De toevoeging betekent iets over de staat van de intrinsieke bedreiging.quote:
En ik sta paf van jouw consequente manier waarop jij voortdurend de boel blijft omdraaien. Wie die ellenlange teksten doorworstelt zal zien dat jullie met al die kloontjes zelf afgingen als een gieter.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:40 schreef lucida het volgende:
[..]
Toch bewonder ik jouw sportiviteit Stali. Ik bedoel je sig. verwijst naar twee topics waar juist je wederhelft imo afgaat als een gieter.![]()
Een prachtig voorbeeld van een gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving, zo te zien.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:43 schreef Stali. het volgende:
En ik sta paf van jouw consequente manier waarop jij voortdurend de boel blijft omdraaien. Wie die ellenlange teksten doorworstelt zal zien dat jullie met al die kloontjes zelf afgingen als een gieter.
Ik denk niet dat dit door Stali wordt geëxpliceerd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:43 schreef Priapus het volgende:
[..]
De toevoeging betekent iets over de staat van de intrinsieke bedreiging.
Denk ik.
Wel eens van Karl Popper gehoord?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:43 schreef Stali. het volgende:
[..]
En ik sta paf van jouw consequente manier waarop jij voortdurend de boel blijft omdraaien. Wie die ellenlange teksten doorworstelt zal zien dat jullie met al die kloontjes zelf afgingen als een gieter.
Stond vroeger op #1 op de crematie top 10.quote:Waarheen, waarvoor - Mieke Telkamp
Waarheen leidt de weg die we moeten gaan
Waarvoor zijn wij op aard
Wie weet wat er is achter ster en maan
Hoelang duurt nog de nacht
Waar ligt het land waar we mogen zijn
En wat is de taak die ons wacht
Waar is de geest die met ons leeft
Die ons de vrede geeft
Waar staat de poort die ons binnen laat
En die ons ook beschermt
Hoeveel offers werden er gebracht
Toch nog blijft het nacht
Waar dan is het licht op ons duist're pad
De hand die ons geleidt
En hoelang, ja hoelang nog duurt de tijd
Dat wij zijn bevrijd
Waarheen leidt de weg die we moeten gaan
Waarvoor zijn wij op aard
Wie weet wat er is achter ster en maan
Hoelang duurt nog de nacht
Expliceren is nog nooit de sterkste kant geweest van de existentialisten.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:46 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit door Stali wordt geëxpliceerd.![]()
Karl Popper is de schaamlap voor alle onbewezen stellingen.quote:
Frau Flegel over het vermeende recht uit menslievendheid te mogen liegen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:50 schreef Priapus het volgende:
Mie Ketelkamp! Mon Amour!
Karl Popper is het tegenbewijs voor alles wat niet valt te bewijzen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:53 schreef Priapus het volgende:
[..]
Karl Popper is de schaamlap voor alle onbewezen stellingen.
Als je maar goed gemeten hebt dan ben je zeker van een doktoraat in de sociologie, de psychologie enzovoorts.
BAH!
U hoeft mij niet te te herhalen in andere bewoordingen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:58 schreef lucida het volgende:
[..]
Karl Popper is het tegenbewijs voor alles wat niet valt te bewijzen.![]()
Stali, als je een kloon van mij in die twee topics weet te noemen, begin ik vanacht nog spontaan met de recapitulatie van fictie en feiten.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:43 schreef Stali. het volgende:
[..]
Geil plaatje!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:49 schreef Drugshond het volgende:
Over oude planken doorzagen gesproken...
[..]
Stond vroeger op #1 op de crematie top 10.
[afbeelding]
Neemt u mijn botheid vooral niet kwalijk, maar ik zie niettemin een gering nuanceverschil in uw en mijn bewoordingen over KP.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:00 schreef Priapus het volgende:
[..]
U hoeft mij niet te te herhalen in andere bewoordingen.
![]()
Oh, ik weet er zo al twee, ABBA en Ruijmgaart. Je ben deze klonen kwijt maar je zal het ontkennen want dat recapitulatietopic van je komt er helemaal niet. Niet hier en zelfs niet ongepast op een 1ewereldoorlogforum.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:01 schreef lucida het volgende:
[..]
Stali, als je een kloon van mij in die twee topics weet te noemen, begin ik vanacht nog spontaan met de recapitulatie van fictie en feiten.![]()
Helaas is uw stelling onverkoopbaar aan de Popperianen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:03 schreef lucida het volgende:
[..]
Neemt u mijn botheid vooral niet kwalijk, maar ik zie niettemin een gering nuanceverschil in uw en mijn bewoordingen over KP..
Het punt is dan ook: kan je het bewijzen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:05 schreef Stali. het volgende:
Oh, ik weet er zo al twee, ABBA en Ruijmgaart.
Moet ik al in Feedback gaan kijken?quote:
Ik kan er niets zinnigs over zeggen. Wel zag ik een ander topic waarin Ryan3 een rekensommetje had gemaakt, en daaruit moest blijken dat sjun nog twee weken te gaan heeft alvorens hem het "genadebrood" zal worden aangeboden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:04 schreef PJORourke het volgende:
Als ik het dus goed begrijp moet sjun nog een paar weekjes uitzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |