quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:05 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]oh en daar ga jij zo maar even vanuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wrong guess honey![]()
nieuwschierig dingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:44 schreef Lois het volgende:
Oke ik geef het toe, ik lurk hieren heb de OP even aangepast.
Je hebt ook weer zwijn he...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:42 schreef Neva het volgende:
kan de op aangepast wordenthanx a lot
[..]
oh en daar ga jij zo maar even vanuit![]()
wrong guess honey
Wij houden het klein, dus geen feest en diner, na het trouwen op het gemeentehuis (20/25 man is daarbij gok ik) duiken we het grand cafe in voor drank en happen thats it.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:09 schreef Silmarwen het volgende:
We hebben zitten rekenen en het wordt best duur zeg. Vooral het dineren is nogal prijzig.
Als het aan mij had gelegen was trouwen in het gemeentehuis en meteen aan de huwelijksnacht beginnen geweest.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij houden het klein, dus geen feest en diner, na het trouwen op het gemeentehuis (20/25 man is daarbij gok ik) duiken we het grand cafe in voor drank en happen thats it.
Maar als ik nu alles ga optellen wat we tot nu toe al kwijt zijn, schrik je er van
En we zijn pas bij de ringen, golfers pak/schoenen, uittreksels registers
Dus flink geld kost het, of je het groots of klein aanpakt
Jullie trouwen toch niet voor de eerste keer.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij houden het klein, dus geen feest en diner, na het trouwen op het gemeentehuis (20/25 man is daarbij gok ik) duiken we het grand cafe in voor drank en happen thats it.
Maar als ik nu alles ga optellen wat we tot nu toe al kwijt zijn, schrik je er van
En we zijn pas bij de ringen, golfers pak/schoenen, uittreksels registers
Dus flink geld kost het, of je het groots of klein aanpakt
En dan hebben we nog een berg mensen geschraptquote:
damn das nogal watquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jullie trouwen toch niet voor de eerste keer.
Wij wel, en we houden het niet eens zo groot. Ongeveer 120 gasten bij de kerk 100 bij het feest 35 bij het gemeente huis en diezelfde ook met het eten. Of is dat wel veel?
Nee, allebei voor de 2e keerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:28 schreef Silmarwen het volgende:
Kan ik me wel voorstellen ja. Het mag dan wel voor de tweede keer zijn, maar voor de eerste keer samen en dat is toch wel een feestje waard.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, allebei voor de 2e keer
Maar daarom wilden we eerst ook alleen wij en getuigen, maar toen we naar buiten liepen na datum prikken in het gemeentehuis, hadden we allebei zoiets van Nee, dit is niet leuk, dit voelt niet goed om zo stilletjes te trouwen
bij ons komen ze bij me oudjes etenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En dan hebben we nog een berg mensen geschrapt
We kennen er blijbaar gewoon teveel
Maar weet je wat het is, sommige mensen komen de hele dag (die 35 dus) het is nogal lullig om ze dan niet mee te laten eten enzo.
Nou we bezuinigen al op enorm veel dingen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:34 schreef Neva het volgende:
[..]
bij ons komen ze bij me oudjes etenmaak de dag ervoor met mijn getuige em vriendin allemaal lekker eten
scheelt best wel een hoop
en voorkomt een hoop gezeik over dat die dat en dat niet lust en die dat weer niet en die onzin
![]()
Mijn jurk wordt ook zelf gemaakt i.v.m. die dikke buik danquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou we bezuinigen al op enorm veel dingen.
Mijn jurk wordt gemaakt door mijn schoonmoeder, tiara krijg ik van mijn moeder, mijn tante maakt de bruidstaart, mijn schoonvader rijdt ons met de jaguar, de kaarten maken we zelf en mijn vader laat ze drukken, dus daar hebben we al mazzel mee
Alleen het feest de band en het eten zijn wel erg duur.
Ow en bloemen doen we niet aan behalve de corse(hoe heette die dingen nou, ik vergeet het steeds) en het bruidsboeket houden we.
Het is ook niet bewust bezuinigen, dat kan gewoon allemaal al goedkoper en ik heb een pokke hekel aan bloemenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:39 schreef Igraine het volgende:
Ik dacht dat er in het vorige deel door jullie juist gezegd werd dat er niet op je huwelijk werd bezuinigd?
Ja voor 't eten en een feestzaal met drank ben je een hoop geld kwijt, voor een band ligt het eraan...
heb die zelf helemaal opgeknapt een hele mooie glimmende rodequote:
Ik heb hetzelfde met bloemen, ik heb wel even een boeketje, maar niet te lang hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:40 schreef Neva het volgende:
[..]
Mijn jurk wordt ook zelf gemaakt i.v.m. die dikke buik dan.. vind de zwangerschapsbruidspakken/jurken niet zo geweldig dus dat scheelt
De fotograaf hebben we super geluk mee![]()
De kaartjes zijn ook zelf gemaakt ( mama lief)
Schoonpapa rijdt met de mustang![]()
bloemen doen we niet aan ( niet handig als je rode vlekken hebt en niezen van de bloemen )
en ja we hebben maar een bescheiden receptie
Zwangere bruiden zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:40 schreef Neva het volgende:
Mijn jurk wordt ook zelf gemaakt i.v.m. die dikke buik dan..
Superleuk!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:43 schreef Neva het volgende:
heb die zelf helemaal opgeknapt een hele mooie glimmende rode![]()
hoop dat ik niks verkeerds heb gezegd anders krijg ikvan vriendje
wat zijn schoonvaders toch lief hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tegen een mustang zou ik anders ook geen nee zeggen
Maar ik welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tegen een mustang zou ik anders ook geen nee zeggen
quote:
proficiatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:20 schreef kokos het volgende:
Eergisteren bij ik eindelijk getrouwd met MIJN VROUW Lisette.
De huwlijksreis brengt ons naar Mexico, waar we elkaar hebben leren kennen.
Ik was op vakantie en Lisette had daar tijdelijk een baan. Het klikte al vanaf het begin
De trouwerij was geheel in het wit zoals we beiden graag wouden. haar jurk was prachtig. Het gehele plaatje klopte, alles was aanwezig gasten, vrienden, familie, spanning, kleine foutjes en het eindeloze wachten.
Ik ga mijn vriendi.... vrouw maar eens verwennen!
Allereerst gefeliciteerd, hoe is het VRAGEN gegaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Goed, hier mijn verhaal.
Wij gaan waarschijnlijk in mei volgend jaar trouwen
We willen een man of 35 uitnodigen en er verder een beetje een simpel gebeuren van maken, geen overdreven gedoe.
Hoe kun je nou een beetje een inschatting maken van wat dat gaat kosten?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Dank je
Hij ging 2 weken op vakantie en bij het uitzwaaien op Schiphol vroeg hij het aan me toen we vliegtuigjes stonden te kijken op het panoramadeck
Leuk hoor, zit je 2 weken lang in je uppie thuis een beetje te draaikonten tegen wie je het wel en niet en wanneer gaat zeggen
Maar het was allemaal heel lief en ik heb er veel zin in
shit.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Was wel een beetje een rare situatie, want een paar dagen nadat mijn vriend me vroeg kreeg mijn vader heel plots te horen dat hij ernstig ziek is... dus het vrolijke was er toen een beetje af...
Join the club van de Big=Beautiful matenquote:Maar volgend jaar is het dus zover en we moeten nog een hoop voorbereiden
Die jurk... damn... hoe ga ik die ooit vinden... (heb nogal een maat waar je U tegen zegt)
Wil het er hier liever niet over hebben, beetje emotioneel en ingewikkeld enzo...quote:
Ow god, de big=beautiful-club.... vreselijk vind ik dat soort "clubjes" altijdquote:[..]
Join the club van de Big=Beautiful maten
Ik ga morgen kijken bij www.mateloos.nl niet voor een jurk hoor, maar wel voor mijn huwoutfit.
Dat vond ik nou ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je toegevoegd
Leuke winkel zeg, echt leuke dingen! Dat zie je niet vaak!
Je bent toch oud genoeg?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 02:39 schreef innepin het volgende:
...ik lurk mee...
Mooie auto's, sillyknut & armanimania!en natuurlijk feli nieuwgetrouwden en verloofden!
ik wou dat ik oud genoeg was....
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:04 schreef sjak het volgende:
Kom ik bij een winkel...
Ontwerpster: Hallo sjak, hoe heb je van mij gehoord.
Sjak: Een kennis van mij vertelde dat je hier zo prettig geholpen werd en dat er hier echt gekeken werd naar wat me mooi staat.
Ontwerpster: Oh, wat leuk, heeft ze ook een jurk van mij gedragen?
Sjak: Ja, dat dacht ik wel!
Ontwerpster: Wat is haar naam?
Sjak: Euhhhh, Bixister, zegt dat u iets?
dr is een hartstikke leuke vent hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 02:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je bent toch oud genoeg?
Je bent oud genoeg, als je je oud genoeg voelt(maar dan moet er wel een leuke vent zijn natuurlijk met wie je dat wil)
Jammer Bluezz. Ik weet niet of er eentje bij jullie in de buurt zitten, maar hier hebben we een Bibliss Big (De grote maten versie van Bibliss). Daar hebben ze net even iets meer buiten 'de ordinary'. Leuke dingen voor feestjes, maar niet dat het TROUWKLEDING schreeuwt enzo. Daar heb ik eens met een vriendin die ceremoniemeester was iets heel moois vandaan gehaald.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Haha Sjak
Vandaag bij www.mateloos.nl geweest.
Veel aangehad, dingen die ik mooi vond waren allemaal te groot
Ik val met mijn maat 48 dus net tussen wal en schip blijkbaar... te grote maat voor de normale confectie, en te klein voor de big-shops
Nou ja... een aantal vreselijk gekke dingen aangehad, en ik voelde me soms alsof ik met de verkleedkist aan het spelen was.
Niet echt iets gevonden waar ik op viel, en bovendien na een paar keer raad vragen aan het (ongeintresseerde alleen met elkaar bezig) personeel, die je verder NIET bijstaat, NIET echt helpt, en GEEN tips geeft, alleen op nadrukkelijke vraag met lege handen weggegaan.
Tijd genoeg nog
Maar ik had toch stiekum (komt mss door de leuke site) er meer van verwacht.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:04 schreef sjak het volgende:
Sjak: Euhhhh, Bixister, zegt dat u iets?
Jammer zeg... die site ziet er inderdaad goed uit, maar zo te horen hoef ik er niet naartoe?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Haha Sjak
Je kan het proberen, mijn ervaring is dus nietzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Jammer zeg... die site ziet er inderdaad goed uit, maar zo te horen hoef ik er niet naartoe?
Ze wist niet dat er dit soort dingen op internet bestonden? Ze kon zich er ook geen voorstelling van maken.quote:
Ja, ik vond het geweldig. Heerlijk dat iemand zo met je bezig is. Het is echt op-en-top verwennerij. Het is erg prettig als zo'n ontwerpster heel duidelijk is in wat ze mooi aan je vind. Ik vond het ook wel fijn dat ik het gevoel bij haar kreeg dat ik me nergens meer zorgen over hoefde te maken, als ik bij haar mijn jurk koop dan komt het zeker wel goed.quote:vond je 't wat daar, overigens?
Hoi Barb!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:30 schreef Barb het volgende:
Leuk man, al dat getrouw. Ik wacht nog even ....
ja.quote:Op zondag 22 mei 2005 08:00 schreef sjak het volgende:
Heb jij daar nu uiteindelijk je jurk vandaan gehaald, Bixister?
Ik geef je een tip: loop ze goed in!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:04 schreef Igraine het volgende:
[..]
Bijna alles is geregeld nu, nu moet ik alleen nog schoenen hebben....
Hebben jullie een kopie van onze gastenlijst???quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wij wel, en we houden het niet eens zo groot. Ongeveer 120 gasten bij de kerk 100 bij het feest 35 bij het gemeente huis en diezelfde ook met het eten. Of is dat wel veel?
Kijk eens naar de jurken van het merk Ladybird (geloof ik)..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Was wel een beetje een rare situatie, want een paar dagen nadat mijn vriend me vroeg kreeg mijn vader heel plots te horen dat hij ernstig ziek is... dus het vrolijke was er toen een beetje af...
Maar volgend jaar is het dus zover en we moeten nog een hoop voorbereiden
Die jurk... damn... hoe ga ik die ooit vinden... (heb nogal een maat waar je U tegen zegt)
Dat krijg ik dus ook nogquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Veel aangehad, dingen die ik mooi vond waren allemaal te groot
Ik val met mijn maat 48 dus net tussen wal en schip blijkbaar... te grote maat voor de normale confectie, en te klein voor de big-shops
Nou ja... een aantal vreselijk gekke dingen aangehad, en ik voelde me soms alsof ik met de verkleedkist aan het spelen was.
quote:
Het begon met hele bijzondere hippe schoenen en een flower-power-hoed...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:31 schreef Bluezz het volgende:Tally
Ik ga weer eens even de stad in, op jeweetweljacht
Tuurlijk nabespreking mét foto's (door een bevriende prof-fotograaf nog welquote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef sjak het volgende:
Gefeliciteerd Tally!
Leuk Bluezz dat ze je zo hielp. Jammer he dat je dan zo lang moet wachten voor je alles aan mag doen. Ik ben ook erg benieuwd hoe je eruit gaat zien. (We krijgen toch wel een nabespreking met foto's hier?)
Foei Bluezz snoeperd dat mag nietquote:Op maandag 23 mei 2005 19:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuurlijk nabespreking mét foto's (door een bevriende prof-fotograaf nog wel)
Ik zal 1 dingetje verklappen... ik ga in het wit.
Wit?
Ja in het wit
(o.a.)
HetHet hoeft ook niet duur of groot te zijn. Geef je een duur feest, da zie je je hele famillie en als het feest is afgelopen van wie zie je ze dan nog wel eens op bezoek? Ik kan je vertellen van mijn famillie geen een, het zijn allemaal profiteurs.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:44 schreef Bubsel het volgende:
Wij gaan ook trouwen als alles meezit wordt het 3-11-2005.
We gaan het simpel een klein houden omdat wij dat het leuks vinden.
Gefeliciteerd, wij houden het ook klein omdat we dat leuk vinden...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:44 schreef Bubsel het volgende:
Wij gaan ook![]()
trouwen als alles meezit wordt het 3-11-2005.
We gaan het simpel een klein houden omdat wij dat het leukst vinden.
Dat is natuurlijk niet overal zo. Bij ons dus niet. Familie komt geregeld bij ons op bezoek.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:48 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
HetHet hoeft ook niet duur of groot te zijn. Geef je een duur feest, da zie je je hele famillie en als het feest is afgelopen van wie zie je ze dan nog wel eens op bezoek? Ik kan je vertellen van mijn famillie geen een, het zijn allemaal profiteurs.
Hé tof!quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:26 schreef Xlarge het volgende:
Hee wat leuk , een trouwen topic
Ik ga aankomende woensdag 01-06 trouwen met mijn meisje .
We trouwen in Las Vegas om 1 uur 's middags in the Little White Chapel.
De trouwjurk van mijn vriendin hebben we alleen verleden week weer kunnen inruilen voor een andere , aangezien ze in de tussentijd zwanger is geworden en deze dus niet meer paste
zeker Muus , wanneer we terug zijn maak ik een verslagje , met foto's in mijn trouwen topicquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hé tof!
Kom je verslag uitbrengen als jullie weer terug zijn?.
Zo, daar heb ik een verkapte tvp geplaatst.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:10 schreef Xlarge het volgende:
[..]
zeker Muus , wanneer we terug zijn maak ik een verslagje , met foto's in mijn trouwen topic
trouwen in Las Vegas
heel subtiel gedaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zo, daar heb ik een verkapte tvp geplaatst..
dan plaats ik hem gewoon 2 keerquote:En hier zal iedereen ook het verslag willen lezen hoor. Die nieuwsgierige wijven motten altijd alles weten..
Nieuwsgierige wijven.. Pff....quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zo, daar heb ik een verkapte tvp geplaatst..
En hier zal iedereen ook het verslag willen lezen hoor. Die nieuwsgierige wijven motten altijd alles weten..
Het zit dus niet mee maar misschien wel beter ook wel gaan nu trouwen 3-5-2006quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:44 schreef Bubsel het volgende:
Wij gaan ook![]()
trouwen als alles meezit wordt het 3-11-2005.
We gaan het simpel een klein houden omdat wij dat het leukst vinden.
Leuk!! Welke gemeente??quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:45 schreef Bubsel het volgende:
![]()
Vandaag de gemeente gebeld en we hebben een plekje gereserveerd 3-5-2006 om 15:00!!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:20 schreef Koningin het volgende:
Oeh gefeliciteerd.
De eerste officiele stap is daarmee gezet: het ligt vast!!
Leuk is dat he
Dat had ik toen ook en ik had tjdens mij werk gebeld, moest ook nog mijn mond houden.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:47 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat had ik toen ook en ik had tjdens mij werk gebeld, moest ook nog mijn mond houden.
Was blij dat ik thuis was en tegen mijn (toen nog) vriend kon aan praten
Ja enige zekere is dat de datum vrijgepland is voor ons..quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:54 schreef Bubsel het volgende:
Bij ons staat de trouwzaal in het stadhuis nu ook vast.
Dat is bij jou dus nog een aardige onzekerheid Tally.
Klinkt allemaal lekker knullig zegquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja enige zekere is dat de datum vrijgepland is voor ons..
Maar hoe we nu alles moeten regelen is nogal onbekend..
Welke papieren we moeten inleveren of we wel of geen getuigen moet vragen..
Of we eerst samen naar het nieuwe stadhuis gaan en daarna met de familie naar het oude stadhuis..
Of dat we alles een aantal dagen/dag van tevoren kunnen regelen..
Daar word ik nog over teruggebeld.. Ze weten dit niet omdat wij het 2de stel zijn die dit in IJsselstein willen doen.. En ze weten niet meer hoe ze dit geregeld hebben bij het 1ste stel..
Liefst willen we gewoon samen er heen.. Tekenen en dan in het oude stadhuis een nep akte laten ondertekenen door ons en door onze getuigen.. Om het nog een beetje echt uit te laten zien..
Maar das dus nog afwachten!
Tuurlijk mag datquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt allemaal lekker knullig zeg
Mag ik vragen waarom jullie het overzetten?
Het geregistreerd partnerschap hebben wij op maandagochtend in bijzijn van ouders en zussen/broers gedaan..quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:34 schreef Bluezz het volgende:
Aha, ok
Wij wilden het eerst gewoon alleen samen doen met getuigen, meer niet, maar het voelt niet goed, en nu wordt het steeds "gekker" (lees gezelliger)![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:31 schreef Tally het volgende:
En ze weten niet meer hoe ze dit geregeld hebben bij het 1ste stel..
hier kun je 'm zien. niet zo heel duidelijk, maar hij was op zich vrij eenvoudig (wel van een hele mooie stof). en met een heel klein sleepje, zie deze achterkantfotoquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:20 schreef sjak het volgende:
Bixister, ik ben wel nieuwsgierig naar je jurk!
Nee, je had al veel informatie gegeven. Over je broer, je was zwanger, nou toen dacht ze het al te weten. Ze ging nog zoeken maar ze was er bijna zeker van dat ze de goede voor zich hadquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:21 schreef bixister het volgende:
(maarre.... hoe wist anita nu wie ik ben? of heb je de foto laten zien?)
Ik ookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:34 schreef DarkElf het volgende:
stilletjes meelurkt met alle leuke bijna trouw verhalen
Ja, wanneer trouw jij en wat moet ik aan die dag?quote:
Ik trouw zodra IK EEN AANZOEK KRIJG van mijn lieve schat(hoiquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, wanneer trouw jij en wat moet ik aan die dag?
Garthim moet van zijn luie reet afkomen en ik draag een broekrok met ruitjes die dag. Check, duidelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik trouw zodra IK EEN AANZOEK KRIJG van mijn lieve schat(hoi) en jij draagt iets saais want ik wil de mooiste zijn die dag
![]()
Thnxquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:05 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ook
Ik wist helemaal niet dat Armanimania& Neva, en Knut&Silmarwen gaan trouwenGefeliciteerd!
Haha, dat duurt voorlopig nog wel even hoor,quote:
Ja, heb ik mooi de pech dat ik een vent heb die niet wil trouwen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:11 schreef MUUS het volgende:
Ik baal er trouwens van dat iedereen hier pas over een paar maanden trouwt, want ik ben zo nieuwsgierig als de pest en wil *nu* al alles zien en weten.. Het sneaky plaatje van Neva's jurk heb ik ook al gemist en Bluezz wil niks laten zien. Hmpf.
.
Waarom duurt het nou zo lahang? Kunnen jullie niet volgende maand gaan trouwen? Voor mij?.
[..]
Garthim moet van zijn luie reet afkomen en ik draag een broekrok met ruitjes die dag. Check, duidelijk..
Het is gewoon leuk om eens dingen aan te trekken die je smaak niet zijn etc.. ik heb met kleding passen ook van die maniesquote:Op zondag 29 mei 2005 15:06 schreef Beaker het volgende:
Uiteraard was / is het niet mijn smaak jurk, maar hij paste preciesHij zat me als gegoten
(wel een mooie jurk natuurlijk)
Preciesquote:Op zondag 29 mei 2005 15:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om eens dingen aan te trekken die je smaak niet zijn etc.. ik heb met kleding passen ook van die manies![]()
![]()
Of schoenen met enoooooorme hakken
Dat klinkt gezellig! Krijgen wij jou ook te zien in de jurk???quote:Op zondag 29 mei 2005 14:58 schreef Beaker het volgende:
Gisteren is het vrijgezellenfeest van mijn broer geweest, was een groot succes en erg gezellig!
Wij als achtergebleven vrouwenhebben de trouwfilm van mijn oom en tante bekeken
Daarna hebben we haar trouwjurk aangehad en zijn er foto's van gemaakt!
Ik was voor even een mooi bruidje
Over een paar weken heb ik een leuke verassing voor mijn wederhelft
Auto's zijn eigen bezit vandaar dat ze met twee auto's gaanquote:Op maandag 30 mei 2005 12:49 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat klinkt gezellig! Krijgen wij jou ook te zien in de jurk???
Waarom gaan ze met twee auto's trouwen?
Die heb ik ook..quote:Op maandag 30 mei 2005 16:49 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb net het blad "Bruid" gekocht. Daarin staat een hele handige voorbereidings checklist in vanaf 12 maanden!
Die ga ik ook halenquote:Op maandag 30 mei 2005 16:49 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb net het blad "Bruid" gekocht. Daarin staat een hele handige voorbereidings checklist in vanaf 12 maanden!
In juli gaan we in ondertrouw, en hebben het gesprek met de ambtenaar, dus dan vraag ik het wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:44 schreef sjak het volgende:
Mijn zus is in Bloemendaal getrouwd.Erg mooi stadhuis, ik vind die oprijlaan ook geweldig daar. Ik weet eigenlijk niet of ze aan muziek deed toen. Ze had wel een geweldige ambtenaar, ze deed zo lief ook voor de kinderen van mijn zus.
In Leiden kan het zeker, daar is twee jaar terug een vriendin van mij getrouwd, zij hadden ook zelf muziek gekozen.
Zelf zingen lijkt me heel eng Silmarwen (nu heb ik de mazzel dat ik niet zelf kan zingen dus ook die keuze niet hoef te maken). Ken je geen mensen die het mooi voor je kunnen doen? Een buurmeisje van mij deed het zelf aan het einde van het feest, toen had ze ook genoeg gedronken om het aan te durven![]()
Ik wil ook graag muziek, ik heb in iedere geval 1 nummer wat voor mij heel veel betekent en ik wil laten draaien. Bij ons is het wel mogelijk ik vind het alleen heel moeilijk om te bedenken welke andere nummers erbij moeten. Het is geen moment voor: "Heb je even voor mij", zeg maar.
Doen jullie ook muziek als je binnenkomt liopen?
Hoe doen jullie dat trouwens, zijn er mensen die zich weg laten geven? Komen jullie later binnen dan de gasten, of alleen de bruid later?
Hebben mijn schoonzus en zwager ook gedaan, op 'hun' nummer van The Corrs. Dus volgens mij is dat niet raar hoor!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:07 schreef Bluezz het volgende:
Vraagje, als je de trouwzaal binnen komt, zou je dan ook een muziekje kunnen laten draaien of is dat not done???????
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:37 schreef Sugar het volgende:
Wij hebben ze vorige week verstuurd.
Allemaal verschillende "groeten-uit-Eindhoven" ansichtkaarten (u weet wel, met van die foute bezienswaardigheden erop). Op de achterkant handgeschreven:
TROUWEN TROUWEN
STRIKJES AAN
JE MOUWEN
20-08-2005
Tijden en locaties
We willen heel graag dat jullie er de hele dag bij zijn!
Merel en Sebastiaan
Was niet duur: 15 euro voor de kaarten en 20 voor de postzegels!![]()
Hij heeft dingen gezien die hij absoluut niet wil..quote:Op maandag 6 juni 2005 16:21 schreef sjak het volgende:
Tally, heeft Arie nog leuke ideeen opgedaan?
Leuke foto's Xlarge. Het ziet er leuk uit. Ik ben wel benieuwd naar de foto van jou met jullie chauffeurquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:19 schreef Xlarge het volgende:
Jaaa , ik ben getrouwd, ons huwelijk was in Las Vegas , ik had het al eerder in dit topic vermeld , in mijn trouwen topic , heb ik een klein verslag en foto's gemaakt , voor de liefhebbers
[Reisverslag] Trouwen in Las Vegas
Jij ook gefeliciteerd, Igraine. Ik had gisteren over je heen gelezen, sorryquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:37 schreef Igraine het volgende:
Leuk Xlarge, gefeliciteerd!
Wij zijn ook vorige week getrouwd, maar dan gewoon in Nederland
Was leuk, zijn een weekej weggeweest en nu weer lekker thuis. Over 7 1/2 week komt de kleine als het goed is, wij zijn er klaar voor!
Hoe lang duurt 't voor jullie nog?
Nee zeker nietquote:
Wat is nou een beetje 'gemiddeld' voor een ring, zeg maarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee zeker niet
Wij zijn gewoon een juwelier ingelopen en dan maar hopen dat je een beetje dezelfde smaak hebt.
Heel veel valt al af door de prijs iig
Ik moet zeggen dat wij er vrij snel uit waren....zelfde smaak.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Foto's, Igraine
[..]
Wat is nou een beetje 'gemiddeld' voor een ring, zeg maar![]()
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Bluezz verkleed door de stad!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:40 schreef Bluezz het volgende:
Feli Xlarge, leuk verslag en foto's
Vandaag kreeg ik mail van een vriendinnetje dat ik vrouwen moet bedenken die mee kunnen op een vrijgezellenparty![]()
Gek wijf !
quote:Op zondag 12 juni 2005 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Bluezz verkleed door de stad!Daar willen we een fotoverslag van!
Ik had dus een leuke ring gezien, kost ie gewoon 900 euro. Let wel, één ring hequote:Op zondag 12 juni 2005 04:02 schreef innepin het volgende:
Die van rond de duizend hadden wij helemaal niet; maar het ligt ook erg aan welke juwelier je binnenloopt.
uhmmmm... ja en nee, hangt van wat dingetjes af. Maar we zijn ons wel een beetje aan het voorbereidenquote:Op zondag 12 juni 2005 16:12 schreef bixister het volgende:
missD, zit 't er dan nu toch echt aan te komen?![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
uhmmmm... ja en nee, hangt van wat dingetjes af. Maar we zijn ons wel een beetje aan het voorbereiden![]()
Dat bedoel ikquote:Op zondag 12 juni 2005 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar staan we op hoor, ze heeft het iig al verklapt hier![]()
Zoiets hebben wij dus ook.. De ringen dan hequote:Op zondag 12 juni 2005 19:36 schreef Bluezz het volgende:
Onze ringen kwamen uiteindelijk op 600 euro.
3 laagjes/lijnen geel/wit/geel goud, niet te breed en geen diamanten of zo.
Helemaal goed meteen en we vielen er allebei op.
Ik ga de OP ff aanpassen, met het linkje naar trouw-foto's enzo
quote:Op zondag 12 juni 2005 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Ze zegt net dat ze een nieuwe digi-cam heeft, maar als je wilt kun je het live meemaken
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:46 schreef Bluezz het volgende:
21 juni, wanneer de zomer begint gaan we in ondertrouw, om 11 uur![]()
Ik heb er wel een steentje in, dat krikt de prijs natuurlijk ook aardig omhoog.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:36 schreef Bluezz het volgende:
Onze ringen kwamen uiteindelijk op 600 euro.
3 laagjes/lijnen geel/wit/geel goud, niet te breed en geen diamanten of zo.
Helemaal goed meteen en we vielen er allebei op.
Ik ga de OP ff aanpassen, met het linkje naar trouw-foto's enzo
Ehm, ik heb de mijne nogquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar volgend jaar is het dus zover en we moeten nog een hoop voorbereiden
Gefeliciteerd!!! Dan ben ik 1 jaar getrouwd.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje Tally tegenvallertje
21 juni, wanneer de zomer begint gaan we in ondertrouw, om 11 uur![]()
Wij hebben het ook vrij simpel gehouden. Onze eigen auto was mooi (en groot) genoeg om als trouwauto te dienen. Je plant er een struikje op en klaar:)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Goed, hier mijn verhaal.
Wij gaan waarschijnlijk in mei volgend jaar trouwen
We willen een man of 35 uitnodigen en er verder een beetje een simpel gebeuren van maken, geen overdreven gedoe.
Hoe kun je nou een beetje een inschatting maken van wat dat gaat kosten?
Ik ben gevraagd op Pinksterzondag (toch alweer een tijdje geleden), en die dag ervoor kwam ik terug van een zakenreis. Hij een lekker uitgebreid ontbijtje gemaakt en toen ik het zag dacht ik wel eventjes: "Tjee dit is wel heel uitgebreid!!! Maar hij zal wel blij zijn dat ik terug ben... " en er verder niet erg over nagedacht. En toen net na het ontbijtje ging hij op zijn knieen en vroeg me. Lekker zo intiem! En ik was heel verrast en overdonderd en hij dacht dat ik dacht dat ie een grapje maakte (Maar ik was gewoon even sprakeloos). Dus hij: "en dit keer is het geen grapje hoor!!!" hahaquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!
Hoe ben je gevraagd en wanneer gaan jullie trouwen enzo???
Neuh niet echt, alleen in een melige bui.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
Bekijkt iemand die foto's uberhaupt nog later een keertje vroeg ik me af?
Ik kan me voorstellen dat je de eerste weken/maanden er nog wel eens naar kijkt, maar trek je na 4 jaar dat album nog wel eens uit de kast?
Wanneer is "de grote dag" voor jullie?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:17 schreef Tally het volgende:
Vanavond weer een afspraak in een feestlocatie.. Gaan we een offerte aanvragen.. En de reservering definitief maken als de offerte ons bevalt
Daarna kunnen we ook de drive in show definitief maken!
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:58 schreef Droeke het volgende:
@Brighteyes: Oh prima!
Net het stadhuis gebeld, daar zeiden ze dat we in ondertrouw moesten voordat we "onze datum" mochten vastleggen... Is dat normaal?
Hier staat het wel eigenlijk (zie ik nu pasquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Als het goed is kan je de datum gewoon vastleggen/reserveren en de afspraak voor de ondertrouw maak je gewoon veel later... en nog later een afspraakje 2 weken voor het huwelijk met degene die jullie gaat trouwen voor het toespraakje.
Maar misschien is dat allemaal per gemeente verschillend, heeft de gemeente geen site?
Meestal staat het daar ook op allemaal.
Hartelijk gefeliciteerd! Hebben jullie al een beetje een idee hoe de dag eruit moet gaan zien?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:25 schreef Ke2v2in het volgende:
Wij (MeNicole en ik) gaan naar alle waarschijnlijkheid dit jaar nog trouwen, alles moet nog geregeld worden enzo, maar een groot feest enzo doen we niet, gewoon gezellig met familie en vrienden.![]()
We hebben nog niks besproken etc, maar ook gewoon smiddags trouwen, smiddags naar een mooie lokatie om foto's te maken en daarna gezellig dineren met ouders, broers en zussen, opa's en oma's enzo.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:28 schreef GM het volgende:
[..]
Hartelijk gefeliciteerd! Hebben jullie al een beetje een idee hoe de dag eruit moet gaan zien?
Wij hebben de dag afgesloten met een intiem diner met alleen ouders, broer en zus en getuigen. Persoonlijk moet ik zeggen dat ik dat en ontzettend gezellig vond en je komt niet doodmoe thuis. Het is voor mijn gevoel persoonlijker dan een feest.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:38 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
We hebben nog niks besproken etc, maar ook gewoon smiddags trouwen, smiddags naar een mooie lokatie om foto's te maken en daarna gezellig dineren met ouders, broers en zussen, opa's en oma's enzo.
We zien wel![]()
Jup, we vinden toch dat het "er een beetje bijhoort" en omdat we natuurlijk van elkaar houdenquote:
Bovendien, met een receptie loop je binnen hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:42 schreef Neva het volgende:
[..]toch trouwen voor de klein er is
?
Wij hebben smiddags de ceremonie en dan voor de mensen die verder reizen enzo maak ik met mijn beste vriendin/getuige wat "koud buffet"en wat rijst en kippenpootjes etc.. nothing fancy
en dan van 7 tot 9 receptieook nothing fancy.. voor vriendjelief hoeft dat niet zo nodig maar was wel een wens voor mij om het toch niet zomaar voorbij te laten gaan
![]()
zo bij ons ook die redenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:48 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Jup, we vinden toch dat het "er een beetje bijhoort" en omdat we natuurlijk van elkaar houden![]()
![]()
Ook is het veel gemakkelijk met naamserkenning van het kind enzo. Ik hou niet zo van rompslomp![]()
O, maar trouwen kan inderdaad heel simpel.. je huppelt op het gratis tijdstip naar het stadhuis met alleen je ouders en getuigen en klaar is klaraquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:48 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Jup, we vinden toch dat het "er een beetje bijhoort" en omdat we natuurlijk van elkaar houden![]()
![]()
Ook is het veel gemakkelijk met naamserkenning van het kind enzo. Ik hou niet zo van rompslomp![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:48 schreef GM het volgende:
[..]
Bovendien, met een receptie loop je binnen hoor![]()
Trek dan wel makkelijke schoenen aan, je staat vrijwel continuquote:
Mijn schoentjes zullen dan ook geen hakje krijgenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:51 schreef GM het volgende:
[..]
Trek dan wel makkelijke schoenen aan, je staat vrijwel continu
Ik had schitterende knalroze gympen onder mijn jurk aan (ik mocht mijn kistjes niet aan)
Dan kun je koninklijk gaan zitten wuivenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:52 schreef Neva het volgende:
[..]
Mijn schoentjes zullen dan ook geen hakje krijgenen ik ben dan ongeveer 5 a 6 maand zwanger dus ik denk dat ik wel mag zitten
![]()
en de naam kunnen schrijven, voor de rest maakt het dan niet uit of het een kwijlende mongool is of een gezond mensquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:41 schreef Bluezz het volgende:
Getuigen moeten 18 jaar of ouder of gehuwd zijn
Ik moest lachenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:55 schreef moussy het volgende:
en de naam kunnen schrijven, voor de rest maakt het dan niet uit of het een kwijlende mongool is of een gezond mens
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:49 schreef GM het volgende:
O, maar trouwen kan inderdaad heel simpel.. je huppelt op het gratis tijdstip naar het stadhuis met alleen je ouders en getuigen en klaar is klara
26 mei 2006 duurt nog ffquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:20 schreef Droeke het volgende:
[..]
Wanneer is "de grote dag" voor jullie?
Ja, dat was bij ons ook zo (Amsterdam). Dat was nog even schrikken, we dachten alles goed op de rit te hebben, bleek ineens dat we bijna geen ambtenaar van de burgerlijke stand hadden. Gelukkig trof ik iemand aan de telefoon die ons wel alvast (stiekem) in de agenda wilde neerzetten maar dan moesten we wel binnen twee weken in ondertrouw zijn. Bleek dat we de laatste waren die die dag konden trouwen...quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:58 schreef Droeke het volgende:
@Brighteyes: Oh prima!
Net het stadhuis gebeld, daar zeiden ze dat we in ondertrouw moesten voordat we "onze datum" mochten vastleggen... Is dat normaal?
Haha!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:48 schreef Elegantly Wasted het volgende:
![]()
Bluezz en Golffer
![]()
Wat leuk!!!!!
Sorry voor de enorme spuit 11 reactie maar ik was nog niet op de hoogte.
Het is een formaliteit idd, maar wel een leukequote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Bluezz en Golfer! Veel plezier vandaag!
Het schijn allemaal niks voor te stellen, maar goed, het is natuurlijk wel de eerste stap op weg naar!
Daar sluit ik mij bij aanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:45 schreef sjak het volgende:
Veel plezier Bluezz en Golfer. Geniet er maar lekker van vandaag!
Dank je wel!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:34 schreef Elegantly Wasted het volgende:
En Schanul en Sjak ook natuurlijk!![]()
Weinig kansquote:Verander je nog wel even van voetbalclubvoorkeur voordat je aan kinderen begint?
(Vraag van Robert dus, hé)
Klinkt goed hoor, oubollig is leukquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:50 schreef sjak het volgende:
Wij zijn inmiddels wel weer hard aan de gang met allerlei dingen. De tekst voor het kaartje is af en die zal volgende week gedrukt worden. Deze week hebben we ook een afspraak met de ceremoniemeesters om een en ander te verduidelijken. De fotograaf hoop ik volgende week te spreken en zijn werk in te zien. Nu moeten we nog heel hard op zoek naar cadeaus. We gaan waarschijnlijk een servies (hoe oudbollig) vragen. We hebben al wat op het oog!
Het zit gewoon de hele dag in mijn hoofd.quote:Ik vond het in ondertrouw gaan ook leuk. De ambtenaar was enorm aardig en maakte er toch nog wel wat van. En dat gevoel als je dan weggaat bij het gemeentehuis.... LEUK!![]()
Whehehe dat had ik ook toen Neva en ik in ondertrouw gingenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor, oubollig is leuk
[..]
Het zit gewoon de hele dag in mijn hoofd.
Ik ben in ondertrouw gegaan
Het is ook leuk gewoon allemaal![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |