* Steekt vinger opquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:13 schreef PeRi het volgende:
Ik heb snoepkersen. Wie wil?
Heerlijk juist.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:14 schreef Duiveltja het volgende:
Het songfestival is overigens erg gay
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een klein beetje nichterig natuurlijk
Lekker, dank jequote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Ik begin er misselijk van te worden
Ergens in mij he.. diep van binnen.. zit een enorme relnicht.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een klein beetje nichterig natuurlijk
Dit was wat je eigenlijk bedoelde zeker?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had een stukje gekeken (met mute aan) en ik vond Hongarije erg goed lekker[afbeelding]
Natuurlijk. Ik mot geen troepsnoepquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lekker, dank je![]()
Toch wel deze he:
[afbeelding]
![]()
Hehe, heb ik ook altijd met die dingen. Ook met de haribo cola flesjes. Ik vreet maar door tot ik misselijk word, dan heb ik gelijk weer een tijdje genoeg van de haribo snoepjesquote:
Net zoals jij C. Ronaldo erg "goed" vindquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dit was wat je eigenlijk bedoelde zeker?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Net zoals jij C. Ronaldo erg "goed" vind
Ze waren in de aanbieding bij de Edah deze week hier. Haribo snoep voor ¤1,- per zak. Ik heb drie zakken gehaald, maar waarom weet ik ook niet meer want ik hoef echt niet meerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:18 schreef Dada het volgende:
[..]
Hehe, heb ik ook altijd met die dingen. Ook met de haribo cola flesjes. Ik vreet maar door tot ik misselijk word, dan heb ik gelijk weer een tijdje genoeg van de haribo snoepjes![]()
Zijn te koop bij de America Today in Utrechtquote:
Hey ik ga trouwens die ene film voor je opzoekenquote:
Puik plan. Ik ben door mn films heen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:21 schreef Duiveltja het volgende:
Hey ik ga trouwens die ene film voor je opzoeken
Die heb ik in Australië eens gehad. Vies was het niet, maar heel speciaal vond ik het ook weer niet. Geef mij maar een rosse koekquote:
Drum 'n bass niks voor mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:27 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
lala
rotterdam
Peri! kom je ook?
Opslaan als, bij bestandsnaam intikken: tralala.jpgquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
Zeg, hoe krijg ik .jpg bestanden in m'n Paint?
slepen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
Zeg, hoe krijg ik .jpg bestanden in m'n Paint?
Ja, die truc ken ik alquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Opslaan als, bij bestandsnaam intikken: tralala.jpg
Niet alleen tralala.
Jaaaaaaaa.....waterdicht bewijs nog welquote:
Filetypes; All files aanklikken!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die truc ken ik alMaar ik ben in Paint en wil em openen. Maar hij zegt dat ie alleen .bmp kan openen
Je kunt het .jpg bestand openen, dan ALT + prt scr , daarna open je paint en klik je op CTRL V.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:36 schreef Svensational het volgende:
Ja, die truc ken ik alMaar ik ben in Paint en wil em openen. Maar hij zegt dat ie alleen .bmp kan openen
Betekent dit dat jij niet verliefd bent op mij?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:37 schreef Dada het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa.....waterdicht bewijs nog wel![]()
Als jij je gewoon houdt aan je "dagelijkse" routine dan zul je er wel achterkomen
Héquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:39 schreef Christine het volgende:
Betekent dit dat jij niet verliefd bent op mij?
Vreemdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:39 schreef Svensational het volgende:
Oh, bij openen bedoel jeJa, dan krijg ik em wel te zien maar dan komt daarna dus die melding dat het niet kan.
Heb je mijn oplossing al geprobeerd?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:39 schreef Svensational het volgende:
Oh, bij openen bedoel jeJa, dan krijg ik em wel te zien maar dan komt daarna dus die melding dat het niet kan.
Ik ging niet vreemd, jij was ineens wegquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Héjij ging vreemd met jan en alleman he. Dat ben ik niet vergeten
![]()
Maar heb jij het nu over de foto’s? Die zijn, ik dacht, al een week weg hoor
Daar gaat het al misquote:
quote:
Ik heb wel Paint Shop Pro op deze computer maar wil ik dat opstarten ben ik een half uur verderquote:
Toen was ik er nog gewoon hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:43 schreef Christine het volgende:
Ik ging niet vreemd, jij was ineens weg
Hm...de liefde niet maar als jij het eenmaal op je heupen krijgt dan is liefde maar een leeg woordquote:En de liefde is nooit verdwenen...
Die foto's heb ik gelukkig nog opgeslagen
Niet op fokquote:
Nou, liefde is een groot woord idd...quote:Hm...de liefde niet maar als jij het eenmaal op je heupen krijgt dan is liefde maar een leeg woord
Wel waarquote:
Ja hoorquote:Nou, liefde is een groot woord idd...
Maar ik mag je wel leuk vinden toch?
Zoek het anders ff op in een woordenboek.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Verliefd wat is verliefd ?
Is dat je overgeven aan een ander persoon?
Is het voor gek lopen op straat?
Ik ken geen liefde
Ik deed gewoon Arnold telefoonboek grunberg naquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoek het anders ff op in een woordenboek.
Oh, ik dacht eerder aan een imitatie van Orginial.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik deed gewoon Arnold telefoonboek grunberg na![]()
Ja het laatste regeltjequote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eerder aan een imitatie van Orginial.
quote:
Ja hoor, maar verliefd...neuh....daarvoor ben jij te loopsquote:
Ik ben niet loopsquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja hoor, maar verliefd...neuh....daarvoor ben jij te loops![]()
My biggest fanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:35 schreef Dada het volgende:
[..]Buup
![]()
Zeker weer een "grap" al die smilies. Staan zeker ook nog eens in een "grappige" volgorde
Nou, bij hem komt het niet verder dan een paar centimeterquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben niet loops
Maar daar kom je vanzelf wel achter dan. Misschien moet de liefde nog groeien he 8;
Oeh, jij hebt plannenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:38 schreef Christine het volgende:
Ik ben niet loops
Maar daar kom je vanzelf wel achter dan. Misschien moet de liefde nog groeien he
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:57 schreef Dada het volgende:
He Sven, doe niet zo kinderachtig
of heb jij mijn bericht gewoon over het hoofd gezien?
Spuit 11quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:40 schreef BVO het volgende:
Christine wordt verliefd op alles waarbij wat hangt van onder..
Niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:40 schreef BVO het volgende:
Christine wordt verliefd op alles waarbij wat hangt van onder..
Uhm....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:38 schreef Bupatih het volgende:
Nou, bij hem komt het niet verder dan een paar centimeter
Dat zegt genoeg lijkt mijquote:
En Dizer?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet.
Ik heb me een tijdje wat sletterig gedragen op fok, maar ik ben eerlijk waar alleen maar verliefd op Dada nu
quote:
Op mij nog nooit.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:42 schreef Bupatih het volgende:
En BVO?
Hind. toch wel?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Op mij nog nooit.. Geen enkele FOK!dame.
.
quote:
Oh, de . niet gezien.quote:
Hehe, hij snapt hemquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, de . niet gezien..
Hind. is leuk ja..
Hihi...een poging daartoequote:
Waar zie je mij dat wél doen dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:46 schreef Dada het volgende:
[..]
Hihi...een poging daartoe![]()
Maar ik pretendeer ook niet een grappenmaker te zijn he![]()
Dan moet je eens in : [HOMO] #1259 - Klooien wordt schromelijk onderschat.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Op mij nog nooit.. Geen enkele FOK!dame.
.
Jij kort ook iedereens naam af he.quote:
Die vrouwen vallen niet op mij, ik wel op hen. Das het probleem.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan moet je eens in : [HOMO] #1259 - Klooien wordt schromelijk onderschat.
gaan kijken wie weet waar je achterkomt![]()
Kutnaam.quote:
Nou.....tja....ik dacht meer aan een vriendschap. Het komt me nou wel rauw op mijn dak vallen he. Zo’n internet trouwerij daar moet je toch wel even goed over nadenken. Daar stap je niet even in om er vervolgens na drie kinderen weer uit te stappen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:48 schreef Christine het volgende:
Maar Dada, wil je nog wel met me trouwen?
Of er zijn wel vrouwen die op jou vallen maardat je het gewoon niet zietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Die vrouwen vallen niet op mij, ik wel op hen. Das het probleem..
Jij kort Inso ook af, dusquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Kutnaam.. Als zelfs een niet-SC'er als Inso me zo gaat noemen, is het wel heel treurig he.
.
Ik heet BVO.. Dus.
.
Ja da's waar.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:54 schreef Dada het volgende:
[..]
Nou.....tja....ik dacht meer aan een vriendschap. Het komt me nou wel rauw op mijn dak vallen he. Zo’n internet trouwerij daar moet je toch wel even goed over nadenken. Daar stap je niet even in om er vervolgens na drie kinderen weer uit te stappen.
Gewoon rondhangen na een concert van Jan Smit BVO, wedden dat je ballen blauw kleuren van zaadarmoedequote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Of er zijn wel vrouwen die op jou vallen maardat je het gewoon niet ziet
Precies, vooral niet haastenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:55 schreef Christine het volgende:
Ja da's waar.
Dan denken we er nog even over na toch?
Ja! We hebben zelfs gekletst!quote:
Dag dag, ik ga ook straks uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:40 schreef karoltje het volgende:
Ik ga uut! Tschuss!
eenschquote:
Ik ben sinds woensdag niet echt actief meer geweest schat.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
Oh, en je web-log is ook een beetje dood he
Laatste bericht is van afgelopen zondagquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben sinds woensdag niet echt actief meer geweest schat.
Nou enquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laatste bericht is van afgelopen zondag
Ik wilde alleen maar aantonen dat je een drogreden gebruiktequote:
Coolquote:
Dan moet ik die maar gaan kopen als ik tijd heb deze week.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:40 schreef babette21 het volgende:
hé Maikel, Viviënne staat deze week in Televizier
[maar ik ben nu iets te bezopen om 't voor je te scannen]
Wij gaan elk jaarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:59 schreef Svensational het volgende:
Ik wil ook naar de Efteling. De laatste keer dat ik daar was was toen ik 6 was ofzo
Op de dag van de bijlmerramp was dat
Ook saaiquote:Op zondag 22 mei 2005 03:21 schreef Svensational het volgende:
In de categorie van: Niet dronken na avondje stappen - Svensational
Kloptquote:
Ey weetje ik ga naar bed zou je ook moeten doenquote:
Super gezelligquote:Op zondag 22 mei 2005 08:55 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen. Is het nog gezellig hier?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:39 schreef PeRi het volgende:
Ik ga krullen creëeren.
Nou, hou je centen maar in je zak hoor....quote:Op zondag 22 mei 2005 00:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan moet ik die maar gaan kopen als ik tijd heb deze week.
Bedankt voor de tip![]()
Ze moet natuurlijk weg daar en naar een volwassen omroep gaan rtl4 ofzoquote:Op zondag 22 mei 2005 13:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nou, hou je centen maar in je zak hoor....
[afbeelding]
Ik doelde op gtstquote:Op zondag 22 mei 2005 13:55 schreef Skaai het volgende:
rtl4?
Tussen de TellSell trutjes, Irene Moors en Ron Brandsteder? Tof.
Volwassener dan Zoop en Nickelodeonquote:Op zondag 22 mei 2005 14:16 schreef Skaai het volgende:
GTST is volwassen?![]()
![]()
Btw: Ik ga weer koekjes bakken.
quote:Op zondag 22 mei 2005 13:55 schreef Skaai het volgende:
rtl4?
Tussen de TellSell trutjes, Irene Moors en Ron Brandsteder? Tof.
Je volgt het dus welquote:Op zondag 22 mei 2005 14:20 schreef Skaai het volgende:
Ik zou echt dom worden als scriptschrijver van GTST. Verzin maar eens nieuwe complotten en spannende gebeurtenissen. Benjamin als geest, Ludo die ineens de broer van Stefano is, Sjors die een belg in zijn benen schiet met een of andere stomme schietmasjien.![]()
![]()
Om debiel van te worden.
Dank je wel, ik was het helemaal vergetenquote:Op zondag 22 mei 2005 13:13 schreef BVO het volgende:
Dizer, je kan tot dinsdag nog stemmen in het tournament!
ja hallo, ik kom net binnenfietsen en jij vertrekt spontaan weer....quote:
Maar nu ben ik er. Ik heb je al twee dagen niet gesproken. Ik mis jequote:Op zondag 22 mei 2005 15:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja hallo, ik kom net binnenfietsen en jij vertrekt spontaan weer....
dan kan ik 't ook niet helpen hoor....
mja da's wel logisch, ik zou mij ook gaan missen na 2 dagen...quote:Op zondag 22 mei 2005 15:14 schreef Dizer het volgende:
Maar nu ben ik er. Ik heb je al twee dagen niet gesproken. Ik mis je![]()
Heb ik je bezopen gemist... damn daar ging weer een sexbeurt voorbijquote:Op zondag 22 mei 2005 15:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja da's wel logisch, ik zou mij ook gaan missen na 2 dagen...
ik was hier gisteravond nog even, maar toen was ik dus de enige...
en ik was nog wel in beschonken toestand![]()
Wow wat een eer inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2005 15:24 schreef babette21 het volgende:
nou zeg...alsof ik in elke dronken bui met iemand 't nest in duik
ik ben heel braaf enzo hoor.... zo'n actie is één keer voor gekomen: met jou!! [ wat een eer he]
Zij is de enige grappige belspelletjes presentatricequote:Op zondag 22 mei 2005 16:16 schreef mark_03 het volgende:
Morgen jarig
[afbeelding]
Omdat 't zo stil is maar ff een Wytske post(lang niet gedaan trouwens
)
JAquote:Op zondag 22 mei 2005 16:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zij is de enige grappige belspelletjes presentatrice![]()
Eensch!!quote:Op zondag 22 mei 2005 16:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook
Griekenland was de terechte winnaar
En Zweden was uiteraard![]()
Ik vond alle nummers opelkaar lijkenquote:Op zondag 22 mei 2005 16:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook
Griekenland was de terechte winnaar
En Zweden was uiteraard![]()
Noorwegen vond ik leukquote:Op zondag 22 mei 2005 16:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik vond alle nummers opelkaar lijkenVond het maar weinig muzikaal... met als dieptepunt Noorwegen (Wimwham ofzo?) Bleh
.
Die heb ik gemist... heb 't wel gehoord bij het commentaar bij de puntentellingquote:Op zondag 22 mei 2005 16:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Noorwegen vond ik leuk
Net als Moldavie (met die oma in die stoel)
Daar ben ik ook nog langsgezaptquote:Op zondag 22 mei 2005 16:46 schreef Svensational het volgende:
Ik heb Laat ze maar Lachen gekeken en daarna Stille Nacht. Mooie film
Heb jij het ook op de BBC gekeken?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Noorwegen vond ik leuk
Net als Moldavie (met die oma in die stoel)
Ja, dat was al op 7 uur... dat heb ik nog wel gezien ... wel geinigquote:
Dat ze die vent vermoordde bedoel je?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog langsgezaptMet Victoria en die ketting, dat heb ik gezien
Ik heb de helft gezien, was wel leuk ja. Met dat onderschrift bij die fotoquote:Op zondag 22 mei 2005 16:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dat was al op 7 uur... dat heb ik nog wel gezien ... wel geinig
En heb De Toppers gemist ... laatste 10 minuten maar gezien ... maar zag er leuk uit
Nee men, je had het op de BBC moeten kijkenquote:Op zondag 22 mei 2005 16:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee op Nederland gewoon. En ik vond Cornald Maas erg grappig
Ja, preciesquote:Op zondag 22 mei 2005 16:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ze die vent vermoordde bedoel je?
En ik heb DWHN gemist
En die grondwet ... helemaal afgekraakt ... prachtigquote:Op zondag 22 mei 2005 16:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb de helft gezien, was wel leuk ja. Met dat onderschrift bij die foto
Ja, toen zag ik pas dat het bezig was. Was het dus afgelopenquote:Op zondag 22 mei 2005 16:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb de helft gezien, was wel leuk ja. Met dat onderschrift bij die foto
Nee, Nederlandquote:Op zondag 22 mei 2005 16:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee men, je had het op de BBC moeten kijken
Terry
Whaha, leeft ie nogquote:Op zondag 22 mei 2005 16:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zag. JK.
. net op TV.
Snel weggezapt..
btw wat is tof in Eindhoven?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, Nederland
Deden ze de hele tijd alsof Nederland toch in de finale zat
'Oke, daar komt Turkije, dan krijgt Nederland nu eindelijk punten'
Guus Meeuwisquote:
Misschien waren het archiefbeelden.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:51 schreef mark_03 het volgende:
Whaha, leeft ie nog
Nooit meer wat van 'm gehoord
Hey Tom!! Hoest met de sik?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zag. JK.
. net op TV.
Snel weggezapt..
Alles?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hey Tom!! Hoest met de sik?
Ik heb alles helemaal gladgeschoren, ben nu helemaal babyface![]()
Waarom denk je dat hij dezequote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Guus Meeuwis(ohnee, die komt uit Tilburg)
Ik ga daar een avondje heen, maar ik ben er echt nooit uitgeweest ofzoquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 22 mei 2005 16:55 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga daar een avondje heen, maar ik ben er echt nooit uitgeweest ofzo
ah ik ga maar weer es voor de baardaaplook de komende tijdquote:Op zondag 22 mei 2005 16:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
HIj zit er nog steeds. Misschien gaat 'ie er in de zomer van af, dat zie ik dan wel weer..
Sommige delen wel jaquote:
Ik vond Cornald ook zo leuk.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, Nederland
Deden ze de hele tijd alsof Nederland toch in de finale zat
'Oke, daar komt Turkije, dan krijgt Nederland nu eindelijk punten'
En die presentatrice ... "die Thunderbird wil ook wat zeggenquote:Op zondag 22 mei 2005 17:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond Cornald ook zo leuk..
Bij die puntengeefster uit Ierland.![]()
.
echt waar????quote:Op zondag 22 mei 2005 17:50 schreef BVO het volgende:
Ik kon het niet laten om het spoilertopic te lezen.
Nee hoor.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt waar????
wat dom......dan is de lol er toch al af???
Dat Wil Henk Niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:05 schreef Skaai het volgende:
DWHN?
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
HIj zit er nog steeds. Misschien gaat 'ie er in de zomer van af, dat zie ik dan wel weer..
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb een schijthekel aan Watskeburt.
Zo, dat moest er even uit.
Dit was het nieuwsquote:Op zondag 22 mei 2005 18:05 schreef Skaai het volgende:
DWHN?
sjembekquote:Op zondag 22 mei 2005 18:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dit was het nieuws
EN hou op met dat Watskeburt![]()
wat een verschrikking is dat
Kut...helemaal vergetenquote:Op zondag 22 mei 2005 17:36 schreef babette21 het volgende:
heb net even "Stille Nacht" gekeken....
quote:
Dat stond in de Tina!!!quote:Op zondag 22 mei 2005 19:06 schreef PeRi het volgende:
Een vlecht en haarspray. En ermee geslapen. Dat zou helpen.
Er valt niks te zien. Want het is zo smooth als altijd.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:06 schreef Dada het volgende:
[..]foto....? anders kan ik er geen oordeel over vellen natuurlijk. Misschien staat je haar nu wel heel leuk
![]()
Primaquote:Op zondag 22 mei 2005 19:07 schreef PeRi het volgende:
Er valt niks te zien. Want het is zo smooth als altijd.
dat deed ik vroeger altijd, voor de schoolfotograafquote:Op zondag 22 mei 2005 19:06 schreef PeRi het volgende:
Een vlecht en haarspray. En ermee geslapen. Dat zou helpen.
Er stond duidelijk in dat het mooie krullen zou opleverenquote:Op zondag 22 mei 2005 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat deed ik vroeger altijd, voor de schoolfotograaf
maar - voor het geval je het nog eens wilde proberen - daar krijg je sowieso geen krullen van,
alleen maar slag in je haar
Ja. Helemaal stijl.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Prima![]()
Houden zo, staat mooi
EDIT: ik ga ervanuit dat je met "smooth" stijl haar bedoelt?
Ik vond de dader ook erg voorspelbaar, daarom dacht ik juist dat hij het niet wasquote:Op zondag 22 mei 2005 17:36 schreef babette21 het volgende:
ik vond 't wat voorspelbaar wie de dader was, maar diens vader was wel weer een verrassing!
Wie is dat in je ava?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:00 schreef Dada het volgende:
[..]
Kut...helemaal vergetenDan maar even huren
Waarom niet?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:24 schreef timbob het volgende:
[..]
nee
wie wil er nou een gast scoren die uit z'n plaat staat te gaan...
voor het verhaal had ik het leuker gevonden als het 'n onbekende bleek te zijn...quote:Op zondag 22 mei 2005 19:23 schreef Svensational het volgende:
Ik vond de dader ook erg voorspelbaar, daarom dacht ik juist dat hij het niet was!
Iemand die totaal niet in het verhaal voorkomt bedoel je??quote:Op zondag 22 mei 2005 19:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor het verhaal had ik het leuker gevonden als het 'n onbekende bleek te zijn...
Na vanavond neem ik een andere avatarquote:Op zondag 22 mei 2005 19:30 schreef PeRi het volgende:
Ik denk telkens dat Babette Sven is. En andersom.
da's wel de meeste onlogische vergissing, vergelijkbare ava's is hierin dan ook geen excuusquote:Op zondag 22 mei 2005 19:30 schreef PeRi het volgende:
Ik denk telkens dat Babette Sven is. En andersom.
'kan wel'quote:Op zondag 22 mei 2005 19:31 schreef Svensational het volgende:
Ah, Jessica Alba. Dat kan wel ja.
Whehequote:Op zondag 22 mei 2005 19:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's wel de meeste onlogische vergissing, vergelijkbare ava's is hierin dan ook geen excuus
doorgaans is het zo dat de postivieve berichten van Sven komen, en de negatieve van mij...
simple as that![]()
![]()
![]()
ja iemand die hooguit 'n keertje langsloopt, meer bij toeval zeg maarquote:Op zondag 22 mei 2005 19:32 schreef Svensational het volgende:
Iemand die totaal niet in het verhaal voorkomt bedoel je??
Waar moet ik Jessica Alba van kennen dan?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
'kan wel'
Zo'n lekker wijf, geen twijfel mogelijk.![]()
De ava's lijken niet eens op elkaarquote:Op zondag 22 mei 2005 19:35 schreef PeRi het volgende:
Ja kijk, nu dacht ik dus dat Sven 2x iets had gepost.
quote:Op zondag 22 mei 2005 19:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar moet ik Jessica Alba van kennen dan?
zal ik het dan maar eerlijke opbiechten??? Sven is eigenlijk mijn kloontje.....quote:Op zondag 22 mei 2005 19:35 schreef PeRi het volgende:
Ja kijk, nu dacht ik dus dat Sven 2x iets had gepost.
Nee, maar het zijn dezelfde vouwen en ze lijken enigszins op elkaar. Het verwart mequote:Op zondag 22 mei 2005 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
De ava's lijken niet eens op elkaar
haha daar is gewoon niks tegenin te brengen, 't is waar...quote:Op zondag 22 mei 2005 19:38 schreef Airelle het volgende:
Weet er iemand TEGEN argumenten voor de volgende stelling?
De (sterk) erotische clips op Mtv en Tmf moeten worden verboden omdat ze schadelijk zijn voor jongeren.
Jongeren komen zonder die clips ook wel in aanraking met erotiek hoor.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:38 schreef Airelle het volgende:
De (sterk) erotische clips op Mtv en Tmf moeten worden verboden omdat ze schadelijk zijn voor jongeren.
"Dan krijgen ze nog ergens sexuele voorlichting". Ofzo?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:38 schreef Airelle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |