Bij Southampton speelde hij niet veel.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:09 schreef Knoekie het volgende:
Ik vond die van Damma in zijn periode bij Ajax altijd erg houterig spelen. Maar ik denk dat hij wel een stuk beter is dan wat we nu hebben.
mooi toch?quote:Op zondag 22 mei 2005 13:11 schreef fransie102 het volgende:
Volgens Johan Derksen betekend de komst van Jansen het einde van Wotte en op den duur ook het einde van Gullit. Volgens hem grijpen Jansen en Bos de macht...
Lijkt me wel ja.quote:
Wie is Bos?quote:Op zondag 22 mei 2005 13:11 schreef fransie102 het volgende:
Volgens Johan Derksen betekend de komst van Jansen het einde van Wotte en op den duur ook het einde van Gullit. Volgens hem grijpen Jansen en Bos de macht...
Volgens de Belgische teletekst heeft hij daar een paar zware blessures gehad, vandaar dat hij weinig speelde. Had dus niets te maken met zijn kwaliteiten.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij Southampton speelde hij niet veel.
Dus veel zal hij wel niet beter zijn geworden
Als ik Gullit zo hoorde vliegen van de basisspelers Ghaly, Bosschaart en Basto eruit.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:43 schreef TC03 het volgende:
Ben benieuwd wie eruit gaan vliegen. Zou leuk zijn als er ook basisspelers en spelers uit het eerste uitvliegen en niet alleen spelers als Bandalovski en Magrão.
Ach, daarvoor speelde hij ook bitter weinig. Gouden deal van Ajax geweest.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens de Belgische teletekst heeft hij daar een paar zware blessures gehad, vandaar dat hij weinig speelde. Had dus niets te maken met zijn kwaliteiten.
Maar als jullie Maxwell niet hadden gehad, was van Damme toch gewoon basisspeler geweest?quote:Op zondag 22 mei 2005 13:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, daarvoor speelde hij ook bitter weinig. Gouden deal van Ajax geweest.
Daarom zeg ik ook, paauwe heeft een respectabele afscheid verdiend... maar Malkowski mag stilletjes vertrekkenquote:Op zondag 22 mei 2005 07:48 schreef Cart_man het volgende:
Kom op zeg, Paauwe heeft goede jaren gekend bij Feijenoord. Dit jaar kwam er hij echter niet meer aan toe, wat zonde is voor hem. Zou het schandalig vinden wanneer hij vandaag wordt weggehoond. Het respect verdient hij wel.
Onder Koeman had dat idd gekund. Voor mij was het meer een aardige bankzitter, meer niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:58 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Maar als jullie Maxwell niet hadden gehad, was van Damme toch gewoon basisspeler geweest?
Uiteraard, net zoals bijvoorbeeld Basto bij jullie basisspeler is omdat er geen betere speler in de selectie zit. En zoals wij op links moeten aanklooien omdat we daar een paar net-niet voetballers hebben lopen in tegenstelling tot een Kalou.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:58 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Maar als jullie Maxwell niet hadden gehad, was van Damme toch gewoon basisspeler geweest?
Precies. laat ze nu eens goede spelers aantrekken ipv weer een mislukkeling die we niet moeten.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:27 schreef TC03 het volgende:
Interesse tonen in een Ajacied die niet eens écht goed is is absoluut not done wat mij betreft
Feyenoord heeft een paar hele goede voetballers, maar ze presteren niet constant genoeg. De enige die het altijd goed doet is Kuijt, voor de rest is het af en toe een 8 maar regelmatig ook een 4. Kan je nagaan wat Kalou er had ingeschoten als 'ie niet een handvol goede wedstrijden, maar 25 goede wedstrijden had gespeeld...quote:Op zondag 22 mei 2005 14:40 schreef fransie102 het volgende:
En toch vind ik het onzin dat Feyenoord kansloos is voor volgend seizoen. Dit team heeft toch laten zien dat ze kunnen voetballen? Zoals Johan gisteren al zei : het is de waan van de dag, zo'n team als dit heeft 1 of 2 goede spelers nodig, en het kan opeens weer gaan draaien.
Klopt, maar je kunt niet van Kalou verwachten dat hij z'n hele 1e seizoen top speelt, zeker niet als het team niet lekker draait. Met zo'n voorhoede als Feyenoord heb je niet eens een topverdediging zoals PSV nodig. Als je er gewoon maar een paar degelijke verdedigers en een goede keeper hebt staan.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een paar hele goede voetballers, maar ze presteren niet constant genoeg. De enige die het altijd goed doet is Kuijt, voor de rest is het af en toe een 8 maar regelmatig ook een 4. Kan je nagaan wat Kalou er had ingeschoten als 'ie niet een handvol goede wedstrijden, maar 25 goede wedstrijden had gespeeld...
Daar ben ik het wel mee eens. Dat is na de verdediging het tweede probleem. Zo'n speler als Ono kan bijvoorbeeld veel en veel beter.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:57 schreef twi het volgende:
Ik vond ook Saidi op zijn tijd een regelrecht drama, niet alleen vanwege z'n collega-verdedigers. Dus ook hij deelde mee in de malaise. Ik denk eerlijk gezegd dat dat allemaal een kwestie van mentaliteit is, die Gullit ze niet bij lijkt te kunnen brengen.
quote:Volgend jaar hoeft PSV niet meer naar Den Bosch voor de competitie. De Bosschenaren verloren vandaag in eigen huis met 0-3 van FC Utrecht en slaagden er niet in te profiteren van het verlies van De Graafschap tegen Vitesse (1-2). Heracles Almelo werd dit weekend kampioen van de Gouden Gids Divisie en neemt volgend jaar de plek van FC Den Bosch in.
Feyenoord Netwerk
De Graafschap zal in de nacompetitie Sparta Rotterdam, Helmond Sport en FC Zwolle van zich af moeten houden. RBC Roosendaal, dat 16e werd, komt uit tegen Stormvogels/Telstar, FC Volendam en VVV.
bron
Inburgeringquote:Op zondag 22 mei 2005 16:38 schreef DaMart het volgende:
Waarom post iemand iets over PSV op een Feyenoord website
[..]
Ze hebben het alweer aangepast...quote:Op zondag 22 mei 2005 16:38 schreef DaMart het volgende:
Waarom post iemand iets over PSV op een Feyenoord website
[..]
Feyenoord kwam 4-0 voor, toen kwam Den haag in 10 minuten op 4-3, waarna Kuyt er 6-3 van maakte.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:45 schreef Moreno het volgende:
Hoe is de wedstrijd verlopen? 6-3 vind ik een erg rare uitslag. De verdediing zal wel weer niet goed gestaan hebben? En hoe was de suporters actie?
Op zich speelden ze de eerste helft wel redelijk, maar de 2e helft kwamen alle zwakke punten weer naar boven.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:45 schreef Moreno het volgende:
Hoe is de wedstrijd verlopen? 6-3 vind ik een erg rare uitslag. De verdediing zal wel weer niet goed gestaan hebben? En hoe was de suporters actie?
Ja, maar 51 treffers tegen, voor een ploeg als Feyenoord is eveneens een mijlpaal. De meeste subtoppers incasseerden zelfs minder tegentreffers.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:05 schreef chrisgyan het volgende:
Toch nog een mijlpaal dit seizoen. 90 doelpunten en daarmee de meest scorende ploeg in de eredivisie. We moeten 21 jaar terug in de tijd voor meer doelpunten in een seizoen, het befaamde jaar 1983-1984 met Cruijff, Houtman, Been en Gullit (als speler dan uiteraard). Toen waren het er 96.
Je moet je toch ergens aan vasthouden......
dat hebben ze alleen maar gedaan om het legioen kalm te krijgen. Zodat de protesten niet uit de hand zouden lopen.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:19 schreef rotskibo het volgende:
Volgens Gullit is het morgen een gewone directievergadering, hij wist niet eens dat het op de website stond. Maar ze gooien natuurlijk niet voor niets dat bericht op de eigen website, ben benieuwd.
En dan gaat Gullit het een beetje lopen ontkennen na de wedstrijd? En dan denken ze dat het Legioen dat wel ok vindt?quote:Op zondag 22 mei 2005 17:23 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat hebben ze alleen maar gedaan om het legioen kalm te krijgen. Zodat de protesten niet uit de hand zouden lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |