Da's ook mooi balen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:09 schreef Vince22 het volgende:
Wordt de wedstrijddag nu echt zondag? Zou even niet fijn zijn.... zondagmiddag voetbal ik zelf!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:00 schreef pfaf het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tering, alles uitverkocht. Lange zijde had ik al rekening meegehouden, dan had ik vorig jaar m'n SK maar niet weg moeten doen, maar verdomme alles al weg, net nu ik vanavond met m'n baas ga praten over het terugplaatsen van weekend naar doordeeeks werk.
Fucking Bummer. Nu hopen dat één van m'n kameraden ziek/zwak/misselijk/dood/etc.. wordt en ik zijn plek krijg.
Kut man. Schreeuw je jarenlang je club naar de eredivisie, is het zover heb je geen SK.![]()
Al ergens een voorbeeld?quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:46 schreef pfaf het volgende:
Ik las het vanmorgen, ze willen dus ook definitief naar beneden uitbouwen, " Op z'n Engels" aldus Smit.
Als in afbeelding? Neequote:
Zoals Genk, gewoon uitbreiden richting veld.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als in afbeelding? Nee
Ze willen gewoon de huidige tribunes doortrekken tot op de grond, vlak voor het hekje.
Ik vind het bij zulk soort stadions beter dan naar boven. Ik vind die verhoogde tribunes helemaal niets. Ik vraag me alleen af hoe ze het veiligheids-technisch willen regelen. Almelo is geen Liverpool of Manchester...quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals Genk, gewoon uitbreiden richting veld.
Misschien ook een idee voor RBC? Die liggen al een tijd in de clinch met de gemeente over een mogelijke uitbreiding...
RBC heeft bijna hetzelfde stadion als heracles, dus dat zou wel een goed idee zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals Genk, gewoon uitbreiden richting veld.
Misschien ook een idee voor RBC? Die liggen al een tijd in de clinch met de gemeente over een mogelijke uitbreiding...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |