Da's ook mooi balen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:09 schreef Vince22 het volgende:
Wordt de wedstrijddag nu echt zondag? Zou even niet fijn zijn.... zondagmiddag voetbal ik zelf!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:00 schreef pfaf het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tering, alles uitverkocht. Lange zijde had ik al rekening meegehouden, dan had ik vorig jaar m'n SK maar niet weg moeten doen, maar verdomme alles al weg, net nu ik vanavond met m'n baas ga praten over het terugplaatsen van weekend naar doordeeeks werk.
Fucking Bummer. Nu hopen dat één van m'n kameraden ziek/zwak/misselijk/dood/etc.. wordt en ik zijn plek krijg.
Kut man. Schreeuw je jarenlang je club naar de eredivisie, is het zover heb je geen SK.![]()
Al ergens een voorbeeld?quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:46 schreef pfaf het volgende:
Ik las het vanmorgen, ze willen dus ook definitief naar beneden uitbouwen, " Op z'n Engels" aldus Smit.
Als in afbeelding? Neequote:
Zoals Genk, gewoon uitbreiden richting veld.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als in afbeelding? Nee
Ze willen gewoon de huidige tribunes doortrekken tot op de grond, vlak voor het hekje.
Ik vind het bij zulk soort stadions beter dan naar boven. Ik vind die verhoogde tribunes helemaal niets. Ik vraag me alleen af hoe ze het veiligheids-technisch willen regelen. Almelo is geen Liverpool of Manchester...quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals Genk, gewoon uitbreiden richting veld.
Misschien ook een idee voor RBC? Die liggen al een tijd in de clinch met de gemeente over een mogelijke uitbreiding...
RBC heeft bijna hetzelfde stadion als heracles, dus dat zou wel een goed idee zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals Genk, gewoon uitbreiden richting veld.
Misschien ook een idee voor RBC? Die liggen al een tijd in de clinch met de gemeente over een mogelijke uitbreiding...
quote:
Om gek van te worden inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:29 schreef Vince22 het volgende:
Het is trouwens ook oorverdovend stil qua nieuws over versterkingen.. Niks geen nieuws meer over evt. Sibon, Hugo, Rose, Sikora.... Had wel verwacht dat er deze week nieuws over zou komen... Valt me een beetje tegen eerlijkgezegd....
Wauw tof! Wordt één van de mooiere stadions in Nederland lijkt me dan. Die typisch Nederlandse ijzeren trappen voor de tribune zijn sowieso erg lelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als in afbeelding? Nee
Ze willen gewoon de huidige tribunes doortrekken tot op de grond, vlak voor het hekje.
Dan halen ze een hele goeie binnen en is er al snel niks meer aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:36 schreef Vince22 het volgende:
Ja of misschien hadden ze een vierde man nodig bij het klaverjassen nu Barry Reijs weggaat
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:19 schreef Sterling het volgende:
Beetje overdreven om hem meteen in je avatar te zetten![]()
Bron: www.voetbalzone.nlquote:'Heracles wil De Goey en Van de Haar'
Volgens het RTV Oost-programma Sport op vrijdag heeft Heracles Almelo interesse in zowel Ed de Goey als Hans van de Haar. De promovendus is op zoek naar de nodige ervaring en heeft daar de reservedoelman van Stoke City en de aanvaller van FC Utrecht voor op het oog.
Beide spelers hebben in het verleden samengewerkt met Heracles-trainer Peter Bosz. De Goey (38) was een ploeggenoot bij Feyenoord, terwijl Van de Haar (30) onder hem werkte bij De Graafschap.
Ook de naam van FC Twente-aanvaller Kim Christensen (25) werd genoemd in het sportprogramma van de regionale zender.
Op een van de fansite's van heracles staat er geschreven (jaja) dat de goey reserve-doelman gaat wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:33 schreef Yeahinho het volgende:
Van de Haar is ok, maar wat moet je nou weer met een 39-jarige De Goeij.
Onze huidige keeperstrainer traint ook de keepers van FCT, think.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:17 schreef Vince22 het volgende:
Man die kerel wordt volgend jaar 40! Jezus wat moeten ze daar nou mee.... Misschien als zakelijke hulp? k heb echt geen idee wat ze met die knar moeten!![]()
bron: www.heracles.nlquote:HERACLES.NL - Heracles Almelo heeft in de zoektocht naar versterkingen het oog laten vallen op Hans van der Haar en Ed de Goey.
De oud-doelman van het Nederlands elftal en Feyenoord is momenteel tweede keeper bij Stoke City. De Goey is inmiddels 38 jaar.
Hans van der Haar (30) beleefde een teleurstellend seizoen bij Utrecht. Eerder werd Michael Mols als alternatief gehaald, maar dat was geen succes. Mols is inmiddels ook al weer weg uit de Domstad, als voetballer. Voor volgend seizoen heeft Utrecht Robin Nelisse van AZ aangetrokken.
Christensen is helemaal niets voor Heracles.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
Christensen is voor Heracles geen gekke. Blijft Quansah?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |