quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ieeeh, Ruben! Ik hoef niet op een dag zoveel verschillende kanten van je te zien.![]()
En Niels vergeet erbij te vertellen dat die gasten een uur minder hadden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:30 schreef il_mostro het volgende:
Zulke examens mogen ze vaker geven![]()
Natuurkunde ging echt heel goed... is wel grappig al die vmbo'ers die nederlands hadden te horen zuchten en puffen en later balen dat ze niet genoeg tijd haddenvooral omdat je eigen examen echt goed ging
![]()
Leer eens goed lezen jongen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat Niels niet had mogen zeggen dat ik 'gewoon de domste dingen op mijn rekenmachine moet doen'. Dat maakt mij niets uit hoor, hij bedoeld het toch niet zo.Ik stoor me er iig niet aan.
Ik zie het niet hoor, of hebben we het over wat anders?quote:
moet je eens kijken wat ik quote, ik quote helemaal niks over het rekenmachien gebeuren, maar over een ander deel van die post.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik zie het niet hoor, of hebben we het over wat anders?
dat maakt het nog niet minder leukquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
En Niels vergeet erbij te vertellen dat die gasten een uur minder hadden.
Een typfout is toch niet zo erg? Waarom had ie het sowieso al niet mogen posten? of bedoel je dat ie die 'quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
moet je eens kijken wat ik quote, ik quote helemaal niks over het rekenmachien gebeuren, maar over een ander deel van die post.
Alwin, laat maar zitten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
Een typfout is toch niet zo erg? Waarom had ie het sowieso al niet mogen posten? of bedoel je dat ie die '' na jou '
' niet had mogen posten?
Gaat engels niet door dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Morgen slechts scheikunde, twee studieuren, informatica en gym, dus dan ben ik naar Amsterdam. Moet nog een keer langs anesthesie om wat dingen te checken, zodat ik onder narcose mag. Dus dat moet morgen maar.
Check www.dehogeberg.nl , daar staat bijv. ook dat we informatica in lokaal 21 (?) hebben.quote:
Geschiedenis heb ik niet en Engels valt dus uit..quote:Schei, vsu, geschiedenis, engels, informatica, tussenuur = gym en gym.
Anyway, ik ga zo maar eens aan m'n boekverslag beginnen, anders wordt Joost boos.
Wat is er toch met Jacques?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gaat engels niet door dan?
Schei, vsu, geschiedenis, engels, informatica, tussenuur = gym en gym.
Anyway, ik ga zo maar eens aan m'n boekverslag beginnen, anders wordt Joost boos.
Hmm, er staat ook nogsteeds dat Gym uitvalt... dan wordt het echt een waardeloze dag -> 1e uur scheikunde, 2e uur vsu, 3e uur vrij, 4e uur vrij, 5e uur inf, 6e uur vrij, 7e uur gym?, 8e uur bioquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Check www.dehogeberg.nl , daar staat bijv. ook dat we informatica in lokaal 21 (?) hebben.
[..]
Geschiedenis heb ik niet en Engels valt dus uit..
Huiswerk hebben we altijdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:36 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hmm, er staat ook nogsteeds dat Gym uitvalt... dan wordt het echt een waardeloze dag -> 1e uur scheikunde, 2e uur vsu, 3e uur vrij, 4e uur vrij, 5e uur inf, 6e uur vrij, 7e uur gym?, 8e uur bio
Ach... maar wat huiswerk maken denk
Kan je inderdaad wel kopen, zijn vast wel okay.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:33 schreef errrrr het volgende:
Kees:
1. bij de HEMA hebben ze nu pocket-taal-boekjes, voor 4,90 p/s... misschien dat we de italiaanse en griekse versie daarvan maar moeten kopen (zoja, haal ik ze morgen even, ik betaal ze wel, houdt ik ze achteraf ook wel...) bij nl.bol.com is zo'n soort boekje 4,75, maar het HEMA-ding zag er wel OK uit...
Mag wat mij betreft ook, alleen zou het wel fijn zijn als er campings in staan..quote:2. volgens de vriend van mijn nicht was een Lonely Planet helemaal niet nodig, een (nederlandse) Marco Polo ofzo (kosten maar tien euro) was ook goed zei die... Dus misschien dat maar doen, ook al kan ik de Griekse versie niet vinden... denk ook niet dat we die nodig hebben.
Dank.quote:3. succes morgen in het ziekenhuis
Motorcycle diaries.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:46 schreef errrrr het volgende:
Kees, welke film wilde Hans ook alweer hebben?
Ja, jij mag hem gaan spankenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ieeeh, Ruben! Ik hoef niet op een dag zoveel verschillende kanten van je te zien.![]()
ietsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:46 schreef errrrr het volgende:
Kees, welke film wilde Hans ook alweer hebben?
Eey, my wortd niet gespakd ya!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, jij mag hem gaan spanken.
Maar hoe bedoel je, zoveel verschillende kanten? Er zaten nu eenmaal gewoon zo enorm veel enge mensen in dat lokaal, kan ik moeilijk die bijeenkomst verstoren: "Ja, euhm, hoi, ik kom even m'n etui ophalen".
ja, ik lees dit nu pas.
Oh, het schijnt alweer te werken..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ben ik de enige bij wie msn niet werkt, toevallig?
Denk dat msn de hoeveelheid data verkeer tusse mij en bepaald persoon niet aan kan... maar goed... ik heb er nu ook last van... was er net weer ff op maar nu is weer wegquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:09 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Oh, het schijnt alweer te werken..
Never mind.
Wat is nou eigenlijk de relatie tussen jou en die Jildou? Dat is me op het moment namelijk niet helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:12 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Denk dat msn de hoeveelheid data verkeer tusse mij en bepaald persoon niet aan kan... maar goed... ik heb er nu ook last van... was er net weer ff op maar nu is weer weg![]()
ach ja sms ik wel verderkost alleen wat
Tja... wat moet ik er van zegge... uhmm beetje heel erg goed bevriend.. hou het daar maar opquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk de relatie tussen jou en die Jildou? Dat is me op het moment namelijk niet helemaal duidelijk.
ziek, koorts en heel erg keelpijn, dus hij moet van de dokter veel koud drinken en waterijsjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:26 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wat is er toch met Jacques?
En ok, Ali, jij hebt de download-test gewonnen, congrats... ach, ik blijf erbij dat dit makkelijker is...
Hee, hans.. sinds wanneer ben jij helemaal in to the music?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:40 schreef errrrr het volgende:
Ik zit nu even op www.festivalinfo.nl te kijken, maar godver, ik ben echt in de verkeerde periode op vakantie... Er is dan Wacken, Pukkelpop & Lowlands... Nightwish komt naar alle drie
En het weekend voor de twee proefwerkweken is er nog Graspop Metal Meeting, met een bestwel goede lineup... tis wel in Belgie... zie hier: http://www.graspop.be/pages/index.php?page=extra/info.php
Verder heb ik totaal geen ervaring -> ik zou niet weten of het leuke festivals zijn, dit is alleen even naar de line-up gekeken...
Zou een festival van de zomer nog wat worden?
hihi, ja, enge mensen... een man met een grote snor!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, jij mag hem gaan spanken.
Maar hoe bedoel je, zoveel verschillende kanten? Er zaten nu eenmaal gewoon zo enorm veel enge mensen in dat lokaal, kan ik moeilijk die bijeenkomst verstoren: "Ja, euhm, hoi, ik kom even m'n etui ophalen".
ja, ik lees dit nu pas.
pas op he! Ze heeft een vriend met goede muzieksmaak!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:15 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Tja... wat moet ik er van zegge... uhmm beetje heel erg goed bevriend.. hou het daar maar ophet zit nog wat ingewikkelder maar ja
![]()
En nee idd het is gewoon niet duidelijkdus zo vreemd is dat niet
Maar die vind ik zelf ook zo lekker, dus dan is de doos al half leeg als ik eindelijk je huis weer heb gevondenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:17 schreef DearPrudence het volgende:
ziek, koorts en heel erg keelpijn, dus hij moet van de dokter veel koud drinken en waterijsjes.
Dus kom maar geen fruitmandje langsbrengen maar een pakje waterijsjes.
idd, hij heeft een shirt van The Streetsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
pas op he! Ze heeft een vriend met goede muzieksmaak!
En dan moet ik oppassen ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
pas op he! Ze heeft een vriend met goede muzieksmaak!
Hell yeah!quote:
(mijn zus ook)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
idd, hij heeft een shirt van The Streets.
msnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:23 schreef DearPrudence het volgende:
Ideeen?
Yes, I volunteerquote:Voluntairs?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:23 schreef DearPrudence het volgende:
Ohja, ik wil het nog even met jullie over iets hebben.
Aan het eind van dit jaar, werkt mijn vader al 25 jaar als leraar.
Misschien leuk als we even een (klein) ietsje voor hem organiseren aan het eind van het jaar?
(ruben heeft tijd zat.. hij zit niet in de examen commisie) Hij zou het echt geweldig vinden denk ik.
Ideeen? Volunteers? ()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:43 schreef NerdoNielso het volgende:
Oh idee, uhm, poeh...Hem uit de les ontvoeren en in een bungalow op de krim zetten voor een lang weekend
Ja, ok, of course heb ik gewonnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:26 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wat is er toch met Jacques?
En ok, Ali, jij hebt de download-test gewonnen, congrats... ach, ik blijf erbij dat dit makkelijker is...
De ontvoering valt te doen en de betaling, tja, tijdens de ontvoering kunnen we z'n geld wel jattenquote:
Rond de 20 sms'jes per uur.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk de relatie tussen jou en die Jildou? Dat is me op het moment namelijk niet helemaal duidelijk.
Sinds ik hem kennis heb laten maken met de goede muziek.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:17 schreef DearPrudence het volgende:
-knip-
[..]
Hee, hans.. sinds wanneer ben jij helemaal in to the music?
-knip-
Niels denkt meer dat Pim op moet passen volgens mij.quote:
Zo bezorgt ben ik nou ook weer niet om onze lieve Jacques hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:17 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ziek, koorts en heel erg keelpijn, dus hij moet van de dokter veel koud drinken en waterijsjes.
Dus kom maar geen fruitmandje langsbrengen maar een pakje waterijsjes.
Ach, ik luister opzich wel veel muziek, en zo'n festival lijkt me wel erg coolquote:[..]
Hee, hans.. sinds wanneer ben jij helemaal in to the music?
Ik heb nooit les van je pa gehad (volgend jaar wel als het goed isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:23 schreef DearPrudence het volgende:
Ohja, ik wil het nog even met jullie over iets hebben.
Aan het eind van dit jaar, werkt mijn vader al 25 jaar als leraar.
Misschien leuk als we even een (klein) ietsje voor hem organiseren aan het eind van het jaar?
(ruben heeft tijd zat.. hij zit niet in de examen commisie) Hij zou het echt geweldig vinden denk ik.
Ideeen? Voluntairs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |