quote:
Op zondag 22 mei 2005 14:39 schreef rubbereend het volgende:[..]
wijn
![]()
k zal in t vorige deel je foto's en verslag eens opzoeken
Haha dat kwam dus zo, een van de mensen die mee was zei "er staat wijn op de lijst ofzo" maar m'n gehoor is tijdens die feesten wat minder dus ik verstond "wijn" dus ik dacht why not, en bestel 2x wijn
![]()
Maar het verslag volgt nu want dat had ik nog niet.
Bij binnenkomst bleek idd de kluisjes in het Gelredome zelf te staan en was de zaal afgesloten met een zwart doek, tevens stond het modium ver naar voren dus een vrij kleine zaal. En aan het begin was de sfeer alles behalve leuk, met name omdat er toch voor de betalende mensen een soort van teleusteling was, het decor was nou niet echt super. Maar toen Luna nog redelijk spectaculair opkwam kwam het gelukkig los.
En m'n klasgenoot die mee was en niet zo van hardedance houd stampte rustig mee op de stamp platen, totdat de hardcore begon, toen is ie maar op de tribune gaan zitten
![]()
. Hoogtepunt was wel de battele tussen Pavo en Luna (Pavo won naar mijn mening best makkelijk
![]()
) en team westside (Luna,Deepack,Darkraver,Gizmo en The Viper) kregen de hele zaal los, geweldig was dat en die kale van Deepack bijft een leuk figuur (gaat leuk worden op Sensation). Al met al was het dus een top feest en heb ik nu spierpijn
West Ham supporters, check: DutchironsDutch Football Manager Site!Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement