Volgens mij komt het de CDU niet eens zo goed uit dat er nu verkiezingen aankomen. Ze hebben nog niemand die met z'n kop alleen al stemmen kan trekken.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:27 schreef LibertarianX het volgende:
Maar goed, On Topic verder?
Stoiber heeft net meegedeeld dat ie zich niet kandidaat stelt, en wordt Merkel dus waarschijnlijk kandidaat voor de volgende verkiezingen. Het zal nog een knappe klus worden een verkiezingsprogramma te schrijven wat beter in elkaar steekt en waar te maken is.
Zie boven, zullen we verder on topic gaan over de Duitse Poltiek, of wil je doorgaan met Bush bashen, dan open je maar een topic, kay?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Maar Polen is geen rijk land. Het is in opkomst maar het is nooit echt rijk geweest dan is het ook logisch dat de lonen in verhouding veel lager liggen. Maar alles is er ook relatief goedkoper dan in Nederland.
Het vorige programma kunnen ze natuurlijk als basis gebruiken. Zo anders is de situatie niet geworden. Het voordeel is wel dat merkel het goed zal doen in het hopeloze Oosten.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:27 schreef LibertarianX het volgende:
Maar goed, On Topic verder?
Stoiber heeft net meegedeeld dat ie zich niet kandidaat stelt, en wordt Merkel dus waarschijnlijk kandidaat voor de volgende verkiezingen. Het zal nog een knappe klus worden een verkiezingsprogramma te schrijven wat beter in elkaar steekt en waar te maken is.
Klopt,quote:Op zondag 22 mei 2005 22:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Volgens mij komt het de CDU niet eens zo goed uit dat er nu verkiezingen aankomen. Ze hebben nog niemand die met z'n kop alleen al stemmen kan trekken.
Wie wel? Fischer zit midden in een schandaal, Schroeder is op z'n zachst gezegd aangeschoten, en Westerwelle is homo.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Volgens mij komt het de CDU niet eens zo goed uit dat er nu verkiezingen aankomen. Ze hebben nog niemand die met z'n kop alleen al stemmen kan trekken.
Die post van mij kwam net na die van jou, mag ik het toen nog niet gelezen hebben? En ik zit niet Bush te bashen. Het is altijd weer de ultieme dooddoener van mensen die geen kritiek op het machtige Amerika dulden. Alsof ze er zelf wonen.... maar goed, het is jouw feestje.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:31 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
Zie boven, zullen we verder on topic gaan over de Duitse Poltiek, of wil je doorgaan met Bush bashen, dan open je maar een topic, kay?
Merkel heeft nu gewoon de eerste keuze en zij zal het wel worden.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:34 schreef LibertarianX het volgende:
Klopt,
Ik verwacht dat er een flinke machtstrijd kan ontstaan in de Union, De bobo uit Hessen, Roland Koch, wil al jaaaren niets liever als Bundespresident worden.
De "west" union wil ook liever Merkel niet. Daarom was de uitspraak van Stoiber zo verrassend, maar die ziet dat je beter Merkel kan hebben als een "hauen und stechen"
Des te interessanter wordt het voor de neutrale toeschouwer.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wie wel? Fischer zit midden in een schandaal, Schroeder is op z'n zachst gezegd aangeschoten, en Westerwelle is homo.
Maar belemmert een doorbraak tot volkspartij.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:37 schreef LibertarianX het volgende:
Dat intresseerd de FDP aanhang en potentiele FDP stemmers geen fuck.
misschien helpt een cursus parachutespringen?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar belemmert een doorbraak tot volkspartij.
Uiteraard men trappe googel even aan en men heeft resultaat (vind je zelf die mallotige bronroepers ook niet verschrikkelijk irritant alsof je te achterlijk bent om zelf na te denkenquote:
http://www.europartner-nr(...)tplatz_Europas.htm#5quote:Business output
NRW is a region of remarkable economic strength: the state's domestic product of Euro 455 billion represents 22 per cent of Germany's GDP, and 5.8 per cent of Europe's GDP, and therefore alone has a higher economic output than several important European partners, such as the Netherlands, Switzerland, Belgium, and Sweden.
Ik heb ooit eens naast Moellemann in de trein gezeten... rare kerel.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:43 schreef Priapus het volgende:
misschien helpt een cursus parachutespringen?![]()
Dat zegt natuurlijk niet zo veel over groei, krimp of werkloosheid.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:45 schreef du_ke het volgende:
Uiteraard men trappe googel even aan en men heeft resultaat (vind je zelf die mallotige bronroepers ook niet verschrikkelijk irritant alsof je te achterlijk bent om zelf na te denken).
Zo zo.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens naast Moellemann in de trein gezeten... rare kerel.
Nee, niet eens.quote:
Inderdaad een Oost-duitse vrouw zal door de CSU nooit geaccepteerd worden.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar daar ging het ook niet om. Het is en blijft een zeer welvarende regio.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niet zo veel over groei, krimp of werkloosheid.
Denk het wel hoor. Ik schat trouwens Wulff hoger in dan Koch.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:50 schreef du_ke het volgende:
Inderdaad een Oost-duitse vrouw zal door de CSU nooit geaccepteerd worden.
Dus je "zat"op zijn schoot.quote:
Nee, in zo'n brakke Duitse zes-mans coupe die tegenwoordig ook hier rondrijden.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:52 schreef Priapus het volgende:
Dus je "zat"op zijn schoot.
Die hebben iig nog meer beenruimte dan die rijtuigen in kaboutertjeslandquote:Op zondag 22 mei 2005 22:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, in zo'n brakke Duitse zes-mans coupe die tegenwoordig ook hier rondrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |