Naja dat is wel waar ja, maar iig waar zijn de voorrondes te zien?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
Wat is er raar aan ?
Nilis stond in de eerste ronde tegen ik geloof Romario.
Verder zijn het allemaal grote namen.
Inderdaad. Op dit forum zou een Kindvall onmogelijk van een Litmanen kunnen winnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:06 schreef Luni het volgende:
Leuk zo'n topic, maar ik denk toch dat degene die stemmen meer kijken naar de club waarvoor iemand gespeeld heeft i.p.v. de kwaliteiten van de speler.
in de finale kan dat het val zijn ja maar in de voorronde's heb ik Ronaldo en Romario gewoon mijn stemmen gegeven. Ondanks dat ik redelijk anti PSV ben. Maarja ik hoop dat Jari wintquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:06 schreef Luni het volgende:
Leuk zo'n topic, maar ik denk toch dat degene die stemmen meer kijken naar de club waarvoor iemand gespeeld heeft i.p.v. de kwaliteiten van de speler.
Ik denk dat Kindvall alleen op een feyenoord forum zal winnen. Litmanen was gewoon een stukje groterquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:17 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Inderdaad. Op dit forum zou een Kindvall onmogelijk van een Litmanen kunnen winnen.
Dan onderschat je ook wel wat stemmers.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:06 schreef Luni het volgende:
Dit soort stemmen zijn gewoon lachwekkend, en zouden eigenlijk niet meegeteld moeten wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:02 schreef ThomasBerge het volgende:
Romário VS Velibor Vasovic
Ronaldo VS Nwankwo Kanu
Finidi George VS Ove Kindvall VS Jari Litmanen
Edström is er ook al uitquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:17 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Inderdaad. Op dit forum zou een Kindvall onmogelijk van een Litmanen kunnen winnen.
Een stem is een stem, gelijke monniken, gelijke kappenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dit soort stemmen zijn gewoon lachwekkend, en zouden eigenlijk niet meegeteld moeten worden.
Hoe kan Kanu uberhaupt deze finale gehaald hebben?!
Mee eens. Ronduit zielig. Daarom doe ik niet mee aan dit soort spelletjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dit soort stemmen zijn gewoon lachwekkend, en zouden eigenlijk niet meegeteld moeten worden.
vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
ben bang dat dat nog wel eens tegen kon gaan vallenquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:26 schreef appelsientje het volgende:
Romário VS Velibor Vasovic
Ronaldo VS Nwankwo Kanu
Finidi George VS Ove Kindvall VS Jari Litmanen
Duidelijk wie er gaat winnen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |