Ja, heb ik mooi de pech dat ik een vent heb die niet wil trouwen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:11 schreef MUUS het volgende:
Ik baal er trouwens van dat iedereen hier pas over een paar maanden trouwt, want ik ben zo nieuwsgierig als de pest en wil *nu* al alles zien en weten.. Het sneaky plaatje van Neva's jurk heb ik ook al gemist en Bluezz wil niks laten zien. Hmpf.
.
Waarom duurt het nou zo lahang? Kunnen jullie niet volgende maand gaan trouwen? Voor mij?.
[..]
Garthim moet van zijn luie reet afkomen en ik draag een broekrok met ruitjes die dag. Check, duidelijk..
Het is gewoon leuk om eens dingen aan te trekken die je smaak niet zijn etc.. ik heb met kleding passen ook van die maniesquote:Op zondag 29 mei 2005 15:06 schreef Beaker het volgende:
Uiteraard was / is het niet mijn smaak jurk, maar hij paste preciesHij zat me als gegoten
(wel een mooie jurk natuurlijk)
Preciesquote:Op zondag 29 mei 2005 15:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om eens dingen aan te trekken die je smaak niet zijn etc.. ik heb met kleding passen ook van die manies![]()
![]()
Of schoenen met enoooooorme hakken
Dat klinkt gezellig! Krijgen wij jou ook te zien in de jurk???quote:Op zondag 29 mei 2005 14:58 schreef Beaker het volgende:
Gisteren is het vrijgezellenfeest van mijn broer geweest, was een groot succes en erg gezellig!
Wij als achtergebleven vrouwenhebben de trouwfilm van mijn oom en tante bekeken
Daarna hebben we haar trouwjurk aangehad en zijn er foto's van gemaakt!
Ik was voor even een mooi bruidje
Over een paar weken heb ik een leuke verassing voor mijn wederhelft
Auto's zijn eigen bezit vandaar dat ze met twee auto's gaanquote:Op maandag 30 mei 2005 12:49 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat klinkt gezellig! Krijgen wij jou ook te zien in de jurk???
Waarom gaan ze met twee auto's trouwen?
Die heb ik ook..quote:Op maandag 30 mei 2005 16:49 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb net het blad "Bruid" gekocht. Daarin staat een hele handige voorbereidings checklist in vanaf 12 maanden!
Die ga ik ook halenquote:Op maandag 30 mei 2005 16:49 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb net het blad "Bruid" gekocht. Daarin staat een hele handige voorbereidings checklist in vanaf 12 maanden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |