Uiteraardquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:42 schreef Againzender het volgende:
Staat het bier al koud voor straks?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:43 schreef SCH het volgende:
Ik heb met Planet gebeld maar er werkt helemaal geen appelsientje zeggen ze.
Werkt hij dan toch in een jongenSCHbordeel
Ik heb geen eens zin om het te proberen te vertallen... brrr Duitsquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:50 schreef tong80 het volgende:
Letzte Woche gab es in einem Kommentar einen Hinweis auf Kondomnutzung beim Blasen. Kondome, so selbstverständlich ich sie beim Ficken finde, beim Blasen kann ich sie nicht haben. Sie schmecken einfach eklig. Es geht nicht. Das Thema Safer Sex beschäftigt mich natürlich. Genau zu der Frage „Blasen mit Kondom?“ habe ich mich in den vergangenen Jahren mehrmals erkundigt. Aufgrund des Kommentars erkundigte ich mich erneut. Da ich keine Medizinerin bin, kann ich nicht alles perfekt wiedergeben – aber vielleicht ist meine Recherche aus Sicht der Anwenderin hilfreich. Vorab: es gibt keinen 100 % Schutz. Aber man kann sich sehr gut schützen.
Het gaat over blasen iig.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb geen eens zin om het te proberen te vertallen... brrr Duits
Samenvatting: Zij vindt pijpen met condoom niet lekkerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb geen eens zin om het te proberen te vertallen... brrr Duits
o oke... spannend..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Samenvatting: Zij vindt pijpen met condoom niet lekker
Waar is de voetbal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |