Ik ga de discussie niet eens aanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, het zal niet, je moet nu met de billen bloot Nielsje.
![]()
Als je bedoelt dat Niels niet had mogen zeggen dat ik 'gewoon de domste dingen op mijn rekenmachine moet doen'. Dat maakt mij niets uit hoor, hij bedoeld het toch niet zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:17 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
onzin, je had het al sowieso niet zo mogen schrijven.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ieeeh, Ruben! Ik hoef niet op een dag zoveel verschillende kanten van je te zien.![]()
En Niels vergeet erbij te vertellen dat die gasten een uur minder hadden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:30 schreef il_mostro het volgende:
Zulke examens mogen ze vaker geven![]()
Natuurkunde ging echt heel goed... is wel grappig al die vmbo'ers die nederlands hadden te horen zuchten en puffen en later balen dat ze niet genoeg tijd haddenvooral omdat je eigen examen echt goed ging
![]()
Leer eens goed lezen jongen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat Niels niet had mogen zeggen dat ik 'gewoon de domste dingen op mijn rekenmachine moet doen'. Dat maakt mij niets uit hoor, hij bedoeld het toch niet zo.Ik stoor me er iig niet aan.
Ik zie het niet hoor, of hebben we het over wat anders?quote:
moet je eens kijken wat ik quote, ik quote helemaal niks over het rekenmachien gebeuren, maar over een ander deel van die post.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik zie het niet hoor, of hebben we het over wat anders?
dat maakt het nog niet minder leukquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
En Niels vergeet erbij te vertellen dat die gasten een uur minder hadden.
Een typfout is toch niet zo erg? Waarom had ie het sowieso al niet mogen posten? of bedoel je dat ie die 'quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
moet je eens kijken wat ik quote, ik quote helemaal niks over het rekenmachien gebeuren, maar over een ander deel van die post.
Alwin, laat maar zitten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
Een typfout is toch niet zo erg? Waarom had ie het sowieso al niet mogen posten? of bedoel je dat ie die '' na jou '
' niet had mogen posten?
Gaat engels niet door dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Morgen slechts scheikunde, twee studieuren, informatica en gym, dus dan ben ik naar Amsterdam. Moet nog een keer langs anesthesie om wat dingen te checken, zodat ik onder narcose mag. Dus dat moet morgen maar.
Check www.dehogeberg.nl , daar staat bijv. ook dat we informatica in lokaal 21 (?) hebben.quote:
Geschiedenis heb ik niet en Engels valt dus uit..quote:Schei, vsu, geschiedenis, engels, informatica, tussenuur = gym en gym.
Anyway, ik ga zo maar eens aan m'n boekverslag beginnen, anders wordt Joost boos.
Wat is er toch met Jacques?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gaat engels niet door dan?
Schei, vsu, geschiedenis, engels, informatica, tussenuur = gym en gym.
Anyway, ik ga zo maar eens aan m'n boekverslag beginnen, anders wordt Joost boos.
Hmm, er staat ook nogsteeds dat Gym uitvalt... dan wordt het echt een waardeloze dag -> 1e uur scheikunde, 2e uur vsu, 3e uur vrij, 4e uur vrij, 5e uur inf, 6e uur vrij, 7e uur gym?, 8e uur bioquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Check www.dehogeberg.nl , daar staat bijv. ook dat we informatica in lokaal 21 (?) hebben.
[..]
Geschiedenis heb ik niet en Engels valt dus uit..
Huiswerk hebben we altijdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:36 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hmm, er staat ook nogsteeds dat Gym uitvalt... dan wordt het echt een waardeloze dag -> 1e uur scheikunde, 2e uur vsu, 3e uur vrij, 4e uur vrij, 5e uur inf, 6e uur vrij, 7e uur gym?, 8e uur bio
Ach... maar wat huiswerk maken denk
Kan je inderdaad wel kopen, zijn vast wel okay.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:33 schreef errrrr het volgende:
Kees:
1. bij de HEMA hebben ze nu pocket-taal-boekjes, voor 4,90 p/s... misschien dat we de italiaanse en griekse versie daarvan maar moeten kopen (zoja, haal ik ze morgen even, ik betaal ze wel, houdt ik ze achteraf ook wel...) bij nl.bol.com is zo'n soort boekje 4,75, maar het HEMA-ding zag er wel OK uit...
Mag wat mij betreft ook, alleen zou het wel fijn zijn als er campings in staan..quote:2. volgens de vriend van mijn nicht was een Lonely Planet helemaal niet nodig, een (nederlandse) Marco Polo ofzo (kosten maar tien euro) was ook goed zei die... Dus misschien dat maar doen, ook al kan ik de Griekse versie niet vinden... denk ook niet dat we die nodig hebben.
Dank.quote:3. succes morgen in het ziekenhuis
Motorcycle diaries.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:46 schreef errrrr het volgende:
Kees, welke film wilde Hans ook alweer hebben?
Ja, jij mag hem gaan spankenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ieeeh, Ruben! Ik hoef niet op een dag zoveel verschillende kanten van je te zien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |