Petrovic heeft ie niet nodig voor zijn blad. Gullit straks weer wel. Daarom zei ie daarnet dat ie Gullit een fijn warm mens vind.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
Tegenvoorbeeld: Weet je nog hoe hij tekeer ging tegen Petrovic toen hij in de uitzending zat?
Derksen is de grootste charlatan uit de sportjournalistiek. Wat hij over de VVD zei: Ik stem echt geen VVD. Nou dat doet ie echt wel.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Petrovic heeft ie niet nodig voor zijn blad. Gullit straks weer wel. Daarom zei ie daarnet dat ie Gullit een fijn warm mens vind.
Volgens mij weet hij juist altijd het professionele van het persoonlijke te scheiden.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet?
Moet je soms maar eens zien hoezeer hij zich inlikt bij sommige gasten waarover hij een paar weken daarvoor uiterst kritisch was.
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:35 schreef VoreG het volgende:
Van de Schaaf waarschijnlijk weg dus, Rubbereend dat moet een droom zijn
Ik wilde het ook een natte droom noemenquote:
Bij hem staat dat arrogante wel.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Ten Cate blijft een lekkere arrogante kerel.
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:39 schreef Greetings het volgende:
Zouden ze zometeen nog een afscheidscadeautje voor Wilfred hebben?
Wordt het nog emotioneel?
SSST!!quote:Op maandag 23 mei 2005 21:40 schreef VoreG het volgende:
Mooie compilatie over VDV
Zag ik daar Jawi met een fakkel?
Hetzelfde als iedereen met Cruijff heeft. Levende legendes.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:49 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Wim Jansen zijn laatste club trainde ie 6 jaar gelelden.
Ze moeten gewoon EEN Wim Jansen contracteren.. met die naam moet dat toch wel lukkenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:49 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Wim Jansen zijn laatste club trainde ie 6 jaar gelelden.
Vissel Kobe ofzo toch?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:49 schreef tong80 het volgende:
Ja, wie?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:40 schreef VoreG het volgende:
Mooie compilatie over VDV
Zag ik daar Jawi met een fakkel?
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:40 schreef tong80 het volgende:
John Denver. I'm leaving on a Jetplain.
Zouden ze weten dat ie met z'n vliegtuig is neergestort ?
12 uur, maar goed.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:55 schreef cultheld het volgende:
Dat bericht klopt niet: Co wordt 11 uur gepresenteerd.
Hoe kan dit voor jou een verrassing zijn Johan?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:59 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hoe kan dit voor jou een verrassing zijn Johan?
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:59 schreef cultheld het volgende:
Is die pooier al 50?
Ja kheb ook niks tegen hem.. sommige wel tja.. iedereen heeft wel iets tegen iemand... alles beter dan SMeets zullen we maar zeggenquote:
Zelfs een kat lieten ze vragen stellenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan hebben we met z'n allen 60 kijkersvragen erin gekregen dit seizoen, een zeer fraai aantal.
Hij scheelt 10 dagen met mij.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:59 schreef cultheld het volgende:
Is die pooier al 50?
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:03 schreef Johan-Derksen het volgende:
Studio Sport roept al jaren dat ze Genee graag bij hen hadden willen hebben...
Maar ja...
Tien heeft meer potentie GELD op het moment, dus die keuze is niet zo gek
Moet dat nou?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen woord over degradatie, wat een kankerprogramma.
Die zie ik het ook nog wel wordenquote:
was allang bekend dat ze doorgaan, daarvoor heeft RTL rechten van de Eredivisie gekochtquote:Op maandag 23 mei 2005 22:10 schreef Greetings het volgende:
In ieder geval mooi dat Voetbal Insite volgend jaar gewoon doorgaat
En met een beetje geluk laat De Mol zo'n kans ook niet liggen en gaat ie ook wel een discussieprogramma erbij doen (misschien wel met Genee), dan hebben we er 3 (als Studio Voetbal ook doorgaat)
Oja:
ALLEMAAL 23:00 uur op NL 2 naar Hustle kijken vanavond !!!!!!! (zo'n programma verdient reclame)
Mwah als hij bij Studio Sport 2x zoveel kon verdienen met het presenteren van Hockey, denk ik dat ie toch naar Talpa was gegaan...quote:
Willen jullie de Peter Bosz-lobby staken.quote:
Bij De Graafschap is er voor niemand eer te behalen.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:18 schreef cultheld het volgende:
Bosz een wonderdokter.De man die De Graafschap persoonlijk liet degraderen en langs de lijn staat alsof hij op de bus staat te wachten.
Geloof mij deze man is persoonlijk verantwoordelijk voor het Wonder van Almelo. Ik droom al 3 dagen.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:18 schreef cultheld het volgende:
Bosz een wonderdokter.De man die De Graafschap persoonlijk liet degraderen en langs de lijn staat alsof hij op de bus staat te wachten.
Fritz Korbachquote:Op maandag 23 mei 2005 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij De Graafschap is er voor niemand eer te behalen.
Het is bijna een compliment dat hij het niet gered heeft daarquote:Op maandag 23 mei 2005 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bijna niemand idd. Alleen Simon, Frits en Frans deden het leuk daar.
Ik herinner me nog dat het Graafschap van Korbach domineerde tegen het Ajax van Davids, De Boer, Van der Sar etc. en het met geluk 0-0 bleef.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bijna niemand idd. Alleen Simon, Frits en Frans deden het leuk daar.
Dat moet doping geweest zijnquote:Op maandag 23 mei 2005 22:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat het Graafschap van Korbach domineerde tegen het Ajax van Davids, De Boer, Van der Sar etc. en het met geluk 0-0 bleef.
Weet jij hoe je ESPN Deportes kan kijken via internet?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat het Graafschap van Korbach domineerde tegen het Ajax van Davids, De Boer, Van der Sar etc. en het met geluk 0-0 bleef.
Via een programma: Coolstreaming.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Weet jij hoe je ESPN Deportes kan kijken via internet?
Lindenbergh, Godee en Victoria tegen Davids, Hoekstra en Reiziger.quote:
www.coolstreaming.org ?quote:
Of was dat de fout niet?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:14 schreef tong80 het volgende:
Petrovic :
'Ik blijf achter mijn trainer staan liggen, lang ik dood ben.'
quote:
Thanks, heb het net gedownload.quote:
Hij begon niet te janken zoals Beauquote:
Absoluut. Mooi rond aantal ook. Leek wel of ze het met opzet deden.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan hebben we met z'n allen 60 kijkersvragen erin gekregen dit seizoen, een zeer fraai aantal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |