bah.... ranzig...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogge
kom je beneden, is er weer iemand op de bank gecrasht hier... Die heeft overduidelijk veel te veel gedronken, want het stinkt echt enorm
Hallo Meneerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:13 schreef Suijk het volgende:
Mogguh tuig.
Dankjequote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:16 schreef Suijk het volgende:
Het ruikt hier wel lekker fris, goed schoon gemaakt, sien.
Wat voor werk appel?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankje
't was ook erg rustig hier... dus had ik mooi ff de tijd
Het is trouwens ook rustig op mijn werk... belt bijna niemand![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:19 schreef tong80 het volgende:
Goedenacht.
Is er hier zo midden in de nacht wat te doen ?
Koffie graag, zwart.
Nee, daar ga ik lekker van genieten als het stormt en regent en ik lekker met een zak chips in bed lig.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:22 schreef Suijk het volgende:
Boek van Hugo al uit?
Naast mijn stage (TROS) werk ik op zaterdag bij Planet Internet/ HetNet (KPN internet dus) zit daar op de 2e lijn... dus als de 1e lijn er niet uit komt... komen ze bij ons terecht...quote:
Heb het niet gezien, maar met wat ik gehoord heb, heb ik er ook geen spijt van.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:24 schreef Eilanden het volgende:
Was echt een kutuitzending
Dat vind ik ook..... sloeg echt nergens op ....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:24 schreef tong80 het volgende:
Trouwens een genante vertoning gisteren met Borst in VI. Ga er dan niet zitten als je van de NOS niks mag zeggen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, maar met wat ik gehoord heb, heb ik er ook geen spijt van.
4 uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |