Ik zal ook eens verder rondvragen, ik meld het wel in het Vitesse topic als ik meer weet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:49 schreef Positive_Thinking het volgende:
Iemand kwam dit vragen op een vrij rustig Vitesse forum.
En aangezien ik Vitessefan ben wil ik hier natuurlijk meer van weten en wat er van waar is.
quote:
BHFHquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Kluivert en Davids gaan naar AZ. uit betrouwbare bron vernomen!
Er is hier op het hele forum niet één iemand met betrouwbare bronnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:06 schreef brighton het volgende:Niet BHFH in VBL!
Hoewel, als ie echt betrouwbare bronnen heeft
Lijkt me grappig opzichquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Kluivert en Davids gaan naar AZ. uit betrouwbare bron vernomen!
bij Fortuna komt hij tenminste aan spelen toe, en het is ook een beetje in het buitenlandquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
van Bommel ook, hij schijnt zijn contract bij Barça verscheurd te hebben.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:57 schreef Erasmusch het volgende:
Valgaeren is toch transfervrij deze zomer?
Hij hoeft zich ook niet druk te maken over hoeveel hij gaat verdienen, want aan het einde van de maand wordt er toch geen cent overgemaakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:22 schreef Boeman het volgende:
[..]
bij Fortuna komt hij tenminste aan spelen toe, en het is ook een beetje in het buitenland
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij hoeft zich ook niet druk te maken over hoeveel hij gaat verdienen, want aan het einde van de maand wordt er toch geen cent overgemaakt.
Waar komt hij vandaan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Juscelio da Silva naar Feyenoord
Aan de naam te horen: De Bijlmer bajes.quote:
Okay... verkeerde topic? je moet in Lonsdale #23, Antwan - Die leipe lonsdale flavour wezenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:54 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Aan de naam te horen: De Bijlmer bajes.
quote:Tony Adams has been interviewed by Serie B sides Verona and Torino and also spoke to Juventus about the possibility of becoming their defensive coach.
Leuk nieuws voor Vitesse, zien ze weer wat geld tegemoetquote:Arsenal to offer Ł10M for Lyon's Diarra
tribalfootball.com - May 25, 2005
Arsenal are preparing a mega bid for Olympique Lyon midfielder Mahamadou Diarra.
Diarra revealed that his agent had been talking to "Barcelona, Arsenal and Manchester United" among several leading clubs last week.
The Daily Star says Gunners boss Arsene Wenger is prepared to splash out Ł10 million to land Diarra, who is likely to seek a move away from Lyon as coach Paul Le Guen departs.
van Gaal heeft hem gebracht, Blind is niet zn vriendquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:34 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap niet waarom Davids ook overweegt om naar AZ te gaan, bij Ajax kan hij in de CL spelen en bij AZ niet. Dan is de keuze snel gemaak lijkt mij. Bovendien heeft hij weliswaar al eerder gespeeld onder van Gaal, maar heeft hij ook eerder gespeeld met Blind. Volgens mij is het gewoon een spelletje dat hij speelt, omdat hij wilt dat Ajax echt moeite gaat doen (ook bij Inter) om hem te halen. Beetje flauw eigenlijk.
Dat zou echt een prima aankoop zijn, hij werd gezien als een van de beste spelers dit seizoen in de PL.quote:Bolton's Greek star is Ł2m Liverpool target
10:53 May, 25, 2005
Stelios Giannakopoulos is being linked this morning with a move to Anfield
The 30-year-old midfielder, a member of Greece's Euro 2004 winning side, joined Bolton in 2003 from Olympiakos and played a major role in the club's qualification for the UEFA Cup this season.
With a deal yet to be done for on-loan striker El-Hadji Diouf, Giannakopoulos is being mentioned as part of any deal but Bolton boss Sam Allardyce is unlikely to want to lose one of his key players as he looks ahead to one of the most historic seasons in the club's history.
En ik denk ook dat wat eend net al zegt hij liever onder van Gaal (wat hij als ZIJN trainer beschouwt) speelt dan onder Blind waar hij in het verleden behoorlijk wat mot mee heeft gehad.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:34 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap niet waarom Davids ook overweegt om naar AZ te gaan, bij Ajax kan hij in de voorronde CL spelen en bij AZ niet. Dan is de keuze snel gemaak lijkt mij. Bovendien heeft hij weliswaar al eerder gespeeld onder van Gaal, maar heeft hij ook eerder gespeeld met Blind. Volgens mij is het gewoon een spelletje dat hij speelt, omdat hij wilt dat Ajax echt moeite gaat doen (ook bij Inter) om hem te halen. Beetje flauw eigenlijk.
Zoals?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:53 schreef yvette1982 het volgende:
En jol heeft al een paar spelers gekocht die niet echt super zijn.
Ja, heel leuk allemaal.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
En ik denk ook dat wat eend net al zegt hij liever onder van Gaal (wat hij als ZIJN trainer beschouwt) speelt dan onder Blind waar hij in het verleden behoorlijk wat mot mee heeft gehad.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:53 schreef yvette1982 het volgende:
Volgens mij hebben die meer geld dan welke club dan ook.
in de winterstop hadden ze al voor tientallen miljoenen gekocht.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:31 schreef the_legend_killer het volgende:
SPurs doen het met wat kleinere transfers
En ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:37 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
in de winterstop hadden ze al voor tientallen miljoenen gekocht.
Misschien wel ja, want hij was niet echt enthousiast.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:01 schreef fayakill het volgende:
MIsschien wil Davids hiermee aangeven dat hij liever naar AZ zou willen gaan dan onder Blind te spelen![]()
Dat is niet waar, hij heeft gezegd dat ie voor Raffie geen vervanger gaat zoeken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:08 schreef rubbereend het volgende:
Blind schijnt ook ergens gezegd te hebben dat hij Davids niet echt nodig heeft omdat hij anderen in gedachte heeft op links, de transfer zou geen prioriteit meer hebben
Niet zo gek hoor, in de periode van Gaal was Lem ook al assistent. Die kennen elkaar wat beter wsl.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Misschien wel ja, want hij was niet echt enthousiast.
En er zijn niet voor niks gesprekken geweest tussen van der Lem en Davids ipv Blind en Davids
Ik denk niet dat ie naar ajax gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |