ik wel op met opvulstof (?). Muur i.d keuken word bespoten (met structuur) en dat kost 12.5 de m2 bij dezelfde gozer. Of kan dit anders?
Stucprimer (de gele) er overheen, stucen met Roodband en je bent klaar.(wel even afpleisterenquote:Op maandag 30 januari 2012 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Flinke schop!
Wij willen dus ook 1 klein wandje in de woonkamer strak hebben zodat we er overheen kunnen gaan behangen. Er zit nu korrelig spuitwerk op. Niet al te grof.
Is afsmeren met Fix en Finish dan voldoende, weet iemand dat?
Moet het dan nog voorbehandeld worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |