* Niet inademtquote:
Nou vooruit, hier dan. Maar ter verdediging: ik had toen minstens zo veel drank op als nu en heb precies vijf minuutjes over deze foto gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:48 schreef Shreever het volgende:
Of plaats de foto gewoon nog een keer, veel makkelijker![]()
Smoothquote:Op zondag 22 mei 2005 01:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou vooruit, hier dan. Maar ter verdediging: ik had toen minstens zo veel drank op als nu en heb precies vijf minuutjes over deze foto gedaan.
* Stuur bijdraaitquote:
Ik had niet het idee dat er echt een richting was...quote:
Richting bed zometeenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat er echt een richting was...
Morgen vast weer spijt dat ik deze link gepost heb, maar goed.quote:
bij deze danquote:Op zondag 22 mei 2005 01:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat er echt een richting was...
Weer tegen een boom aangereden hé?quote:
de kwali's zijn toch pas om 9:30uquote:Op zondag 22 mei 2005 01:56 schreef Shreever het volgende:
[..]
Richting bed zometeen![]()
voor de duidelijkheid; omdat mijn wekker om 7 uur gaat![]()
En daarna zet je 'm uit om vervolgens om elf uur uit bed te stappen?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:56 schreef Shreever het volgende:
Richting bed zometeen![]()
voor de duidelijkheid; omdat mijn wekker om 7 uur gaat![]()
Nope, ik word om 8 uur opgehaald door mijn paps om gezellig naar Vleuten te gaanquote:Op zondag 22 mei 2005 01:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En daarna zet je 'm uit om vervolgens om elf uur uit bed te stappen?
Euh... Kwali's?quote:
Ach, ik kan best een keer een kwali missenquote:
Oh. Incrowd slang voor kwalificatierondes.quote:
Hm, ik vind je inmiddels veel mooierquote:Op zondag 22 mei 2005 01:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou vooruit, hier dan. Maar ter verdediging: ik had toen minstens zo veel drank op als nu en heb precies vijf minuutjes over deze foto gedaan.
de race zie je wel?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:02 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ach, ik kan best een keer een kwali missen![]()
hij heeft een buikjequote:Op zondag 22 mei 2005 02:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog steeds een mooi figuur, maar met een zekere nonchalance in zich
Dat zeker! Die wil ik echt niet missenquote:
ik ook nietquote:Op zondag 22 mei 2005 02:04 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat zeker! Die wil ik echt niet missen
Wie heeft een buikje?quote:
Truste Shreev. Was nog even benieuwd naar je kast maar dat lees ik aldaar wel!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:08 schreef Shreever het volgende:
Hmmm.. ik voel me heerlijk woozy..
Tijd om naar bed te gaan![]()
FIjne nacht verder allen!
Uquote:Op zondag 22 mei 2005 02:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wie heeft een buikje?
Hè? Over wie heb je het nou?
Ik voel me ook aardig boozy.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:08 schreef Shreever het volgende:
slaap lekker, tot morgenquote:Op zondag 22 mei 2005 02:08 schreef Shreever het volgende:
Oh. Ik. Maar da's een foto van al een tijdje terug hoor.quote:
Oh ja. Een vraag die nog openstond:quote:
vandaarquote:Op zondag 22 mei 2005 02:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh. Ik. Maar da's een foto van al een tijdje terug hoor.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh ja. Een vraag die nog openstond:
Wat is verdelingsmiddel?
die indruk kreeg ik alquote:Op zondag 22 mei 2005 02:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty is nog steeds een erg mooie man vind ikIk val alleen niet per se op gespierd, dus hij kan tien jaar niet meer sporten en veel te veel eten en dan vind ik Arty volgens mij nogsteeds erg mooi. Zijn bouw bevalt me gewoon
Nog steeds.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty is nog steeds een erg mooie man vind ikIk val alleen niet per se op gespierd, dus hij kan tien jaar niet meer sporten en veel te veel eten en dan vind ik Arty volgens mij nogsteeds erg mooi. Zijn bouw bevalt me gewoon
Jammer hè. Een post die reeds gequote is, kan je schijnbaar niet meer anoniem aanpassen.quote:
nog 10 jaar?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nog steeds.
Maar ik heb nog tien jaar begrijp ik.
Nou laat ik dan als bijval maar gelijk een stem tegen al die anorexia wijven inbrengen. D'r hoort in ieder geval een béétje vlees aan een vrouw te zitten.
ik ontken allesquote:Op zondag 22 mei 2005 02:19 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jammer hè. Een post die reeds gequote is, kan je schijnbaar niet meer anoniem aanpassen.
Dat zeggen ze, ja. Nou, met een beetje mazzel heb ik als Dude helemaal uitgelubberd is de vrouwengemeenschap aan m'n voeten liggen. Nieuw vlees voor het uitkiezen! Een geruststellend toekomstbeeld.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:19 schreef D.Rose het volgende:
nog 10 jaar?
mannen worden toch alleen maar beter naarmate ze ouder worden
Het is niet meer nodig. Bespaar je de moeite. De bewijzen spreken inmiddels tegen je.quote:
ach, niet te ver vooruit kijken, we leven nuquote:Op zondag 22 mei 2005 02:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, ja. Nou, met een beetje mazzel heb ik als Dude helemaal uitgelubberd is de vrouwengemeenschap aan m'n voeten liggen. Nieuw vlees voor het uitkiezen! Een geruststellend toekomstbeeld.
ik zeg 1 woord: manipulatiequote:Op zondag 22 mei 2005 02:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het is niet meer nodig. Bespaar je de moeite. De bewijzen spreken inmiddels tegen je.
Idioot is dat. Zelfs als het straks is leven we nu.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:22 schreef D.Rose het volgende:
ach, niet te ver vooruit kijken, we leven nu
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nog 10 jaar?
mannen worden toch alleen maar beter naarmate ze ouder worden
Dat zijn er toch al gauw vijf hoor. Èn nog een smiley.quote:
pas tellen vanaf de dubbele punt hequote:Op zondag 22 mei 2005 02:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat zijn er toch al gauw vijf hoor. Èn nog een smiley.
WASZquote:Op zondag 22 mei 2005 02:28 schreef ArtyShock het volgende:
Oeps. Klachten hier dat de complimentjes naar het manvolk niet terugkomt naar het vrouwvolk.
Dude? Je bent de leukste, liefste, knapste Dude die ik ken.
Maar dan kom ik niet verder dan één. En dan zou de opmerking kloppen. En dan heb ik twee posts voor niets getikt.quote:
jij houdt ook de hoop erinquote:Op zondag 22 mei 2005 02:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen:
Volgens mij is het zo![]()
Ik geloof er in mijn geval niet zo in.quote:
dat was het risico wat je liepquote:Op zondag 22 mei 2005 02:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dan kom ik niet verder dan één. En dan zou de opmerking kloppen. En dan heb ik twee posts voor niets getikt.
Ja en wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:28 schreef ArtyShock het volgende:
Oeps. Klachten hier dat de complimentjes naar het manvolk niet terugkomt naar het vrouwvolk.
Dude? Je bent de leukste, liefste, knapste Dude die ik ken.
Ik stel me hier bijzonder kwetsbaar op, ja. Dat gaat wel eens mis.quote:
Ontzettend VIVA van je D.Rosequote:Op zondag 22 mei 2005 02:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou zeg, geef ik ook eens een complimentje
bij mij valt niets te halenquote:Op zondag 22 mei 2005 02:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik stel me hier bijzonder kwetsbaar op, ja. Dat gaat wel eens mis.
Maar je krijgt er zóveel voor terug.
Ik houd niet van katten in bedden. Zeker niet als ik er nog in moet slapen.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja en wie ben jij nou weer?
Damn, zal je zien, weer zo'n straycat die onderdak nodig heeft![]()
Oh ja. En nou weet jij opeens wat ik wil van het leven? Jaja...quote:
En nu een vraag voor jouw VIVA minded persoonlijkheid:quote:Op zondag 22 mei 2005 02:35 schreef D.Rose het volgende:
en dat lees ik niet eens
ik heb er feeling voor
Wijfquote:Op zondag 22 mei 2005 02:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en dat lees ik niet eens
ik heb er feeling voor
beter van nietquote:Op zondag 22 mei 2005 02:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En nu een vraag voor jouw VIVA minded persoonlijkheid:
Hoe te reageren als de Eurovisie compilatie CD voor de derde keer deze avond in de herhaling gaat?
Niet reageren?quote:
da's een investeringquote:Op zondag 22 mei 2005 02:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Niet reageren?
Okee...
Maar het is nu hier verplicht dansen op hits van weleer.
Ik heb nu een filmpje van een dansende Dude gemaakt.quote:
mailen mag ookquote:Op zondag 22 mei 2005 02:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb nu een filmpje van een dansende Dude gemaakt.
Vast niet verstandig om dat te gaan posten hier...![]()
Ja. Hmm. Nog even over nadenken hoor... Oh wacht. Makkelijk zat, ik heb gewoon je email adres niet.quote:
die staat in mijn profielquote:Op zondag 22 mei 2005 02:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja. Hmm. Nog even over nadenken hoor... Oh wacht. Makkelijk zat, ik heb gewoon je email adres niet.
Ja. Euh. Maar ik word momenteel even teveel afgeleid.quote:
afgeleid?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja. Euh. Maar ik word momenteel even teveel afgeleid.
Morgen Later vandaag meer?
Niet helemaal bedtijd nog. Maar wel tijd voor andere dingen dan online. Dus eh... wegens onderbrekingen: tot later?quote:
ik ben er ook vandoorquote:Op zondag 22 mei 2005 02:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Niet helemaal bedtijd nog. Maar wel tijd voor andere dingen dan online. Dus eh... wegens onderbrekingen: tot later?
Dansen op Alcazar.quote:
dat bedoel ikquote:Op zondag 22 mei 2005 08:51 schreef Dark_Killah het volgende:
Nee gewone pizza, maar dan 's ochtends.
daar wordt zo'n pizza toch hard vanquote:Op zondag 22 mei 2005 08:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Neen, in de magnetron.
dat kanquote:Op zondag 22 mei 2005 08:59 schreef Dark_Killah het volgende:
De korst wel idd, maar de binnenkant zeg maar is nog wel lekker.
Dit vind ik lekkerder dan een gewone boterham.
ik heb er hier ook nog eenquote:Op zondag 22 mei 2005 09:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik heb nog een appelflap liggen beneden..
koude appelflap of koude pizzaquote:Op zondag 22 mei 2005 09:15 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik bedoelde, dat is VIES!
ik ga zo ook s terug naar bedquote:Op zondag 22 mei 2005 09:16 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ben weer lekker harde p0rn aan het leechen zoals mijn vader dat laatst noemde.
Nog 8 minuten.
heyquote:Op zondag 22 mei 2005 09:17 schreef DaMook het volgende:
Hoi
Ik ga zo maar eens slapen
Je hoeft nog geen truste te zeggen hoor, ik ben nog niet weg
.
Ik kom hier veelste weinig eigenlijk hequote:
UTquote:Op zondag 22 mei 2005 09:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kom hier veelste weinig eigenlijk he.
Naja dat is maar zo, ik ga eventjes een half uurtje UT'en
(2k4)
Ik heb gewerkt tot 7 uurquote:Op zondag 22 mei 2005 09:17 schreef Dark_Killah het volgende:
DaMook, wil je zeggen dat je nog niet hebt geslapen.
Unreal Tournament 2004quote:
quote:
Dat zou kunnenquote:Op zondag 22 mei 2005 09:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ow
vaag van gehoord.
niet interessant voor mannen van mijn leeftijd
Hihi, gooi die appelflap in de magnetron man.quote:Op zondag 22 mei 2005 09:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vind koude pizza stukken minder smakelijk dan koude appelflap
ik weet welk werk je doetquote:Op zondag 22 mei 2005 09:21 schreef DaMook het volgende:
[..]de hond waar ik en mijn collega's weleens mee werken
.
nee hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 09:22 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hihi, gooi die appelflap in de magnetron man.
Alleen als ik vrij ben niet, maar dan komt er nog nooit veel van "normaal" levenquote:Op zondag 22 mei 2005 09:22 schreef Dark_Killah het volgende:
Ok jij leeft dus verkeerd om zeg maar DaMook.
Was dat maarquote:
Denk je bij mij aan mooie vrouwen en mooie auto'squote:Op zondag 22 mei 2005 09:33 schreef Dark_Killah het volgende:
Als ik aan jou denk denk ik altijd aan auto's en mooie vrouwen.
Bestaat daar werk mee?
Ah ja dat zijn 2 mooie vrouwenquote:Op zondag 22 mei 2005 09:34 schreef Dark_Killah het volgende:
Je avater enzo.
gevalletje generatiekloof hierquote:Op zondag 22 mei 2005 09:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ja dat zijn 2 mooie vrouwenMK & A Olsen
Ik ga een nieuwe maken binnenkortMet Hilary Duff
Amanda Bynes
en de Olsens
![]()
hij heeft een profielquote:Op zondag 22 mei 2005 09:48 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoe oud ben je dan DM?
Wat voor een toestel gebruik jij?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:02 schreef Renesite het volgende:
Best kut van mijn zoombereik
Die is minimaal
quote:Op zondag 22 mei 2005 11:03 schreef Dark_Killah het volgende:
Lief! Onderste foto is nice.
3MPquote:Op zondag 22 mei 2005 11:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dat met een oud toestelletje, nihilisme ten top met 3mp en 3 keer zoom
Moet nodig een nieuwe, zoals
http://www.camerahuis.nl/camhuis/RAPRD/oc77001.html?ab_agid=20000
ofzo
Wel netjes. Wacht ik haal mijn foto's van gisteren er is bijquote:Op zondag 22 mei 2005 11:08 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Macro functie is kut...
Maar naar 1.5 jaar
Hier is het ook perfect weer. Strakke lucht, vogeltjes die fluiten, en kikkers in de vijver die je altijd hoort kwakenquote:Op zondag 22 mei 2005 11:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Hebben we hem ook weer met zijn onweer.
Hier is het heel mooi weer.
That makes 2 of usquote:Op zondag 22 mei 2005 11:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ook niet, eigenlijk. Gelukkig ben ik 'SC goeroe'.
Wat jij zegtquote:Op zondag 22 mei 2005 11:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ook niet, eigenlijk. Gelukkig ben ik 'SC goeroe'.
ahaquote:Op zondag 22 mei 2005 11:15 schreef Dark_Killah het volgende:
.
Nee, op de zonnescherm van de buren getieftquote:Op zondag 22 mei 2005 11:25 schreef Dark_Killah het volgende:
Niet naar beneden getieft?
Ben jij doorheen geslapenquote:Op zondag 22 mei 2005 12:17 schreef ArtyShock het volgende:
Môgguh.
Stik. Alweer middag zelfs...
Waar is nou die zon die ze beloofd hadden?
Hierquote:Op zondag 22 mei 2005 12:17 schreef ArtyShock het volgende:
Môgguh.
Stik. Alweer middag zelfs...
Waar is nou die zon die ze beloofd hadden?
Da's niet eerlijk! Geef terug. Ik wil er ook een beetje van genieten.quote:
Ben je ook weer op een in het oog springende plaats in slaap gevallen?quote:
Hier is schijnt de zon ook volop.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk! Geef terug. Ik wil er ook een beetje van genieten.
Ik had gewoon in Groningen moeten blijven. Waarschijnlijk is het daar wèl mooi weer... Hier komt eens in de tien minuten twee seconden de zon door het wolkendek om vervolgens de boel weer in schaduw achter te laten...quote:
Tis hier redelijk te doenquote:Op zondag 22 mei 2005 12:36 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik had gewoon in Groningen moeten blijven. Waarschijnlijk is het daar wèl mooi weer... Hier komt eens in de tien minuten twee seconden de zon door het wolkendek om vervolgens de boel weer in schaduw achter te laten...
Troost je, wij moeten straks naar Maarssenbroek, daar zal het wel regenen. Doet het altijd goed op foto'squote:Op zondag 22 mei 2005 12:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk! Geef terug. Ik wil er ook een beetje van genieten.
De bank.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ben je ook weer op een in het oog springende plaats in slaap gevallen?
Ik zit schijnbaar op het enige bewolkte plekje van Nederland.quote:
En hoeveel mensen zaten er dit keer omheen?quote:
Ik was in mn eentje.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En hoeveel mensen zaten er dit keer omheen?
Je hebt na de troosteloze voorstelling van het Eurovisie Songfestival jezelf van verdriet helemaal volgegoten om vroeg in de middag wakker te worden met een ontzettend stijve nek?quote:Op zondag 22 mei 2005 12:52 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik was in mn eentje.(het was gewoon thuis)
dag en veel plezierquote:Op zondag 22 mei 2005 13:08 schreef es70 het volgende:
Aangezien van uitstel in dit geval geen afstel gaat komen, gaan wij maar eens richting familie om wat feestelijkheden voor te bereiden....
Veel plezier Es, tot laterquote:Op zondag 22 mei 2005 13:08 schreef es70 het volgende:
Aangezien van uitstel in dit geval geen afstel gaat komen, gaan wij maar eens richting familie om wat feestelijkheden voor te bereiden....
Een hele poos later vrees ik...quote:
Okay, misschien tot vanavond in ieder gevalquote:
Er is een race om 2 uur ofzoquote:Op zondag 22 mei 2005 13:40 schreef D.Rose het volgende:
*er klaar voor zit
Ojee, is het formule 1?quote:Op zondag 22 mei 2005 13:40 schreef D.Rose het volgende:
*er klaar voor zit
quote:
Tot later DK (viezerik)quote:Op zondag 22 mei 2005 13:45 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga maar eens douchen.
Is ook nog steeds niet gebeurd, best wel vies eigenlijk.
Tot zow fok!kers.
quote:Op zondag 22 mei 2005 13:46 schreef gurlie het volgende:
[..]![]()
Ben ik blij dat ik nu niet quasi verplicht naast J. op de bank zit om dat irritante scheurgeluid te horen.
eejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:
niet overdrijven hequote:Op zondag 22 mei 2005 13:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj![]()
Wat is jouw favo team eigenlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 13:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken
team staat er redelijk voor
Ik doe mijn bestquote:
Ah, alonso?quote:Op zondag 22 mei 2005 13:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken
team staat er redelijk voor
Aha, evenals Shreever en AMD64 en volgens mij ook Arceequote:
veel 'plezier'quote:Op zondag 22 mei 2005 13:59 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dacht ik al, die staat er goed voor.
Ik ga even bij de schoonouders op bezoek.
()
Ik zou toch een hoop uitvallers verwachtenquote:Op zondag 22 mei 2005 14:23 schreef dolle_hond het volgende:
tis weer saai in monaco
later wellichtquote:Op zondag 22 mei 2005 14:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou toch een hoop uitvallers verwachten![]()
Hier gebeurd nagenoeg nietsquote:Op zondag 22 mei 2005 15:17 schreef dolle_hond het volgende:
iig meer dan hier
Fles is het weekend weg naar Denemarken en zijn computer is stukquote:Op zondag 22 mei 2005 15:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
waarom eigenlijk
is fles zo erg afwezig
op zich wel lekkerquote:Op zondag 22 mei 2005 15:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fles is het weekend weg naar Denemarken en zijn computer is stuk![]()
Overleden computer, recentelijkquote:Op zondag 22 mei 2005 15:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
waarom eigenlijk
is fles zo erg afwezig
Lijkt mij ook leuk om een keer naartoe te gaanquote:
ben er al diverse keren geweest.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk om een keer naartoe te gaan![]()
Tegen mij zei hij koste wat het kostquote:Op zondag 22 mei 2005 15:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij heeft geen geld voor een nieuwe he
Alleen jammer dat het op zich best ver weg isquote:Op zondag 22 mei 2005 15:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ben er al diverse keren geweest.
is best leuk.
zeker met goed weer
Ik begreep ook dat hij z.s.m. een nieuwe ging bestellenquote:
Nietus! maar 500km vanaf Groningenquote:Op zondag 22 mei 2005 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het op zich best ver weg is![]()
Ik zeiquote:Op zondag 22 mei 2005 15:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die levertijden vallen idd ook niet mee
Nou, hoe zou jij daar dan even naartoe gaanquote:Op zondag 22 mei 2005 15:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nietus! maar 500km vanaf Groningen
</pimpstyle>
Groningen -> Nieuweschans = flink doortrekken naar 140 (half uurtje dus)quote:Op zondag 22 mei 2005 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, hoe zou jij daar dan even naartoe gaan![]()
![]()
Je kletst wel leuk over 'maar' 500 km maar zelfs met de auto is dat nog 5 uur one way![]()
De kosten hiervan buiten beschouwing gelaten.
Leuke fantasie heb jijquote:Op zondag 22 mei 2005 15:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen -> Nieuweschans = flink doortrekken naar 140 (half uurtje dus)
Duitsland -> Denemarken is hard karren, want dat mag![]()
2/3 uurtjes
Mijn ouders rijden![]()
vanaf hamburg gaat t wel.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen -> Nieuweschans = flink doortrekken naar 140 (half uurtje dus)
Duitsland -> Denemarken is hard karren, want dat mag![]()
2/3 uurtjes
Mijn ouders rijden![]()
jaquote:Op zondag 22 mei 2005 15:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zei
Ga NIET kopen online..
Zucht...
Loop een kleinere computerzaak binnen en voor minder heb je een leuke pc die binnen 2 dagen op je bureau staat
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 22 mei 2005 15:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja
dat is idd niet zo slim
wat was eigenlijk kapot aan zijn pc
3 uurtjes bedoel ik,quote:
ligt ook aan waar in DK.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 uurtjes bedoel ik,
3 x 100 = 300km
rest 200km = 60km/h
160 rijden
Het is nog geen 500km trouwens
Ooit haal je vast wel je rijbewijsquote:Op zondag 22 mei 2005 15:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 uurtjes bedoel ik,
3 x 100 = 300km
rest 200km = 60km/h
160 rijden
Het is nog geen 500km trouwens
anders reis je door naar DKquote:Op zondag 22 mei 2005 15:54 schreef Stuart het volgende:
Ik ben 11 en 12 juni in Groningen
Hopenlijk is daar wel wat te doen, anders is het zonde van de reistijd.
Wij gaan met ongeveer 50 man daar naartoe en ik verblijf in hotel deville ofzo![]()
Nee joh, dat is mij te ver weg voor een weekendquote:
2 uur vanaf groningenquote:Op zondag 22 mei 2005 15:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, dat is mij te ver weg voor een weekend![]()
He, dan zit ik net na mijn examensquote:Op zondag 22 mei 2005 15:54 schreef Stuart het volgende:
Ik ben 11 en 12 juni in Groningen
Hopenlijk is daar wel wat te doen, anders is het zonde van de reistijd.
Wij gaan met ongeveer 50 man daar naartoe en ik verblijf in hotel deville ofzo![]()
Misschien zie ik je dan nog wel vanaf een terrasquote:
ketchupquote:Op zondag 22 mei 2005 16:03 schreef Stuart het volgende:
Ik wilde vanavond biefstuk eten maar ik heb geen stroganoff of pepersaus in huis![]()
wij eten vanaaf taco'squote:Op zondag 22 mei 2005 16:03 schreef Stuart het volgende:
Ik wilde vanavond biefstuk eten maar ik heb geen stroganoff of pepersaus in huis![]()
volgens mij bijna iedereenquote:Op zondag 22 mei 2005 16:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had ook toyota, trulli en alonso hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |