Krijg je dat gaapverhaal weer.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
Iets wat een prestatie supporter nooit zal snappen is dat het gaat om trots te zijn op je club. Natuurlijk zou ik het leuk vinden als Feyenoord volgend jaar een prijs pakt, maar ook als ze geen prijs kunnen pakken kan ik trots zijn op mijn cluppie. Gullit weg, het is een zegen! Nu een echte trainer pls.
Hoe verklaar je dan dat RKC bijvoorbeeld supporters heeft. RKC is echt een club die degradatie voetbal heeft meegemaakt, voor europees voetbal heeft gestreden, maar meestal toch gewoon in de middenmoot eindigd.quote:
idd, en Jol en Been zijn ook al bezet voor volgend jaar...quote:Op maandag 23 mei 2005 17:21 schreef yvette1982 het volgende:
van mij mag huub stevens de nieuwe traner worden. Al vrees ik dat hij al naar roda gaat.
Dan zou dit ontslag dus al lang bekend moeten zijn bij de beleidsbepalers. En Co zei ook dat ie naar het buitenland ging.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:58 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Denk je echt?![]()
Hugo Borst zei net dat het Dick Advocaat gaat worden![]()
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:17 schreef Staanplaats het volgende:
Hoppa, en dat is 1!!
Nu de rest nog! Puinruimen, en met een Feijenoord waardig team je honderste verjaardag vieren!
Bosz is anders net kampioen gewordenquote:Op maandag 23 mei 2005 18:26 schreef yvette1982 het volgende:
slechte spelers aantrekken is al erg, maar ik wil niet nog eens baggertrainers zoals advocaat en bosz.
ja maar het spel was elke week dramatisch. Al zou ik ook met slecht spel graag kampioen willen worden. Alleen heb ik liever gewoon een andere trainer, iemand die echt met de harde hand regeert.quote:
Van den Herikquote:Op maandag 23 mei 2005 18:37 schreef yvette1982 het volgende:
iemand die echt met de harde hand regeert.
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:58 schreef pberends het volgende:
Het wordt Ronald Koeman bevestigt het RTL Nieuws net.
Het is nu toch roepen met de ogen dicht. Er gaat echt nog wel even overheen voor er een nieuwe is.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:58 schreef pberends het volgende:
Het wordt Ronald Koeman bevestigt het RTL Nieuws net.
Hij zal vast goed zijn, maar vergeet het en wees blij met zn scouting... hij wil nietquote:Op maandag 23 mei 2005 19:13 schreef rotskibo het volgende:
Nu Wotte nog (het liefst ook die kale maar dat gebeurt voorlopig sowieso niet).
Dan Jansen als TD, en Jansen zal vast wel een geschikte trainer weten.
Ik denk dat je vanavond op internet héél wat bekenden van je zult zien. Komen 250 man op die smeris site.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vind je wel leuk hè.
Zag wel wat bekenden overigens, waarvan er 1 wordt gezocht.![]()
Yup, ben benieuwd.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:46 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik denk dat je vanavond op internet héél wat bekenden van je zult zien. Komen 250 man op die smeris site.
Op tv werd daarstraks ook de naam van Neeskens genoemd. Zou misschien ook geen slechte keus zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:39 schreef manny het volgende:
Als Advocaat het wordt dan geef ik vd Herik definitief op; dan ben je echt debiel. Als Stevens komt dan kan het wel eens een heel mooi siezoen voor jullie worden, die kan met FC Groningen nog kampoen worden..
quote:"Met de spelers en met mijn stafleden heb ik altijd heerlijk gewerkt" , zei Gullit. "Ik reed elke dag met veel plezier naar De Kuip. Maar over de omgeving bij Feyenoord heb ik nooit een goed gevoel gehad. Ik hem me enorm gestoord aan bepaalde stromingen binnen de club. Die zorgden ervoor dat iedereen binnen de club nooit dezelfde kant opging of opwilde."
Eind vorig jaar tijdens een uitzending van het RTL5-programma Voetbal Insite kwam Gullit tot de pijnlijke conclusie dat er iets goed fout zat in de Rotterdamse organisatie. Commentator Johan Derksen opende frontaal de aanval op Zeljko Petrovic, de assistent van Gullit bij Feyenoord. Kort daarna kwamen er in Voetbal International, waarvan Derksen hoofdredacteur is, zware koppen op de cover overheen: 'Gullit moet opstappen', kort daarna gevolgd door 'Gullit paranoia'.
Gullit: "Dat was een gestuurde aanval, van binnenuit geregisseerd. Dat pikte ik niet. Ik laat mij en mijn collega's niet piepelen. Daar ben ik onafhankelijk voor. Ik ben binnen Feyenoord meteen op onderzoek uitgegaan. Uiteindelijk ben ik terechtgekomen bij Jan D. Swart. Hij heeft het altijd ontkend, maar ik weet zeker dat al die flauwekul van hem afkomstig was."
Swart is oud-journalist en bij Feyenoord verantwoordelijk voor tal van mediaproducties. De afgelopen jaren fungeerde hij als manager interne en externe zaken. Sinds dit seizoen is Swart secretaris van de Raad van Commissarissen. Hij is al zeker tien jaar de belangrijkste adviseur van Van den Herik.
Inkoppertjequote:Op maandag 23 mei 2005 20:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
![]()
Godver, is eigenlijk helemaal niet grappig.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |