sjembekquote:Op zondag 22 mei 2005 18:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dit was het nieuws
EN hou op met dat Watskeburt![]()
wat een verschrikking is dat
Kut...helemaal vergetenquote:Op zondag 22 mei 2005 17:36 schreef babette21 het volgende:
heb net even "Stille Nacht" gekeken....
quote:
Dat stond in de Tina!!!quote:Op zondag 22 mei 2005 19:06 schreef PeRi het volgende:
Een vlecht en haarspray. En ermee geslapen. Dat zou helpen.
Er valt niks te zien. Want het is zo smooth als altijd.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:06 schreef Dada het volgende:
[..]foto....? anders kan ik er geen oordeel over vellen natuurlijk. Misschien staat je haar nu wel heel leuk
![]()
Primaquote:Op zondag 22 mei 2005 19:07 schreef PeRi het volgende:
Er valt niks te zien. Want het is zo smooth als altijd.
dat deed ik vroeger altijd, voor de schoolfotograafquote:Op zondag 22 mei 2005 19:06 schreef PeRi het volgende:
Een vlecht en haarspray. En ermee geslapen. Dat zou helpen.
Er stond duidelijk in dat het mooie krullen zou opleverenquote:Op zondag 22 mei 2005 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat deed ik vroeger altijd, voor de schoolfotograaf
maar - voor het geval je het nog eens wilde proberen - daar krijg je sowieso geen krullen van,
alleen maar slag in je haar
Ja. Helemaal stijl.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Prima![]()
Houden zo, staat mooi
EDIT: ik ga ervanuit dat je met "smooth" stijl haar bedoelt?
Ik vond de dader ook erg voorspelbaar, daarom dacht ik juist dat hij het niet wasquote:Op zondag 22 mei 2005 17:36 schreef babette21 het volgende:
ik vond 't wat voorspelbaar wie de dader was, maar diens vader was wel weer een verrassing!
Wie is dat in je ava?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:00 schreef Dada het volgende:
[..]
Kut...helemaal vergetenDan maar even huren
Waarom niet?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:24 schreef timbob het volgende:
[..]
nee
wie wil er nou een gast scoren die uit z'n plaat staat te gaan...
voor het verhaal had ik het leuker gevonden als het 'n onbekende bleek te zijn...quote:Op zondag 22 mei 2005 19:23 schreef Svensational het volgende:
Ik vond de dader ook erg voorspelbaar, daarom dacht ik juist dat hij het niet was!
Iemand die totaal niet in het verhaal voorkomt bedoel je??quote:Op zondag 22 mei 2005 19:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor het verhaal had ik het leuker gevonden als het 'n onbekende bleek te zijn...
Na vanavond neem ik een andere avatarquote:Op zondag 22 mei 2005 19:30 schreef PeRi het volgende:
Ik denk telkens dat Babette Sven is. En andersom.
da's wel de meeste onlogische vergissing, vergelijkbare ava's is hierin dan ook geen excuusquote:Op zondag 22 mei 2005 19:30 schreef PeRi het volgende:
Ik denk telkens dat Babette Sven is. En andersom.
'kan wel'quote:Op zondag 22 mei 2005 19:31 schreef Svensational het volgende:
Ah, Jessica Alba. Dat kan wel ja.
Whehequote:Op zondag 22 mei 2005 19:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's wel de meeste onlogische vergissing, vergelijkbare ava's is hierin dan ook geen excuus
doorgaans is het zo dat de postivieve berichten van Sven komen, en de negatieve van mij...
simple as that![]()
![]()
![]()
ja iemand die hooguit 'n keertje langsloopt, meer bij toeval zeg maarquote:Op zondag 22 mei 2005 19:32 schreef Svensational het volgende:
Iemand die totaal niet in het verhaal voorkomt bedoel je??
Waar moet ik Jessica Alba van kennen dan?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
'kan wel'
Zo'n lekker wijf, geen twijfel mogelijk.![]()
De ava's lijken niet eens op elkaarquote:Op zondag 22 mei 2005 19:35 schreef PeRi het volgende:
Ja kijk, nu dacht ik dus dat Sven 2x iets had gepost.
quote:Op zondag 22 mei 2005 19:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar moet ik Jessica Alba van kennen dan?
zal ik het dan maar eerlijke opbiechten??? Sven is eigenlijk mijn kloontje.....quote:Op zondag 22 mei 2005 19:35 schreef PeRi het volgende:
Ja kijk, nu dacht ik dus dat Sven 2x iets had gepost.
Nee, maar het zijn dezelfde vouwen en ze lijken enigszins op elkaar. Het verwart mequote:Op zondag 22 mei 2005 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
De ava's lijken niet eens op elkaar
haha daar is gewoon niks tegenin te brengen, 't is waar...quote:Op zondag 22 mei 2005 19:38 schreef Airelle het volgende:
Weet er iemand TEGEN argumenten voor de volgende stelling?
De (sterk) erotische clips op Mtv en Tmf moeten worden verboden omdat ze schadelijk zijn voor jongeren.
Jongeren komen zonder die clips ook wel in aanraking met erotiek hoor.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:38 schreef Airelle het volgende:
Weet er iemand TEGEN argumenten voor de volgende stelling?
De (sterk) erotische clips op Mtv en Tmf moeten worden verboden omdat ze schadelijk zijn voor jongeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |