abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27407645
Als het aan mij ligt is het volgende week al zo ver..
Helaas ben ik dan te laat begonnen met regelen enzo..
Dus.......... moeten jullie (vooral ik) veel geduld hebben!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 15:24:20 #152
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_27408704
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 13:11 schreef MUUS het volgende:
Ik baal er trouwens van dat iedereen hier pas over een paar maanden trouwt, want ik ben zo nieuwsgierig als de pest en wil *nu* al alles zien en weten. . Het sneaky plaatje van Neva's jurk heb ik ook al gemist en Bluezz wil niks laten zien. Hmpf. .

Waarom duurt het nou zo lahang? Kunnen jullie niet volgende maand gaan trouwen? Voor mij? .
[..]

Garthim moet van zijn luie reet afkomen en ik draag een broekrok met ruitjes die dag. Check, duidelijk. .
Ja, heb ik mooi de pech dat ik een vent heb die niet wil trouwen.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 27 mei 2005 @ 19:49:44 #153
102760 Igraine
Headache
pi_27415965
HA! Ik ga lekker volgende week al trouwen... En jullie moeten allemaal nog lekker wachten....
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_27452842
Gisteren is het vrijgezellenfeest van mijn broer geweest, was een groot succes en erg gezellig!

Wij als achtergebleven vrouwen hebben de trouwfilm van mijn oom en tante bekeken Daarna hebben we haar trouwjurk aangehad en zijn er foto's van gemaakt!
Ik was voor even een mooi bruidje
Over een paar weken heb ik een leuke verassing voor mijn wederhelft
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_27452945
Beaker, we wachten af

Ik heb mijn schoenen al 3X aangehad.. gewoon ff aangetrokken
pi_27453073
Uiteraard was / is het niet mijn smaak jurk, maar hij paste precies Hij zat me als gegoten (wel een mooie jurk natuurlijk)

Goede smoes om je schoenen aan te trekken, je moet ze gewoon uitlopen
Ben reuze benieuwd wat je aan hebt!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_27454176
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:06 schreef Beaker het volgende:
Uiteraard was / is het niet mijn smaak jurk, maar hij paste precies Hij zat me als gegoten (wel een mooie jurk natuurlijk)
Het is gewoon leuk om eens dingen aan te trekken die je smaak niet zijn etc.. ik heb met kleding passen ook van die manies
Of schoenen met enoooooorme hakken
pi_27457381
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:45 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het is gewoon leuk om eens dingen aan te trekken die je smaak niet zijn etc.. ik heb met kleding passen ook van die manies
Of schoenen met enoooooorme hakken
Precies vrouwen
Mijn broer begint al aardig zenuwachtig te worden, want as vrijdag is zijn trouwdag
Ik ben te druk met alle voorbereidingen nu nog, dat ik helemaal niet zenuwachtig kan zijn

Dit zijn overigens hun trouwauto's

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 30 mei 2005 @ 12:49:27 #159
593 sjak
Juffie Bloem
pi_27478998
quote:
Op zondag 29 mei 2005 14:58 schreef Beaker het volgende:
Gisteren is het vrijgezellenfeest van mijn broer geweest, was een groot succes en erg gezellig!

Wij als achtergebleven vrouwen hebben de trouwfilm van mijn oom en tante bekeken Daarna hebben we haar trouwjurk aangehad en zijn er foto's van gemaakt!
Ik was voor even een mooi bruidje
Over een paar weken heb ik een leuke verassing voor mijn wederhelft
Dat klinkt gezellig! Krijgen wij jou ook te zien in de jurk???
Waarom gaan ze met twee auto's trouwen?
Lekker douchen!
  maandag 30 mei 2005 @ 16:49:46 #160
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_27486243
Ik heb net het blad "Bruid" gekocht. Daarin staat een hele handige voorbereidings checklist in vanaf 12 maanden!
pi_27489111
quote:
Op maandag 30 mei 2005 12:49 schreef sjak het volgende:

[..]

Dat klinkt gezellig! Krijgen wij jou ook te zien in de jurk???
Waarom gaan ze met twee auto's trouwen?
Auto's zijn eigen bezit vandaar dat ze met twee auto's gaan Daarnaast word ook nog de Old-Timer vrachtwagen uit zijn stal gehaald
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_27489181
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:49 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb net het blad "Bruid" gekocht. Daarin staat een hele handige voorbereidings checklist in vanaf 12 maanden!
Die heb ik ook..
En het blad (pff) trouwen!
Daar staan bruidsjurken/merken voor de wat zwaardere bruid..
Vandaar heb er een paar leuke gevonden!
pi_27501486
Gemeentehuis(je) in ons durrepie Bloemendaal.. waar we zullen trouwen..(eigen foto, nog mooier dan op hun eigen site *trots* )

Vraagje, als je de trouwzaal binnen komt, zou je dan ook een muziekje kunnen laten draaien of is dat not done???????
  dinsdag 31 mei 2005 @ 02:29:01 #164
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_27501668
Trouwen op stand he, zoals het hoort

En ik ga hier niks meer posten, want ik zag dat mijn zus stiekem mee las

Dag Christa!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_27502149
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:49 schreef Silmarwen het volgende:
Die ga ik ook halen
Wij gaan door de mand vallen, broertje zondag toen we het over zijn trouwerij hadden, bij jullie gaat het ook niet meer zo lang duren dat zie ik giechel....giebel....... nee hoor wij trouwen niet

Mooi Bluezz!!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_27502608
Wij gaan hier trouwen..

En muziek laten draaien is in elke gemeente anders.. In Utrecht kon het niet.. Maar in IJsselstein zou het wel kunnen..
pi_27502648
ah ijsselstein, mooie locatie en lekker veel mensen die blijven staan kijken naar je
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27502664
wat bruiloften betreft zit ik goed komende maand

10 juni en 17 juni hebben we er 1.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 31 mei 2005 @ 08:39:26 #169
54772 Silmarwen
pi_27502679
Dit is het stadhuis van Leiden waarin we trouwen:

De trouwzaal:

pi_27502748
ook al zo'n mooie locatie
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27502786
Wat een mooie gemeentehuizen, die van ons was zo'n moderne blok. Die oudere gebouwen hebben toch veel meer sfeer.

Muziek hebben wij ook gedraaid in het gemeentehuis. Toen we binnen kwamen, onder het tekenen van de aktes en aan het einde. Ik vond het wel heel erg leuk om er op die manier je eigen sfeer in aan te brengen.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 08:59:12 #172
54772 Silmarwen
pi_27502948
Mijn nicht had ook muziek toen ze binnenkwam, dat wil ik ook wel erg graag.
In de kerk is dit ook zo en misschien (als ik de moed kan opbrengen) ga ik zelf zingen als ik de kerk binnenkom, maar dat moet ik nog even zien. Volgens mij moet ik toch huilen, dus komt er gen geluid uit
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:33:42 #173
593 sjak
Juffie Bloem
pi_27507554
Wij gaan hier trouwen:

Lekker douchen!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:37:26 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27507688
Mooie locaties hoor!

Bluezz, het gebeurt iig wel vaker, dus je kan het iig vragen, blijkbaar kan het soms niet (zie reactie van Tally over Utrecht).
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:44:46 #175
593 sjak
Juffie Bloem
pi_27507937
Mijn zus is in Bloemendaal getrouwd. Erg mooi stadhuis, ik vind die oprijlaan ook geweldig daar. Ik weet eigenlijk niet of ze aan muziek deed toen. Ze had wel een geweldige ambtenaar, ze deed zo lief ook voor de kinderen van mijn zus.

In Leiden kan het zeker, daar is twee jaar terug een vriendin van mij getrouwd, zij hadden ook zelf muziek gekozen.

Zelf zingen lijkt me heel eng Silmarwen (nu heb ik de mazzel dat ik niet zelf kan zingen dus ook die keuze niet hoef te maken). Ken je geen mensen die het mooi voor je kunnen doen? Een buurmeisje van mij deed het zelf aan het einde van het feest, toen had ze ook genoeg gedronken om het aan te durven

Ik wil ook graag muziek, ik heb in iedere geval 1 nummer wat voor mij heel veel betekent en ik wil laten draaien. Bij ons is het wel mogelijk ik vind het alleen heel moeilijk om te bedenken welke andere nummers erbij moeten. Het is geen moment voor: "Heb je even voor mij", zeg maar.
Doen jullie ook muziek als je binnenkomt liopen?

Hoe doen jullie dat trouwens, zijn er mensen die zich weg laten geven? Komen jullie later binnen dan de gasten, of alleen de bruid later?
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')