Mee eens.quote:
Nou, zoiets als in een *kuch*bepaalde*kuchkuch* eerdere reeks, en dan onderverdeeld in categorien. Als je een vaste volgorde van categorieen aanhoudt heb jequote:Op maandag 23 mei 2005 21:05 schreef Copycat het volgende:
Aan wat voor een stellingen zit je te denken?
Ik vind dit eerlijk gezegd wel erg gereguleerd. Dan zie ik liever spontane 'stellingen' ontstaan.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:09 schreef MouseOver het volgende:
1) een makkelijk in te haken punt voor newbies
2) users die een beetje gerichter kunnen kletsen
3) geen eenzijdige gesprekken over steeds hetzelfde onderwerp
4) enige mate van zelfregulatie, want het is immers duidelijk waar een volgende stelling ongeveer over moet gaan.
Ja, voor een onderzoek morgen,quote:Op maandag 23 mei 2005 21:16 schreef Copycat het volgende:
Vijf uur voor een intake, Wolkje?
Jezus wat belachelijk lang!
Ja, ik ben wel heel trotsquote:Op maandag 23 mei 2005 21:23 schreef Copycat het volgende:
Geniet dan maar lekker van je avond n de wetenschap dat je je een goede kleindochter hebt betuigt.
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:09 schreef Wolkje het volgende:
jeeeeeeeeeeezus, wat een lange, zware dag zeg![]()
Bijna 5 uur in het ziekenhuis gezeten voor de intake van mijn opa..
Ik ben echt doodop nu.
bij deze .. tnxquote:Op maandag 23 mei 2005 21:31 schreef Copycat het volgende:
Je weet dat de single reeks rebels in GC is doorgegaan, coz?
[Centraal] Singles soap
Is inderdaad veel stof voor slowchat.
* Grrrrrrrr kijkt eens om zich heen en vraagt zich af of hij geen professionele hulp nodig heeft...quote:Op maandag 23 mei 2005 21:11 schreef Pheno het volgende:
* Pheno kijkt naar zijn bureau en ziet geen bureau meer. Kut wat een troep zeg
Ik heb het gelezen... maar volgens mij ben je in je enthousiasme vergeten adem te halen tijdens het typenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:29 schreef coz het volgende:
is er een beter topic voor mijn lap tekst... volgens mij gaat niemand die lezen
als ik het achteraf even overscroll
Wat een herkenningquote:Op maandag 23 mei 2005 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
* Grrrrrrrr kijkt eens om zich heen en vraagt zich af of hij geen professionele hulp nodig heeft...
Tering, wat een bende...
volgens mij daar ook al , ik ging behoorlijk zweverig wegquote:Op maandag 23 mei 2005 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen... maar volgens mij ben je in je enthousiasme vergeten adem te halen tijdens het typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |