Als ik niet zo eerlijk was begon ik gisteren nog een steenhandel.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:22 schreef spiritual het volgende:
Is er nog iets waar ik rekening mee moet houden?
lief van je, en bedankt voor de info. Maar wat is jou ervaring ermee? Voel je je anders op het moment dat je het kristal een tijdje niet gedragen hebt?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:30 schreef Natalie het volgende:
Heb hier een edelstenen handboek thuis. Als je speciale dingen wil weten over bijv. de werking die men eraan toeschrijft, gil maar effies.
Ik sluit zo af, maar morgen zit ik met handboek en al weer voor de pc.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:39 schreef spiritual het volgende:
lief van je, en bedankt voor de info. Maar wat is jou ervaring ermee? Voel je je anders op het moment dat je het kristal een tijdje niet gedragen hebt?
WFL is de andere kant opquote:Op zondag 22 mei 2005 21:20 schreef Integrity het volgende:
Heeft iemand hier een rapport waarbij de werking van stenen is onderzocht? Tot nu toe merk ik alleen maar geloof in een steentje.
Heb jij die stenen voor je verzameling omdat je ze mooi vindt of omdat je gelooft dat ze een bepaald effect hebben?quote:
Je moet geen woorden in mijn mond gaan leggen, Integrity. Dat siert je niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:35 schreef Integrity het volgende:
Je antwoord is dus: Heb hier een edelstenen handboek thuis. Als je speciale dingen wil weten over bijv. de werking die men eraan toeschrijft, gil maar effies.
Oftwel: je gelooft erin.
Vraagje, waar haal je in Godsnaam die shit vandaan? De TS stelt een vraag, ik heb een boek erover, dus ik geef antwoord op de vraag van de TS voor zover ik dat kan. Hoe weet jij waar dat boek over gaat? Heb je 't in huis?quote:De TS zegt:
Deze kristallen heb ik dus gekocht min of meer als experiment. Mijn vraag is wie er meer ervaring heeft in het dragen, of ander gebruik van kristallen. Wat zijn jouw ervaringen? Welke kristallen bezit jij en hoe gebruik je ze? Is er nog iets waar ik rekening mee moet houden?
Hieruit wordt duidelijk dat de TS nog niet zeker is van de werking. Jij zegt in de vorige quote:
Heb hier een edelstenen handboek thuis.
Dat betekent dat je iets van een bewijs hebt, of in elk geval een boekje dat vergelijkbaar is met het niveau van het engelen boek. Fake dus! Als ik het fout heb, dan kun je met bewijs komen en heeft de TS een goed antwoord. Of wil je graag mensen vertellen hoeveel je wel niet weet over dingen die anderen niet weten?
Wat bedoel je hier precies mee? waar heeft de bijbel het over?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:47 schreef Integrity het volgende:
Het kwam omdat ik dit geloof erin had en de bijbel spreekt hierover en het is ook waar.
Shit siert jou ook niet, succes ermee.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je moet geen woorden in mijn mond gaan leggen, Integrity. Dat siert je niet.
Als je interesse in iets hebt dan doe je daar graag kennis over op. Daarom heb ik dat boek in huis. En wie zegt dat dat boek louter gaat over eventuele werkingen? Vindplaats, historie en chemische samenstelling worden uitgebreider besproken dan die hele werking.
Dus waar jij vandaan haalt dat ik erin zou geloven is mij een raadsel. Dat baseer je voornamelijk op je eigen interpretatie van mijn woorden.
[..]
Vraagje, waar haal je in Godsnaam die shit vandaan? De TS stelt een vraag, ik heb een boek erover, dus ik geef antwoord op de vraag van de TS voor zover ik dat kan. Hoe weet jij waar dat boek over gaat? Heb je 't in huis?
En waar zie jij staan dat mensen zou willen vertellen over hoeveel ik wel niet weet?
Dat klinkt nogal arrogant, vind je zelf ook niet?
Voor je nu weer gaat lopen posten, lees je dan een beetje in. Dan komt er tenminste nog iets zinnigs uit. Tenminste, dat hopen we dan maar, hè?
Verhaal van het gouden kalfquote:Op zondag 22 mei 2005 22:10 schreef spiritual het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? waar heeft de bijbel het over?
Men kope een theekistje met een glazen bovenkantje bij Xenos, bekleed het en beschilder het kistje. Be creative. Voor een paar eurootjes doe je je stenen eer aan.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:27 schreef sweetgirly het volgende:
en zo'n kistje wil ik ooit nog aanschaffen om ze netjes erin te doen etc.
Hehe, dat is nog een goed idee ookquote:Op zondag 22 mei 2005 22:51 schreef nokwanda het volgende:
Men kope een theekistje met een glazen bovenkantje bij Xenos, bekleed het en beschilder het kistje. Be creative. Voor een paar eurootjes doe je je stenen eer aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |