toen moest je doorzuipen om het vuur aan te houden.quote:op zondag 22 mei 2005 13:46 schreef renmaestro het volgende:
toen de bierkratjes nog van hout waren.
toen slavernij nog hip was.quote:op zondag 22 mei 2005 14:02 schreef dwc_ruffryder het volgende:
toen er nog geen marokkanen waren.
(dat was omdat er vroeger nog cocaine in zatquote:op zondag 22 mei 2005 14:10 schreef tonks het volgende:
toen je nog een lekker gevoel van cola kreeg
toen mensen grapjes meteen begrepen en ze niet gingen uitleggen.quote:op zondag 22 mei 2005 14:11 schreef ondergrond het volgende:
[..]
(dat was omdat er vroeger nog cocaine in zat)
meen je dat knul?quote:op zondag 22 mei 2005 14:11 schreef ondergrond het volgende:
[..]
(dat was omdat er vroeger nog cocaine in zat)
jah, ik meen het ... ik meen het !!!!!!quote:
je zou het bijna gelovenquote:op zondag 22 mei 2005 14:13 schreef ondergrond het volgende:
[..]
jah, ik meen het ... ik meen het !!!!!!
ik meen het !!!!
haha, zeker omdat ik dat van die cocaine zei!!quote:op zondag 22 mei 2005 14:12 schreef croupouque het volgende:
[..]
toen mensen grapjes meteen begrepen en ze niet gingen uitleggen.
goede oude tijd..quote:op zondag 22 mei 2005 14:16 schreef velvetacidchrist het volgende:
toen je een vrouw die je niet aardig vond nog kon beschuldigen van hekserij.
echt helemaal niet grappig gewoonquote:op zondag 22 mei 2005 15:01 schreef sjoe538 het volgende:
-hele lijst-
vroegah moest je kogels zelf ophalen. nu worden ze met de zorg bezorgd.
quote:op zondag 22 mei 2005 14:00 schreef tonks het volgende:
toen jij nog saiyan extreme heette
toen films niet 4 keer, maar geen enkele keer onderbroken werden door reclames.quote:op zondag 22 mei 2005 18:25 schreef #ANONIEM het volgende:
toen de reclame perioden op tv. nog 5 minuten waren in plaats van 15.
toen mijn broer nog nooit postte onder mijn useraccountquote:op zondag 22 mei 2005 13:53 schreef marleenhoofd- het volgende:
toen de drie musketiers nog met z´n 2en waren.
en vierkant!!!quote:op zondag 22 mei 2005 14:31 schreef tommynation het volgende:
toen de knaken nog van hout waren
quote:op zondag 22 mei 2005 14:03 schreef skatersam het volgende:
ik zit bij elke statement erachter te denken: "..en vrouwen evenzeer"![]()
![]()
heb nog wel een aantal dubbeltjes en andere oude nederlandse muntjesquote:op maandag 23 mei 2005 18:46 schreef schuldige_omstander het volgende:
vroegah toen je nog twee waterijsjes (blauw-wit!) voor een *dubbeltje kreeg in speeltuin 'de voort' in landgraaf.
*en dubbeltje voor de jongere onder ons was de kleinste der nederlandse munten en paste tien x in een gulden.
een dubbeltje zou nu ongeveer even veel waard zijn als 1 euro...
ben ik niemand??? ja het staat er wel wat indirect maar toch....quote:op dinsdag 24 mei 2005 03:16 schreef sinaasappel het volgende:
valt me op dat niemand nog heeft gezegd:
vroegah toen we nog guldens hadden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |