Hmm, dat is wel weer heel vreemdquote:De reden voor Lara’s imagoverandering is dat zij met haar sexy uiterlijk haar seksegenoten tegen zich in het harnas joeg. Zo klonken er geluiden dat zij met haar wespentaille en buiten proporties zijnde buste aan zou zetten tot eetstoornissen.
Achja, over het algemeen heb ik wel de volle inzet om kost wat kost te winnen, hoewel dat vandaag naarmate de tijd vorderde door verschillende dingen wat verslapte.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:43 schreef il_mostro het volgende:
[..]
bij mij is wel
sport == hobby
hobby == plezier
plezier == ontspanning![]()
Ja!quote:Op maandag 23 mei 2005 18:38 schreef DearPrudence het volgende:
Hee Ali, blij met je uitnodiging?
persoonlijk avec berit gebracht
Laatst noemde je het aantal leerlingen, en dat zat ver over de 800 heen.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:05 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Politiek correct nog wel...
[..]
Nou, iig 799 leerlingen
Japz, examenfeest, en aangezien jij nog een jaar nodig heb, ben je daarvoor niet uitgenodigd.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:13 schreef errrrr het volgende:
[..]
Uitnodiging? Waarom heb ik niets gehad![]()
(Examenfeest ofzo?)
Nightwish!quote:Ik zie btw net dat Nightwish naar Lowlands komt, maar dan ben ik dus op vakantie... gingen we btw nog met z'n allen naar Fields of Rock?
[..]
Klinkt niet slecht
Dan is het goedquote:Op maandag 23 mei 2005 21:02 schreef MrAli het volgende:
[..]
Japz, examenfeest, en aangezien jij nog een jaar nodig heb, ben je daarvoor niet uitgenodigd.
Duh...quote:[..]
Nightwish!
Als er met 'de groep' wat geregeld wordt wil ik wel mee, het is btw 18 juni al, dus dan moet er echt opgeschoten worden...quote:Maar ik ga niet mee naar Field of Rock (voor 99%).
Examenfeest ja, wees maar gerust.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:13 schreef errrrr het volgende:
[..]
Uitnodiging? Waarom heb ik niets gehad![]()
(Examenfeest ofzo?)
Hmm.. ik ga wel even kijken wat er komt.. zie in dat lijstje nl.niks leuks.quote:Ik zie btw net dat Nightwish naar Lowlands komt, maar dan ben ik dus op vakantie... gingen we btw nog met z'n allen naar Fields of Rock?
[..]
Klinkt niet slecht
No prob. We hebben alleen in den burg rondgebracht, de rest maar in de brievenbus.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ja!
Ik had het gezien, wat lief dat je die helemaal zelf heb gebracht.En een uitnodiging is natuurlijk altijd leuk om te krijgen.
Wel een wat vage inhoud, maarja.Mag ik hieruit concluderen dat jij in de commisie van het examenfeest zit?
Incubus en The Prodigy rulen, Pixies zijn een stel uitgezakte bejaarden, hoorde niet op Werchter, overrated shitquote:Op maandag 23 mei 2005 21:17 schreef DearPrudence het volgende:
Oeh! Nick Cave and the bad seeds! Gaaf!!
Incubus, Pixies, The Prodigy ook leuk!Verder nog niks..
En Nick Cave, aanrader om te downloaden: the murder ballads.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Incubus en The Prodigy rulen, Pixies zijn een stel uitgezakte bejaarden, hoorde niet op Werchter, overrated shit.
*gerustgesteldquote:Op maandag 23 mei 2005 21:11 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Examenfeest ja, wees maar gerust.
Was jij niet ook op vakantie? Of net terug?quote:[..]
Hmm.. ik ga wel even kijken wat er komt.. zie in dat lijstje nl.niks leuks.
Staat te downloaden.. en Ali, dit is een goed ding om de 'makkelijkheid / snelheid van verschillende downloadmethoden' te testen: downloaden jij.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:42 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
En Nick Cave, aanrader om te downloaden: the murder ballads.
Bleeeh.. Fields of Rock is helemaal niks voor mij dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:44 schreef errrrr het volgende:
[..]
*gerustgesteld
[..]
Was jij niet ook op vakantie? Of net terug?
En op Fields of Rock is Rammstein natuurlijk... Slayer wil ik ook wel 'ns live zien... Papa Rouch vond ik vijf jaar terug goed, maar is ook wel leuk. After Forever vind (vond?) m'n neef goed, maar de rest van Cel 4 zal het sowieso bagger vinden, het was ook niet echt mijn smaak...
Maar 67,50 is wel erg duur voor 1 dagje...
Tsjah, het heet niet voor niets Fiels of Rockquote:Op maandag 23 mei 2005 21:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Bleeeh.. Fields of Rock is helemaal niks voor mij dus.
Als het goed is kom ik de 19e terug.Dus kan net aan, hehe. Maar volgens mij heb ik dan ook echt helemaal geen geld meer.
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:48 schreef errrrr het volgende:
[..]
Tsjah, het heet niet voor niets Fields of Rock
Tsja, dat was gewoon een typfoutjequote:
Me knows, wekker lekker vroeg zetten en in de ochtendzon een rondje skil rennenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:53 schreef errrrr het volgende:
[..]
Tsja, dat was gewoon een typfoutje![]()
Nog even lezen, en dan maar weer lekker slapen... moet morgen alweer vroeg op (voor Nederlands)
Ben ik ook weer enigszins gerustgeteld.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:11 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Examenfeest ja, wees maar gerust.
[..]
Hmm.. ik ga wel even kijken wat er komt.. zie in dat lijstje nl.niks leuks.
[..]
No prob. We hebben alleen in den burg rondgebracht, de rest maar in de brievenbus.
Jup.
Dat is Lowlands neem ik aan?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:17 schreef DearPrudence het volgende:
Oeh! Nick Cave and the bad seeds! Gaaf!!
Incubus, Pixies, The Prodigy ook leuk!Verder nog niks..
*Busy*quote:Op maandag 23 mei 2005 21:42 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
En Nick Cave, aanrader om te downloaden: the murder ballads.
Dat is dus ook wat mij tegenhoud.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:44 schreef errrrr het volgende:
[..]
*gerustgesteld
[..]
Was jij niet ook op vakantie? Of net terug?
En op Fields of Rock is Rammstein natuurlijk... Slayer wil ik ook wel 'ns live zien... Papa Rouch vond ik vijf jaar terug goed, maar is ook wel leuk. After Forever vind (vond?) m'n neef goed, maar de rest van Cel 4 zal het sowieso bagger vinden, het was ook niet echt mijn smaak...
Maar 67,50 is wel erg duur voor 1 dagje...
We hadden het toen toch over hele albums? En dit is maar 1 nummer? Of niet? Zal zo iig even doen.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:46 schreef errrrr het volgende:
[..]
Staat te downloaden.. en Ali, dit is een goed ding om de 'makkelijkheid / snelheid van verschillende downloadmethoden' te testen: downloaden jij.
(bij mij tel ik alleen de tijd dat m'n bak aanstaat, om het even eerlijk te doen...)
Ga toch eens fietsen man.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:58 schreef NerdoNielso het volgende:
Sportschool was weer leuk, eens even kijken of ik morgen bij m'n scooter kan komen
quote:
Nee, the murder ballads is een album van Nick Cave.quote:[..]
We hadden het toen toch over hele albums? En dit is maar 1 nummer? Of niet? Zal zo iig even doen.
Had ik inmiddels gevonden, en ook al binnen, en inmiddels ook al gehoord.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
[..]
Nee, the murder ballads is een album van Nick Cave.
Je vervelen op school is niet zo vreemd hoor, doe ik ook vaak genoeg.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:19 schreef DearPrudence het volgende:
oei, ik verveel me op school (info opzoeken over priemgetallen, hoera!) en ik zit alweer op fok!
Gaat de slechte kant op met mij
Help.
Creativiteit heb je genoeg volgens mij.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:21 schreef DearPrudence het volgende:
btw. wat vinden jullie van de opleiding: "Creatieve Therapie" (voor mij) ?
http://www.ct.hvu.nl/
http://www.creatievetherapie.nl/
Gewoon de domste dingen op je rekenmachine doenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:52 schreef MrAli het volgende:
Jezus, ik hoop dat ik straks niet van die stomme fouten maak als net, net namelijk weer een examen natuurkunde gedaan. Kwam ik uit op een 5,9 met 3 hele domme fouten, als ik die niet gemaakt had was het een 6,9 geweest.Twee keer van km/h naar m/s maar 3,6 gedaan i.p.v. gedeelt door 3,6 en een keer van 60mA 0,006A gemaakt, i.p.v. 0,06A.
Goed opletten dus, dan komt het wel goed.
Ja, nummer 1 hier: Haal overal In Touch weg, daar heeft ze namelijk niets mee te maken volgens mij.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:16 schreef NerdoNielso het volgende:
http://nerdonielso.mine.nu/projects/Marianne/layout.php
Mijn laatste projectje... Is nogal basic,, zit zelfs nog geen pagina achter op het moment, ben eerst andere functies aan het programmeren. Dit wordt trouwens ook het systeem wat Marianne erbij krijgt... Alleen krijgt ze een iets andere layout. In plaats van dat basic groen/witte bovenaan de site komt er een mooi tulpenveld ofzo
Tips/Opmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom
Tja het is groen, en dat In Touch gaat straks ook weg. Marianne krijgt sowieso een andere banner...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:25 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ja, nummer 1 hier: Haal overal In Touch weg, daar heeft ze namelijk niets mee te maken volgens mij.
Verder is het een Niels Boom-layout, maarja, ik kan zelf qua layout bijzonder weinig, dus laat ik mijn commentaar verder maar voor me houden.
Ik blijf op 780 proggen omdat er toch nog wel een groot deel gebruikers is die dat wel aan het draaien is. Verder internet ik altijd op een 'half' scherm, dus vind het persoonlijk ook wel lekker. langs de zijkant nog even msn open hebben staan, of XMMS (soort winamp)..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:28 schreef MrAli het volgende:
Owja, dat gedoe is 800 breed, maar volgens de poll op de Cel 4 site heeft ondertussen 5/6 van de mensen een reso van 1280*1024, en de enige die dat niet heeft is Thomas, met 1024*768. En dat is alsnog ook breder, de layout van de Cel 4 site zal ik dus ook nog wel even aanpassen naar een breedte van 1024. Misschien voor jou ook handig.(Ookal is het aantal stemmers wel erg laag, I know.
)
Al aan gedacht dat de mensen die de moeite nemen zich een hogere resolutie aan te meten tevens diegene zijn die het vaakst dat soort polls lezen en erop stemmen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:28 schreef MrAli het volgende:
Owja, dat gedoe is 800 breed, maar volgens de poll op de Cel 4 site heeft ondertussen 5/6 van de mensen een reso van 1280*1024, en de enige die dat niet heeft is Thomas, met 1024*768. En dat is alsnog ook breder, de layout van de Cel 4 site zal ik dus ook nog wel even aanpassen naar een breedte van 1024. Misschien voor jou ook handig.(Ookal is het aantal stemmers wel erg laag, I know.
)
Tsja, dat is jou probleem.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:47 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik blijf op 780 proggen omdat er toch nog wel een groot deel gebruikers is die dat wel aan het draaien is. Verder internet ik altijd op een 'half' scherm, dus vind het persoonlijk ook wel lekker. langs de zijkant nog even msn open hebben staan, of XMMS (soort winamp)..
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:04 schreef NerdoNielso het volgende:
exsamen...
Dat snap ik ja, maar het aantal bezoeker van de site van Cel 4 is maar zeer beperkt, dus als ik wacht tot iedereen dat ding ingevuld heb maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Al aan gedacht dat de mensen die de moeite nemen zich een hogere resolutie aan te meten tevens diegene zijn die het vaakst dat soort polls lezen en erop stemmen?
Maar dat soort shit kon je toch ook gewoon uitlezen? Ik dacht dat dat soort statestieken altijd wel werden bewaard met een simpel programmatje.
quote:<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
var screen_width = null;
var screen_height = null;
var resolution = null;
if (navigator.javaEnabled()) {
var toolkit = java.awt.Toolkit.getDefaultToolkit();
var screen_size = toolkit.getScreenSize();
screen_width = screen_size.width;
screen_height = screen_size.height;
resolution = toolkit.getScreenResolution();
}
</SCRIPT>
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!-- Begin
if ((screen_width != null)
&& (screen_height != null)
&& (resolution != null)) {
document.write('<center><h1>Monitor Details:</h1><br><hr><br>');
document.write('Screen Width: '+screen_width+'<BR>');
document.write('Screen Height: '+screen_height+'<BR>');
document.write('Screen Resolution: '+resolution+'<BR>');
document.write('</center>');
}
else {
document.write('<center><P>');
document.write('I am sorry but we could not determine<P>');
document.write('the details of this screen. You might<P>');
document.write('not have Java enabled in this browser.<P>');
document.write('</center>');
}
</SCRIPT>
onzin, je had het al sowieso niet zo mogen schrijven.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ach, als ik te lui ben om een edit te doen...
Ach, het zal welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:17 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
onzin, je had het al sowieso niet zo mogen schrijven.
ieeeh, Ruben! Ik hoef niet op een dag zoveel verschillende kanten van je te zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, het zal niet, je moet nu met de billen bloot Nielsje.
![]()
Ik ga de discussie niet eens aanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, het zal niet, je moet nu met de billen bloot Nielsje.
![]()
Als je bedoelt dat Niels niet had mogen zeggen dat ik 'gewoon de domste dingen op mijn rekenmachine moet doen'. Dat maakt mij niets uit hoor, hij bedoeld het toch niet zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:17 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
onzin, je had het al sowieso niet zo mogen schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |