Truste.quote:
Neuh nog niet eens denk ik. Het is eerder zo dat men weer uitgekeken is op de huidige machthebbers. Zag je in 2002 ook hier in NL. En over een paar jaar draait men weer net zo hard bij.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Toch interessant om te zien.
Het beleid van de SPD is blijkbaar niet in goede aarde gevallen
Probleem is dat de SPD de groenen momenteel gewoon nodig hebben om mee te kunnen regeren. Net als de CDU die niet zonder de 'liberalen' kan...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:43 schreef Priapus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
De Groenen hebben hun Stammwähler, rond 6%, behouden.
De SPD heeft de rekening gepresenteerd gekregen voor het feit dat ze zich overgeleverd heeft aan de Groenen.
Hoe sneller de SPD zich distantieert van de Groenen, hoe sneller ze weer op haar natuurlijke niveau komt.
De SPD heeft zich laten gijzelen door de Groenen de laatste jaren. IIG heeft Schröder zich laten gijzelen om toch maar Bundeskanzler te zijn met twee termijnen.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Probleem is dat de SPD de groenen momenteel gewoon nodig hebben om mee te kunnen regeren. Net als de CDU die niet zonder de 'liberalen' kan...
Ik dacht dat het een vervuilingskaart was.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:04 schreef Monidique het volgende:
[[url=http://www.world66.com/community/mymaps/worldmap?visited=DMATBEHRFRDELUNLSI]afbeelding][/url]
Ik ben een echte globetrotter.
In wezen ook.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:05 schreef Priapus het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een vervuilingskaart was.
ROFLMAOPIMP!quote:
Kom niet gek veel verderquote:Op maandag 23 mei 2005 00:04 schreef Monidique het volgende:
[[url=http://www.world66.com/community/mymaps/worldmap?visited=DMATBEHRFRDELUNLSI]afbeelding][/url]
Ik ben een echte globetrotter.
De geschiedenis herhaalt zich telkens weerquote:Op zondag 22 mei 2005 23:52 schreef du_ke het volgende:
Neuh nog niet eens denk ik. Het is eerder zo dat men weer uitgekeken is op de huidige machthebbers. Zag je in 2002 ook hier in NL. En over een paar jaar draait men weer net zo hard bij.
Verfassung.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:04 schreef Priapus het volgende:
Nou nog ff kijke of das Grundgesetz meewerkt
Yep.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De geschiedenis herhaalt zich telkens weer![]()
Het enige wat we leren van het verleden is dat we niet leren van het verleden![]()
Ik denk het wel.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:20 schreef du_ke het volgende:
Yep.
Ach voor NRW is het niet verkeerd om eens wat af te wisselen na 40 jaar. Alleen of het CDU nou een fatsoenlijke partij is om te laten vernieuwen/ verfrissen.
quote:Op maandag 23 mei 2005 00:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Conservatisme is geen behoudzucht maar vernieuwt de dingen die vernieuwt moeten worden en laat de goede dingen intact.
Structurele oplossingen vs opportunistische veranderingszucht.
Ik heb alle vertrouwen in de CDU
Het is toch de CDU dus daar zal vast wel een conservatieve basis zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:27 schreef du_ke het volgende:Je denkt dat het CDU in NRW het grote conservatieve ideaal aanhangt?
Gaat je tegenvallen. Die gaan wel wat ingrepen doen maar ook niet te veel omdat ze toch rekening moeten blijven houden met de publieke opinie.
CDU is het Duitse CDA gewoon een redelijke middenpartij dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is toch de CDU dus daar zal vast wel een conservatieve basis zijn.
Laten we gewoon afwachten wat ze er van maken.
Het CDA profileerde zich toch meer met haar "sociale gezicht". De CDU is rechtser, maar de ideologische ontwikkeling is ergens bij het Wirtschafstwunder opgehouden. Dat kan je herhalen, maar dan heb je wel eerst een soort armageddon nodig.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:31 schreef du_ke het volgende:
CDU is het Duitse CDA gewoon een redelijke middenpartij dus.
Deechte conservatieven zitten in Beieren bij de CSU.
Er zijn natuurlijk verschillen tussen de verschillende CDU afdelingen. Maar ze gaan uiteindelijk toch uit van dezelfde basis.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:31 schreef du_ke het volgende:
CDU is het Duitse CDA gewoon een redelijke middenpartij dus.
Deechte conservatieven zitten in Beieren bij de CSU.
En dus gegarandeerd de volgende verkiezingen weer verliestquote:Op maandag 23 mei 2005 00:37 schreef PJORourke het volgende:
NRW is, hoe dan ook, een prachtprijs. Het is alsof je A'dam en Rotterdam op de PvdA verovert.
Ik ga zo ff lekker buiten op het balkon een sigaretje roken en genieten van de sterrenhemel.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dus gegarandeerd de volgende verkiezingen weer verliest.
Overigens kan ik aanbevelen even naar buiten te kijken er is althans hier een hele mooie zo goed als volle maan.
Voor de oorlog. Er waren toen al wel spanningen maar we zaten in de relatief rustige zone.quote:
Nee wijsneus: Grundgesetz.quote:
Mwah, ik heb mijn onderschrift wat veranderd............... Wel typisch dat je een terrorist kennelijk een fijne man vindt.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:52 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een nieuw ikoon gemaakt, maar ik denk niet dat 'ie mag,.
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:30 schreef Monidique het volgende:
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*.
in 2002 was het door de politie verboden om met Carnaval als Osama Bin Laden verkleed te gaan, dus het zou mij niet verbazen.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:52 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een nieuw ikoon gemaakt, maar ik denk niet dat 'ie mag,.
Veto'squote:Londen houdt vast aan EU-korting
BRUSSEL Groot-Brittannië zal desnoods zijn veto gebruiken om te voorkomen dat het zijn korting op de EU-bijdrage verliest. Minister Straw (Buitenlandse Zaken) zei dat gisteravond in Brussel tijdens overleg over de EU-begroting.
Voorzitter Luxemburg wil de jaarlijkse Britse korting van 4,4 miljard euro in het budget voor de periode 2007-2013 schrappen. Voor andere landen, waaronder Nederland, zou de bijdrage omlaag gaan.
EC-voorzitter Barroso vindt de korting niet meer van deze tijd. Hij vindt het onjuist dat armere landen als Roemenië en Bulgarije na hun toetreding in 2007 meteen meer gaan betalen dan Engeland.
Typisch dat übertroll Ryan3 mag blijven. Als er ééntje dat topic heeft volgespamd met complottheoriën dan is hij dat wel.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:30 schreef Monidique het volgende:
Misschien is het wel een kloontje van een mod, who kows..quote:Op maandag 23 mei 2005 13:06 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Typisch dat übertroll Ryan3 mag blijven. Als er ééntje dat topic heeft volgespamd met complottheoriën dan is hij dat wel.
Ryan3 = Sidekick?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Misschien is het wel een kloontje van een mod, who kows..
Allemaal prima, maar flikker die zwartjassen die hier al wekenlang een lastercampagne voeren, tegen lucida e.a., er dan ook eens uit.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:30 schreef Monidique het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |