Oe, liever niet hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:01 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja dan wel, al zou ik liever hebben dat ze de Cler terughalen..
De Cler speelt 100 keer beter dan dat ie bij Ajax gedaan heeft.. IMHO..quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat nooit meer.. Asjeblieft niet zeg.
Inderdaad, laat hem daarom ook maar lekker in Alkmaar zitten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:08 schreef WaStEd het volgende:
[..]
De Cler speelt 100 keer beter dan dat ie bij Ajax gedaan heeft.. IMHO..
Van wie heb je dat begrepen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Van wat ik begreep wordt ie gehaald om Maxwell te vervangen.
LB dus.. Dus is er nog wel plek voor Edje.
.
Op AZ site staat dat Lindenberg een middenvelder is...dus het klopt wel wat je zegt...maar hij kan ook heel goed als LB spelen. Ajax wil hem graag als LB.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Van wie heb je dat begrepen dan?
Lindenbergh is een middenvelder en absoluut geen LB.
Lijkt me dan ook sterk dat hij aangetrokken zou worden als vervanger van Maxwell, meer als kuitenbijter op het middenveld.
Maar we zullen zien, hoop voor jullie dat het niet waar is, ik kan het alleen maar toejuichen![]()
Dat is al rond. Hopen voor die jongen dat hij heel blijft.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:49 schreef methodmich het volgende:
Mainz wil Otto Addo
Dat kan heel goed zijn, maar ik heb Lindenbergh nog NOOIT als Linksback zien spelen waar dan ook.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:02 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Op AZ site staat dat Lindenberg een middenvelder is...dus het klopt wel wat je zegt...maar hij kan ook heel goed als LB spelen. Ajax wil hem graag als LB.
Zenden heeft ook tijd heel goed gedaan als LB. Van Bronckhorst doet het ook heel goed...waren allebei van origine geen LB. En volgens mij heeft Lindenberg echt wel als LB gespeelt. In CM zekerquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kan heel goed zijn, maar ik heb Lindenbergh nog NOOIT als Linksback zien spelen waar dan ook.
Hij is van orgine een middenvelder, daar exceleerde hij bij AZ afgelopen seizoen en ik zou het dan dom vinden als ajax hem voor de LB positie aan zou trekken.
Maar zoals ik al eerder gezegd hebt, ik juich het alleen maar toe![]()
Lindenbergh is bij de Graafschap linksback geweest en zijn eerste seizoenen bij AZ ook. Voor de Cler kwam en Adriaanse andere plannen met hem had.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kan heel goed zijn, maar ik heb Lindenbergh nog NOOIT als Linksback zien spelen waar dan ook.
Hij is van orgine een middenvelder, daar exceleerde hij bij AZ afgelopen seizoen en ik zou het dan dom vinden als ajax hem voor de LB positie aan zou trekken.
Maar zoals ik al eerder gezegd hebt, ik juich het alleen maar toe![]()
Halen die gast!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:23 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Lindenbergh is bij de Graafschap linksback geweest en zijn eerste seizoenen bij AZ ook. Voor de Cler kwam en Adriaanse andere plannen met hem had.
"Olaf Lindenbergh vertrekt per direct naar AZ. De verdediger (25) tekende een contract voor 5,5 jaar bij de Alkmaarders. Lindenbergh kwam sinds 1994 uit voor de Doetinchemmers. De Purmerendse speler genoot zijn jeugdopleiding bij Ajax. Lindenbergh debuteerde bij De Graafschap op 12-11-1994 in de wedstrijd De Graafschap - VVV. Hij is één van de spelers die de ontwikkeling van De Graafschap van eerste-divisie club tot vaste waarde in de KPN-telecompetitie heeft meegemaakt. Met zijn spelinzicht en subtiele steekpasses was hij een belangrijke pion in de achterhoekse formatie. De van origine linksback speelde 159 wedstrijden voor de Superboeren. De verdediger was juist met De Graafschap teruggekeerd van een oefentrip in Suriname. Hij is direct afgereisd naar Spanje, waar AZ een trainingskamp heeft. Lindenbergh neemt bij AZ voorlopig de plaats in van de Marokkaan El Hadrioui, die door interlandverplichtingen enige tijd niet beschikbaar is. Bron: Omroep Gelderland en Superboeren.nl"
Oud nieuws maar lees van origine linksback.
Nee hoor helemaal niet.quote:
De Cler is al 3 jaar de linksback van AZ.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:02 schreef WaStEd het volgende:
Een jaar of 5 ??
wat dacht je van 2 jaar... zolang als de Cler bij AZ zit..
En de wedstrijden die de Cler niet meedeed stond Lindenbergh linksback.
Davids heeft al 4 jaar niet meer op het linkermiddenveld gespeeld, kun je dat nu ook geen linkermiddenvelder meer noemen ?
Of Stevens laat Roda schieten voor feyenoord?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:28 schreef Kaalhei het volgende:
Stevens is bij de Kuip gesignaleerd, naar verluid zou er interesse zijn in Paauwe.
Sollied gaat toch naar Feyenoord?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Of Stevens laat Roda schieten voor feyenoord?
Stevens ligt allang vast bij Roda, morgen is de presentatie.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Of Stevens laat Roda schieten voor feyenoord?
quote:In navolging van Feyenoord heeft nu ook PSV belangstelling voor Timmy Simons, zo meldt BelgiumSoccer vandaag. De middenvelder van Club Brugge moet bij de Eindhovenaren mogeljk de opvolger worden van Mark van Bommel.
Aanvankelijk leek Simons een contract te gaan tekenen bij Feyenoord. Beide partijen spraken al met elkaar en hielden daar een goed gevoel aan over. Het ontslag van trainer Ruud Gullit heeft de onderhandelingen echter danig vertraagd. Bovendien is het de vraag of Feyenoord wel kan voldoen aan de vraagprijs van vijf miljoen euro.
PSV lijkt aanmerkelijk meer financiële armslag te hebben door de prestaties in de Champions League. Simons zou zelfs al gesignaleerd zijn in Eindhoven.
Wat een stouterikken zijn wij ook he?quote:
Mij zal het bitter weinig boeien, ik vind het alleen zo flauw.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat een stouterikken zijn wij ook he?
[afbeelding]
Waarom zouden wij ons hier niet in mogen mengen als club brugge en feyenoord het niet eens kunnen worden.
Ik zou zeer content zijn als het PSV lukt om Simons te strikken.
Simons-Cocu-Vayrynen
Lekker middenveld hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |