De meeste users van VBL zullen hem niet hebben zien spelen, dus ik denk niet dat ie het halen zal.quote:
Daarom heb ik hem ook m'n stem gegeven.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:07 schreef golfer het volgende:
[..]
De meeste users van VBL zullen hem niet hebben zien spelen, dus ik denk niet dat ie het halen zal.
Klopt, maar laatst stond er ook een artikel over Vasovic in volgens mij de VI of de Johan. Toen ben ik wat meer gaan lezen over deze voetballer. Wat een geweldige voetballer moet dat zijn geweest zeg! Jammer dat ik toen nog niet geboren wasquote:Op zondag 22 mei 2005 18:10 schreef rubbereend het volgende:
idd k moet bekennen dat ik niet zo bekend ben met de heer Vasovic, k weet wie t is en k ken de gebruikelijke beelden, maar niet.
De man is een - helaas - overleden legende hoor Golfer!quote:Op zondag 22 mei 2005 18:07 schreef golfer het volgende:
[..]
De meeste users van VBL zullen hem niet hebben zien spelen, dus ik denk niet dat ie het halen zal.
Naja dat is wel waar ja, maar iig waar zijn de voorrondes te zien?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
Wat is er raar aan ?
Nilis stond in de eerste ronde tegen ik geloof Romario.
Verder zijn het allemaal grote namen.
Inderdaad. Op dit forum zou een Kindvall onmogelijk van een Litmanen kunnen winnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:06 schreef Luni het volgende:
Leuk zo'n topic, maar ik denk toch dat degene die stemmen meer kijken naar de club waarvoor iemand gespeeld heeft i.p.v. de kwaliteiten van de speler.
in de finale kan dat het val zijn ja maar in de voorronde's heb ik Ronaldo en Romario gewoon mijn stemmen gegeven. Ondanks dat ik redelijk anti PSV ben. Maarja ik hoop dat Jari wintquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:06 schreef Luni het volgende:
Leuk zo'n topic, maar ik denk toch dat degene die stemmen meer kijken naar de club waarvoor iemand gespeeld heeft i.p.v. de kwaliteiten van de speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |