Ik geniet, al vind ik Ruud een toffe gozerquote:Op maandag 23 mei 2005 20:59 schreef lenin het volgende:
mooie uitzending voor een Ajax suporter!
Franky Essers?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:00 schreef cultheld het volgende:
Gullit solliciteert alvast bij M&M's.
Zie je al een M&M voor je in zo'n bioscoop "Ik ben niet te benijden"
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:40 schreef cultheld het volgende:
Gullit zal wel een nachtclub, restaurant of kledinglijn gaan beginnen.
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:40 schreef cultheld het volgende:
Gullit zal wel een nachtclub, restaurant of kledinglijn gaan beginnen.
Nop zal zo wel komenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Al iets over degradatie geweest?
Sportweek is eigenlijk veel beterquote:Op maandag 23 mei 2005 21:05 schreef golfer het volgende:
Wat is die Derksen toch een ongelovelijke draaikont met zijn meningen over mensen.
Zijn angst dat ze nooit meer in dat tweederangs blaadje van hem willen is vele malen groter dan een keer een mening over iemand handhaven.
Neuh. Je kan veel van Johan zeggen, maar niet dat-ie inconsequent is.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:05 schreef golfer het volgende:
Wat is die Derksen toch een ongelovelijke draaikont met zijn meningen over mensen.
Zijn angst dat ze nooit meer in dat tweederangs blaadje van hem willen is vele malen groter dan een keer een mening over iemand handhaven.
Niet?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:09 schreef sooty het volgende:
Neuh. Je kan veel van Johan zeggen, maar niet dat-ie inconsequent is.
Over welke gast heb je het nu?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet?
Moet je soms maar eens zien hoezeer hij zich inlikt bij sommige gasten waarover hij een paar weken daarvoor uiterst kritisch was.
Petrovic is een hele machtige man.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
Tegenvoorbeeld: Weet je nog hoe hij tekeer ging tegen Petrovic toen hij in de uitzending zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |