Ben jij doorheen geslapenquote:Op zondag 22 mei 2005 12:17 schreef ArtyShock het volgende:
Môgguh.
Stik. Alweer middag zelfs...
Waar is nou die zon die ze beloofd hadden?
Hierquote:Op zondag 22 mei 2005 12:17 schreef ArtyShock het volgende:
Môgguh.
Stik. Alweer middag zelfs...
Waar is nou die zon die ze beloofd hadden?
Da's niet eerlijk! Geef terug. Ik wil er ook een beetje van genieten.quote:
Ben je ook weer op een in het oog springende plaats in slaap gevallen?quote:
Hier is schijnt de zon ook volop.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk! Geef terug. Ik wil er ook een beetje van genieten.
Ik had gewoon in Groningen moeten blijven. Waarschijnlijk is het daar wèl mooi weer... Hier komt eens in de tien minuten twee seconden de zon door het wolkendek om vervolgens de boel weer in schaduw achter te laten...quote:
Tis hier redelijk te doenquote:Op zondag 22 mei 2005 12:36 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik had gewoon in Groningen moeten blijven. Waarschijnlijk is het daar wèl mooi weer... Hier komt eens in de tien minuten twee seconden de zon door het wolkendek om vervolgens de boel weer in schaduw achter te laten...
Troost je, wij moeten straks naar Maarssenbroek, daar zal het wel regenen. Doet het altijd goed op foto'squote:Op zondag 22 mei 2005 12:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk! Geef terug. Ik wil er ook een beetje van genieten.
De bank.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ben je ook weer op een in het oog springende plaats in slaap gevallen?
Ik zit schijnbaar op het enige bewolkte plekje van Nederland.quote:
En hoeveel mensen zaten er dit keer omheen?quote:
Ik was in mn eentje.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En hoeveel mensen zaten er dit keer omheen?
Je hebt na de troosteloze voorstelling van het Eurovisie Songfestival jezelf van verdriet helemaal volgegoten om vroeg in de middag wakker te worden met een ontzettend stijve nek?quote:Op zondag 22 mei 2005 12:52 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik was in mn eentje.(het was gewoon thuis)
dag en veel plezierquote:Op zondag 22 mei 2005 13:08 schreef es70 het volgende:
Aangezien van uitstel in dit geval geen afstel gaat komen, gaan wij maar eens richting familie om wat feestelijkheden voor te bereiden....
Veel plezier Es, tot laterquote:Op zondag 22 mei 2005 13:08 schreef es70 het volgende:
Aangezien van uitstel in dit geval geen afstel gaat komen, gaan wij maar eens richting familie om wat feestelijkheden voor te bereiden....
Een hele poos later vrees ik...quote:
Okay, misschien tot vanavond in ieder gevalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |