Ik ben gisteren naar de rode hoed (Amsterdam) geweest, daar was Jimmy Walter.
Hij zegt dat de aanslagen niet zijn gebeurt zoals de media en het witte huis ons willen doen laten geloven.
Hij ondersteund dit met beeldmateriaal.
De beste voorbeelden waar je vragen bij kan stellen vind ik de aanslag op het pentagon, het gat wat de boeing heeft veroorzaakt, is veel te klein voor een boeing.
Verder, toen de twin towers ineenstorten ging dat veel te snel.
In 8.4 seconden klapte een gebouw ineen wat was opgebouwd uit staal. Als je een steen vanaf het dak had gegooid, had de steen ongeveer dezelfde tijd nodig om de grond te bereiken.
De officiele verklaring is dat de vloeren waren ingestort en dat die de andere vloeren hebben meegenomen. Maar de onderliggende vloeren waren nog intact, die moeten dus een, minimale, remmende werking hebben gehad op het instorten.
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik ben geen expert in architectuur of in het opblazen van gebouwen of wat het resultaat is van een vliegtuig wat in een gebouw vliegt. Ik ga alleen af van wat ik zie en wat ik hoor. Wat voor mij logisch klinkt, daar baseer ik mijn mening op.
Wat ik in de rode hoed heb gehoord, vind ik een horror scenario, voor deze dag was het vrij simpel, Bin Laden heeft voor de aanslagen gezorgd, punt. Maar nu zie ik een mogelijkheid dat Amerika zelf voor deze aanslagen heeft gezorgd, en dat baart me enorme zorgen, want als een regering tot zoiets in staat is, wat is dan het volgende???
Omdat ik nu eerst nieuwsgierig ben naar andere meningen stop ik met schrijven, anders wordt het zo lang om te lezen.