abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27240925

Woensdag krijgen spelers te horen wie er moeten vertrekken
De leiding van Feyenoord vertelt komende woensdag aan de selectie voor welke spelers in het nieuwe seizoen geen plaats meer is. Technisch directeur Mark Wotte en trainer Ruud Gullit hebben de knopen doorgehakt. Met de spelers die moeten vertrekken zullen midden volgende week individuele gesprekken worden gevoerd. Twee dagen is er een topoverleg in De Kuip.

Maandag topoverleg bij Feyenoord
Commissarissen van Feyenoord zullen komende maandag opnieuw bijeen komen om het teleurstellende afgelopen seizoen te evalueren. Ook de technische staf zal daarbij aanwezig zijn. In het samenzijn zullen ook de mogelijkheden tot het versterken van de selectie ter sprake komen. Vandaag heeft technisch directeur Mark Wotte de spelers geïnformeerd over de door supporters aangekondigde protestacties komende zondag thuis tegen Ado Den Haag.

Gisteravond voerde de directie van Feyenoord reeds een gesprek met de initiatiefnemers van de protestactie. Maandagavond zullen Jorien van den Herik, voorzitter van de Raad van Commissarissen, alsmede de directieleden Sjaak Troost, Jan Willem van Dop en Mark Wotte aanwezig zijn bij de reeds weken geleden geplande forumavond van de Feyenoord Supporters Vereniging. Ook tijdens die bijeenkomst zal tekst en uitleg worden gegeven over het gevoerde beleid en de plannen voor de toekomst.

"Het is duidelijk dat iedereen recht heeft op informatie" aldus Jorien van den Herik. "Niet alleen de supporters zijn teleurgesteld. Wij ook. We beseffen heel goed dat het belang van Feyenoord nu gediend is met helderheid en beslissingen, die binnen onze financiële verantwoordelijkheden liggen. Niemand van ons, ook de technische staf niet, zal de resultaten goed praten. We weten waar we staan. Maar we weten met z"n allen óók dat dit onze club onwaardig is. We hebben goed geluisterd naar alle adviezen, ook als die betrekking hadden op de cultuur van Feyenoord. Aan de andere kant zal men zich ook moeten realiseren dat het voor de leiding van een club zinloos is om gedurende het seizoen door middel van allerlei uitspraken onrust te brengen. Daar is een selectie, die moet presteren, niet bij gebaat. We hebben in de afgelopen maanden echt niet stil gezeten, maar vonden wel dat eerst dit teleurstellende seizoen ten einde moest zijn. Maandag zal er uitleg worden gegeven. Dat supporters hun teleurstelling kenbaar willen maken, kan ik me goed voorstellen. Daar wordt ook alle ruimte voor gegeven, mits dat op een fatsoenlijke en niet kwetsende wijze gebeurt. Dat laatste mag als vanzelfsprekend van onze supporters worden verwacht."

[ Bericht 1% gewijzigd door Moreno op 22-05-2005 13:01:03 ]
pi_27241012
van damme wilt naar jullie toe
pi_27241260
Zoals een andere user op FOK! als zei "Er is plek voor hem in Rotterdam, op de bodem van de Maas"
pi_27241551
Ik vond die van Damme in zijn periode bij Ajax altijd erg houterig spelen. Maar ik denk dat hij wel een stuk beter is dan wat we nu hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Knoekie op 22-05-2005 17:07:43 ]
pi_27241620
Volgens Johan Derksen betekend de komst van Jansen het einde van Wotte en op den duur ook het einde van Gullit. Volgens hem grijpen Jansen en Bos de macht...
pi_27241692
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:09 schreef Knoekie het volgende:
Ik vond die van Damma in zijn periode bij Ajax altijd erg houterig spelen. Maar ik denk dat hij wel een stuk beter is dan wat we nu hebben.
Bij Southampton speelde hij niet veel.
Dus veel zal hij wel niet beter zijn geworden
pi_27241715
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:11 schreef fransie102 het volgende:
Volgens Johan Derksen betekend de komst van Jansen het einde van Wotte en op den duur ook het einde van Gullit. Volgens hem grijpen Jansen en Bos de macht...
mooi toch?
pi_27241755
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:14 schreef Faar18 het volgende:

[..]

mooi toch?
Lijkt me wel ja. Maar dan moet het nog gebeuren.

Zou Jorien woensdag misschien al z'n afscheid aan gaan kondigen? Als ik hem zo hoor, heeft hij het wel gezien bij Feyenoord.
  zondag 22 mei 2005 @ 13:16:18 #9
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27241756
Prima. Laat maar komen. Als er iemand anti-samenwerking is, is het Jansen wel, dus hup eruit met die Wotte.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_27241819
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:11 schreef fransie102 het volgende:
Wie is Bos?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 22 mei 2005 @ 13:19:19 #11
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27241834
Bosz schat ik in
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_27242248
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:13 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Bij Southampton speelde hij niet veel.
Dus veel zal hij wel niet beter zijn geworden
Volgens de Belgische teletekst heeft hij daar een paar zware blessures gehad, vandaar dat hij weinig speelde. Had dus niets te maken met zijn kwaliteiten.
  zondag 22 mei 2005 @ 13:43:06 #13
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_27242498
Ben benieuwd wie eruit gaan vliegen. Zou leuk zijn als er ook basisspelers en spelers uit het eerste uitvliegen en niet alleen spelers als Bandalovski en Magrão.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_27242657
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:18 schreef Suijk het volgende:

[..]

Wie is Bos?
Bosz dus
pi_27242687
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:43 schreef TC03 het volgende:
Ben benieuwd wie eruit gaan vliegen. Zou leuk zijn als er ook basisspelers en spelers uit het eerste uitvliegen en niet alleen spelers als Bandalovski en Magrão.
Als ik Gullit zo hoorde vliegen van de basisspelers Ghaly, Bosschaart en Basto eruit.
  zondag 22 mei 2005 @ 13:54:42 #16
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27242804
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:34 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Volgens de Belgische teletekst heeft hij daar een paar zware blessures gehad, vandaar dat hij weinig speelde. Had dus niets te maken met zijn kwaliteiten.
Ach, daarvoor speelde hij ook bitter weinig. Gouden deal van Ajax geweest.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_27242889
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:54 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ach, daarvoor speelde hij ook bitter weinig. Gouden deal van Ajax geweest.
Maar als jullie Maxwell niet hadden gehad, was van Damme toch gewoon basisspeler geweest?
pi_27242915
quote:
Op zondag 22 mei 2005 07:48 schreef Cart_man het volgende:
Kom op zeg, Paauwe heeft goede jaren gekend bij Feijenoord. Dit jaar kwam er hij echter niet meer aan toe, wat zonde is voor hem. Zou het schandalig vinden wanneer hij vandaag wordt weggehoond. Het respect verdient hij wel.
Daarom zeg ik ook, paauwe heeft een respectabele afscheid verdiend... maar Malkowski mag stilletjes vertrekken
  zondag 22 mei 2005 @ 14:01:27 #19
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27242963
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:58 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Maar als jullie Maxwell niet hadden gehad, was van Damme toch gewoon basisspeler geweest?
Onder Koeman had dat idd gekund. Voor mij was het meer een aardige bankzitter, meer niet.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 22 mei 2005 @ 14:27:40 #20
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_27243599
Interesse tonen in een Ajacied die niet eens écht goed is is absoluut not done wat mij betreft
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 22 mei 2005 @ 14:30:47 #21
121202 Sheva
lulletje rosenwater
pi_27243664
topper in de kuip vandaag
Heb jy gezegd dat ik een lul was?
21.5.04 RIP
Fotoboekje
  zondag 22 mei 2005 @ 14:31:54 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27243695
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:58 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Uiteraard, net zoals bijvoorbeeld Basto bij jullie basisspeler is omdat er geen betere speler in de selectie zit. En zoals wij op links moeten aanklooien omdat we daar een paar net-niet voetballers hebben lopen in tegenstelling tot een Kalou.
  Moderator zondag 22 mei 2005 @ 14:32:14 #23
42184 crew  DaMart
pi_27243701
quote:
Op zondag 22 mei 2005 14:27 schreef TC03 het volgende:
Interesse tonen in een Ajacied die niet eens écht goed is is absoluut not done wat mij betreft
Precies. laat ze nu eens goede spelers aantrekken ipv weer een mislukkeling die we niet moeten.
pi_27243920
En toch vind ik het onzin dat Feyenoord kansloos is voor volgend seizoen. Dit team heeft toch laten zien dat ze kunnen voetballen? Zoals Johan gisteren al zei : het is de waan van de dag, zo'n team als dit heeft 1 of 2 goede spelers nodig om de stukjes op hun plaats te laten vallen, en het kan opeens weer gaan draaien.

Dat wil niet zeggen dat er niet minstens 10 spelers weg moeten.
pi_27243941
als ik het zo hoor op rijnmond vind ik de actie niet echt succesvol.
  Moderator zondag 22 mei 2005 @ 14:43:07 #26
42184 crew  DaMart
pi_27243965
*laat maar: het werkt al
  zondag 22 mei 2005 @ 14:43:16 #27
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27243968
quote:
Op zondag 22 mei 2005 14:40 schreef fransie102 het volgende:
En toch vind ik het onzin dat Feyenoord kansloos is voor volgend seizoen. Dit team heeft toch laten zien dat ze kunnen voetballen? Zoals Johan gisteren al zei : het is de waan van de dag, zo'n team als dit heeft 1 of 2 goede spelers nodig, en het kan opeens weer gaan draaien.
Feyenoord heeft een paar hele goede voetballers, maar ze presteren niet constant genoeg. De enige die het altijd goed doet is Kuijt, voor de rest is het af en toe een 8 maar regelmatig ook een 4. Kan je nagaan wat Kalou er had ingeschoten als 'ie niet een handvol goede wedstrijden, maar 25 goede wedstrijden had gespeeld...
pi_27244169
quote:
Op zondag 22 mei 2005 14:43 schreef twi het volgende:

[..]

Feyenoord heeft een paar hele goede voetballers, maar ze presteren niet constant genoeg. De enige die het altijd goed doet is Kuijt, voor de rest is het af en toe een 8 maar regelmatig ook een 4. Kan je nagaan wat Kalou er had ingeschoten als 'ie niet een handvol goede wedstrijden, maar 25 goede wedstrijden had gespeeld...
Klopt, maar je kunt niet van Kalou verwachten dat hij z'n hele 1e seizoen top speelt, zeker niet als het team niet lekker draait. Met zo'n voorhoede als Feyenoord heb je niet eens een topverdediging zoals PSV nodig. Als je er gewoon maar een paar degelijke verdedigers en een goede keeper hebt staan.

Goor was ook wel een redelijk constante factor trouwens, net als Saidi de hele 1e seizoenshelft.
  zondag 22 mei 2005 @ 14:57:49 #29
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27244299
Ik vond ook Saidi op zijn tijd een regelrecht drama, niet alleen vanwege z'n collega-verdedigers. Dus ook hij deelde mee in de malaise. Ik denk eerlijk gezegd dat dat allemaal een kwestie van mentaliteit is, die Gullit ze niet bij lijkt te kunnen brengen.
pi_27244352
Ik geloof best dat gullit voetbal inzicht heeft, maar ik vind hem een slechte manager. Eerder dus een assistent dan een hoofdtrainer die gezag moet uitstralen.
Saidi vind ik een zeer goede verdediger, maar is duidelijk niet iemand die de verdediging kan dragen. Speelt Feyenoord redelijk, is hij goed, speelt Feyenoord slecht, dan hij ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')