Of een "Andy van der Meyde"-tjequote:Op woensdag 25 mei 2005 19:57 schreef Peregrijn het volgende:
Misschien kan De Ridder een "Ronald de Boer"-tje doen
Slim van Twente. Als Ajax slim is verhuren ze De Ridder aan Twente. Ik denk namelijk dat ie opbloeit bij Twente.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:55 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
[bron: www.fctwente.net]
Ben benieuwd wat er van waar is. Zou je met Gakho, Touma en de Ridder drie goede buitenspelers hebben voor twee posities.
Hebben ze nog niet genoeg spelers voor die positie daar? Hofstede is wel iemand met potentie overigens. Zat er een paar jaar terug al aan te komen, maar kreeg toen een flinke terugval.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:53 schreef Peregrijn het volgende:
Bernard Hofstede naar Heerenveen volgens SBS6.
Jack weer...quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:05 schreef dndiek het volgende:
Volgens Jack van Gelder is Liverpool geinteresseerd in Zenden
quote:Michael Owen voor 15 miljoen pond naar Arsenal, Man Utd of Newcastle
quote:Het Noord-Hollands Dagblad citeert vandaag dat Ajax en AZ onderhandelen over een transfer van oud-Ajacied Olaf Lindenbergh naar de club waar hij zijn carriere begon.
Lindenbergh die die wordt gezien als een linksback, ziet een transfer wel zitten. 'Ik heb er tien jaar gespeeld in de jeugd, het is een prachtclub', aldus de speler van AZ.
Beide clubs zijn momenteel in onderhandeling en het schijnt dat ze niet ver uit elkaar liggen. 'Vraag en aanbod liggen volgens mij niet zo heel ver uit elkaar, maar ik geloof dat AZ daar anders over denkt', zegt Lindenbergh in het dagblad
toch knap voorspeld van Sportweek, die schreven daar 2 weken geleden al over. Dat hij eigenlijk één van de belangrijkste aankopen zou moeten zijn.quote:
Enige voordeel wat ik me kan bedenken is dat ie een Ajaxverleden heeft.quote:
Vind het selectiebeleid van Marco niet echt een graadmeter op het moment.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Enige voordeel wat ik me kan bedenken is dat ie een Ajaxverleden heeft.
Maar goed, wie weet ontpopt ie zich tot een grote. Marcoi selecteert hem niet voor Jan lul..
Ja wie weet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Enige voordeel wat ik me kan bedenken is dat ie een Ajaxverleden heeft.
Maar goed, wie weet ontpopt ie zich tot een grote. Marcoi selecteert hem niet voor Jan lul..
En Davids dan naar AZ op de plek van Lindenbergh, nou vraag me af wie daar beter van wordt, maar mijn idee begint het met een A en eindigt het op een Z.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja wie weet.
Maar als Lindenbergh komt is de komst van Davids naar ajax volgens mij volledig van de baan want dan zijn er 7 of 8 spelers voor 3 posities![]()
Sinds wanneer is Davids een linksback?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar als Lindenbergh komt is de komst van Davids naar ajax volgens mij volledig van de baan
Lindenbergh is ook meer verdedigende middenvelder als linksback volgens mij..quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Davids een linksback?.
Van wat ik begreep wordt ie gehaald om Maxwell te vervangen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:58 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Lindenbergh is ook meer verdedigende middenvelder als linksback volgens mij..
De Cler heeft het hele jaar LB gestaan bij AZ
Ja dan wel, al zou ik liever hebben dat ze de Cler terughalen..quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Van wat ik begreep wordt ie gehaald om Maxwell te vervangen.
LB dus.. Dus is er nog wel plek voor Edje.
.
Dat nooit meer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:01 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja dan wel, al zou ik liever hebben dat ze de Cler terughalen..
Oe, liever niet hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:01 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja dan wel, al zou ik liever hebben dat ze de Cler terughalen..
De Cler speelt 100 keer beter dan dat ie bij Ajax gedaan heeft.. IMHO..quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat nooit meer.. Asjeblieft niet zeg.
Inderdaad, laat hem daarom ook maar lekker in Alkmaar zitten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:08 schreef WaStEd het volgende:
[..]
De Cler speelt 100 keer beter dan dat ie bij Ajax gedaan heeft.. IMHO..
Van wie heb je dat begrepen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Van wat ik begreep wordt ie gehaald om Maxwell te vervangen.
LB dus.. Dus is er nog wel plek voor Edje.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |