'We zaten bij de snackplus onder een parasol. Het regende als de tering en dan moet je toch wat he. Van 2 uur tot half 4 onder die kut-parasol gezeten vanwege die kut-regen. Dus de hele tijd maar wat uit de muur gehaaldquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 05:11 schreef popolon het volgende:
Een vriend van me ooit eens bijna 1.5 kilo huzarensalade als weddenschap, ik weet niet hoe ie het deed maar hij deed het.
We zullen het niet hebben over 10 minuten daarna.
Weet je wel heel zeker dat alle vrouwen daar op vallen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 05:29 schreef cultheld het volgende:
Toch heb ik liever een sixpack, vanwege de vrouwen
Niet allemaal. Maar de vrouwen die er op vallen zijn doorgaans erg lekkerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 05:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Weet je wel heel zeker dat alle vrouwen daar op vallen?
Ja de breezers misschien
Ik heb iets andere ervaringen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 05:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet allemaal. Maar de vrouwen die er op vallen zijn doorgaans erg lekker
80 kg bij 1.75; Dus dat buikje is er zeker.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 05:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb iets andere ervaringen.
Niet dat ik een buikje heb100 Kg bij 2.00 meter dus dat zit nog steeds goed
Herpes slaapt nooit.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 06:26 schreef popolon het volgende:
Trusten, wekker gaat om 09.00 uur voor the FA dinges
Herpes!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 06:35 schreef popolon het volgende:
Leuk !
Wéér een nietszeggende kloon, succes ermee
Haha superman cultheldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 05:44 schreef cultheld het volgende:
Ik ga na de examens tot half juli (dan ga ik op vakantie) elke dag bikkelen in de sportschool. Zo ga ik een prima vakantie tegemoet
* appelsientje geeft Eilanden een vegerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:14 schreef Eilanden het volgende:
Ruim gelijk effe die 7 frikandellen van cultheld op
Er is nog niks beslist in zaterdag, al kan ASWH een goede stap zetten vanmiddag.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:26 schreef Eilanden het volgende:
Is het nog spannend op zaterdag? Op zondag lijkt het me sterk dat het Argon nog ontgaat
Doei!!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga er zo maar eens vandoor, fijne dag nog iedereen!
* appelsientje vliegt erop af met een stofdoek...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |