Of het leuk is, kan je pas over oordelen als je het gedaan hebt.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor, dat ze bestaan. Maar ga nou niet doen alsof het een leuke baan is. Er zijn wel hoeren die het echt leuk vinden, maar dat is toch echt een minderheid. En dat weet ik van iemand die zelf een erotische tent gerund heeft (nette naam voor een hoerenkiet), dus ik denk dat ik wel mag aannemen dat dat klopt. Dat zonder de hoeren meer vrouwen zouden worden verkracht is natuurlijk bull-shit. Een verkrachter is geestelijk niet in orde, en wordt dat niet minder door bezoeken aan de hoeren.
Geen idee, iets van 400 a 500 euro in de week.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:51 schreef Barcelona het volgende:
Wat betaald een hoer gemiddeld voor een kamer per dag..??![]()
Je wil niet weten hoe vaak je stationautos ziet met een babystoeltje achterin. Das dom.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:54 schreef Goldfishie het volgende:
ik denk dat de meeste vrouwen wat tegen hoeren hebben omdat het de mannen zo makkelijk maakt. als je als man een vriendin hebt die ff geen zin heeft...huppakee naar de hoeren. het valt me nog mee dat er geen Hoeren mc Drive is... alhoewel...tippelzone... maar ja dat zou zoiets zijn als een broodje bedorven vlees om de vergelijking met de mc drive maar even in ere te houden.
anyway het zit vrouwen ook niet lekker denk ik dat het voor een man zo makkelijk gemaakt wordt. daardoor hebben zijzelf geen controle meer. en wat ik ook zo beangstigend vind is dat mannen dus echt zo bot kunnen zijn om thuis een lieve vrouw te hebben en kindere en ondertussen toch nog naar de hoeren gaan... dat gelieg en belazer dat vind ik nog het ergste aan het hele verhaal. als er alleen vrijgezelle mannen kwamen had ik TOTAAL geen problemen met hoeren...
Wat een onzin. Ik kan heel goed bedenken dat het niks voor mij is, net als dat ik weet dat ik in de horeca werken niet leuk zou vinden, ookal heb ik dat nooit gedaan. Je weet toch wat het inhoudt?! Ik denk dat er maar bar weinig vrouwen zijn, die denken, he, wat zal ik toch eens worden? Nou, hoer lijkt me wel leuk.... kom op zeg, zal best eens voorkomen, maar is niet de gewone gang van zaken. Eerder een plotselinge geldnood, slecht met geld om kunnen gaan, erin rollen door een "leuke" vriend, drugs of gok probleem. Dat ze verder netjes hun belasting betalen is helemaal niet relevant betreffende de "leuk"heid van het beroep, wel? Verder zijn er amper studentes die zo iets bijverdienen. Dat zijn fabels die door pooiers de wereld in worden gestrooid om klanten te trekken.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:49 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Of het leuk is, kan je pas over oordelen als je het gedaan hebt.
Natuurlijk zit er een hoop ellende ook bij, dat geloof ik zomaar. Maar er zijn genoeg vrouwen die er wel voor kiezen, en netjes belasting betalen. Kan je van veel mensen niet zeggen in dit land. Ze verdienen hun eigen brood, dragen inkomstenbelasting en premie af. Dus waarom zouden we ze neerhalen. Het vak ophemelen gaat me ook wat ver, maar zoveel studentes die zo wat bij verdienen, moet iedereen voor zich weten vind ik. Ik ben blij dat ze er zijn, waar behoefte is is vraag. Liever dat een man naar een prostituee gaat dan zich vergrijpt aan een kind. Of zich gefrustreerd gedraagt op het werk. Of slepende affaires aangaat met een vrouw voor sex.
Dat soort problemen voorkomen die vrouwen denk ik.
Volgens mij halen je twee dingen door elkaar.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:57 schreef djenneke het volgende:
Vergrijpen aan een kind of hoerenbezoek hebben natuurlijk geen donder met elkaar te maken. Een pedo is een pedo, een hoerenloper een hoerenloper.
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:56 schreef Streetracer het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak je stationautos ziet met een babystoeltje achterin. Das dom.
Volgens mij "halen" ik juist niet twee dingen door elkaar. Als de hoeren niet bestonden, worden er echt niet meer kinderen lastiggevallen. Pedo's hebben weinig aan de hoeren, want dat zijn (als het legaal is) geen kinderen, dacht ik altijd tenminste...quote:Op zondag 22 mei 2005 22:58 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Volgens mij halen je twee dingen door elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |