quote:Op zondag 22 mei 2005 13:27 schreef tong_poh het volgende:
Is er geen spuitbus voor, zoals met steenmarters?
TS vind afmaken de laatste optiequote:Op zondag 22 mei 2005 15:06 schreef Xebrozius het volgende:
Wat je uiteraard ook kunt doen is broodballetjes met gedroogde spons aan die beesten voeren. Binnen no time zijn ze dan dood.
Loop een dierenwinkel in, vraag om wat rattenkeutels en leg die vervolgens op de plek waar die beesten zitten. Dat schrikt vogels ook af...quote:Op zondag 22 mei 2005 15:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
TS vind afmaken de laatste optie
wat een wreed voorstel
volgens mij weet jij er best veel vanquote:Op zondag 22 mei 2005 15:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Loop een dierenwinkel in, vraag om wat rattenkeutels en leg die vervolgens op de plek waar die beesten zitten. Dat schrikt vogels ook af...
Koop gewoon een paar van die kinderwindmolentjes.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:32 schreef tong_poh het volgende:
Als ze er morgenochtend weer zitten, dan ga ik drastische maatregelen nemen.
Ik zal kijken of ik me weet in te houden.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Koop gewoon een paar van die kinderwindmolentjes.
En zet die op de plek waar de duiven zitten.
Probleem opgelost op een diervriendelijke manier.
heeft geen zin, dan plukken ze 'm de veren uit en gebruiken ze deze vervolgens voor een nieuw nest, 20 centimeter naast de dode duif.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:17 schreef Roellio het volgende:
Ik zou er 1 doodmaken en dan die dode duif met z'n aars op een puntige paal prikken, als een soort waarchuwende totempaal!
Ieuwquote:Op zondag 22 mei 2005 19:05 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
heeft geen zin, dan plukken ze 'm de veren uit en gebruiken ze deze vervolgens voor een nieuw nest, 20 centimeter naast de dode duif.
ik spreek uit ervaring
zo'n oud vrouwtje woont hier ook achter ons.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:26 schreef gr8w8 het volgende:
Kudduif heeft wel uiteindelijk de kabouter omgegooid. Kapot. Nu hangt er gaas.Blijven ze wel van weg. De reden van de duiven hier? Oud vrouwtje die ondanks waarschuwingen en brieven ze maar naast de flat blijft voeren met oud brood.
![]()
Sow bij mij precies hetzelfde toch!! Hebben zelfs een nestje gebouwd waar een ei in ligt... Nog meer duiven!! En hoe die beesten roekoe-en, niet normaal, bijna eng... Maar ja wil ze eigenlijk ook niet (laten) doodmakenquote:Op zondag 22 mei 2005 13:23 schreef tong_poh het volgende:
Voordat ik naar het voetballen ga, moet ik toch ff iets kwijt.
Ik heb namelijk last van fucking duiven. Letterlijk.
Voor de derde dag op rij maken ze me rond 7 uur wakker door bij het raamkozijn te gaan copuleren. En de hele tijd maar fladderen en andere geluiden maken. GRRRRR.
ik moet ervan af, maar weet niet hoe. Ze afmaken vind ik echt de allerlaatste optie.
nou ja de goeie windbuks wel , maar anders is er nog een :quote:Op zondag 22 mei 2005 22:33 schreef fembol het volgende:
Tjongejonge, komen ze ineens met deze tips!
Hier vroeg ik vorige week om, en toen kreeg ik een slotje!!!! GRRR
Maar goed: Alle duiven moeten dood!!!
En ik ga nu onmiddelijk chloor op het randje smeren! Dat zal ze leren. (windbuks helpt niet....)
huh? helpt dat chloor zoveel ? wat doet dat dan? of meurt dat gewoon zo erg dat ze niet eens meer wille komen?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:10 schreef fembol het volgende:
HEEJ!!!!!!
![]()
HET HELLUPT!!
![]()
Chloor is ideaal, de hele nacht geen gefladder/gekoer in mijn raam!!
![]()
(hoeveel chloor zou dit op jaarbasis gaan kosten??)
Je hoeft ze niet eens af te knallen.. als ze zich een aantal keer kapot gechrokken zijn van een schot komen ze een flinke tijd niet meer. Zo gauw als je er weer een keer een ziet zitten gewoon weer een schot afvuren en ze blijven weer eeen flinke tijd wegquote:Op zondag 22 mei 2005 21:59 schreef LSS het volgende:
Duiven zijn vliegende ratten, ze verspeiden ziektes, zijn lelijk en maken herrie, ik zie geen reden om niet je hagelbuks van zolder te halen om die teringbeesten af te knallen.
als je ze neerschiet komen ze helemaal niet meer terugquote:Op maandag 23 mei 2005 10:48 schreef Shreever het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet eens af te knallen.. als ze zich een aantal keer kapot gechrokken zijn van een schot komen ze een flinke tijd niet meer. Zo gauw als je er weer een keer een ziet zitten gewoon weer een schot afvuren en ze blijven weer eeen flinke tijd weg
Dan komen er vast wel weer andere, dat betekend dat je toch wel kan blijven schieten dus kan je net zo goed gewoon een waarschuwingsschot afvurenquote:Op maandag 23 mei 2005 10:57 schreef bier89 het volgende:
[..]
als je ze neerschiet komen ze helemaal niet meer terug![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |